ورود به پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)

نام کاربری *
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار

عضویت در پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)

توجه: ممکن است لینک فعال سازی ارسال شده در پوشه اسپم باشد
نام *
نام کاربری *
رمز عبور *
تایید رمز عبور *
پست الکترونیک بدون www*
تایید پست الکترونیک بدون www*
کد امنیتی *
شنبه, ۰۳ تیر ۱۳۹۶ Saturday, 24 June 2017
«
  • مقالات لاتین
  • مقالات فارسی
  • کتاب فارسی
  • نمونه سوالات
  • پروپوزال
  • پایان نامه
  • پرسشنامه
  • پروژه
  • پاورپوینت
  • جزوه
  • متفرقه
  • ادبیات تحقیق
»
کتاب حسابدارى صنعتى مقدماتى رشتۀ حسابدارى بازرگانى گروه تحصىلى ادارى مالى زمىنۀ خدمات شاخۀ آموزش فنى وحرفه اى   فهرست مطالب فصل اولشناخت حسابدارى صنعتى (بهاى تمام شده) فصل دومطبقه بندى عوامل بهاى تمام شده  فصل سومکنترل مواد 
با توجه به اینکه کلیه ی آزمون های استخدامی آموزش و پرورش، تامین اجتماعی، شهرداری، بانکها، و... حاوی نمونه سوالات دروس عمومی هستند. در همین راستا، پایگاه اطلاعات علمی ایران برای آمادگی در آزمون های استخدامی اقدام به گرد آوری نمونه سوالات عمومی آزمون
مقدمه ای بر پردازش تصویردر هر سیستمی و با هر عملکردی برای تصمیم گیری به داده های ورودی احتیاج داریم. این ورودی ها میتوانند از یک سنسور صوتی, سنسور فاصله سنج , سنسور مادون قرمز , میکروفن و با تصاویر ارسالی از یه دوربین باشد.امروزه پردازش تصویر بهترین
مقدمه ای بر داده‌کاویدر دو دهه قبل توانايي های فنی بشر در برای توليد و جمع آوری داده‌ها به سرعت افزايش يافته است. عواملی نظير استفاده گسترده از بارکد برای توليدات تجاری، به خدمت گرفتن کامپيوتر در کسب و کار، علوم، خدمات دولتی و پيشرفت در وسائل جمع
مراحل سیم کشی: سیم‌كشی ساختمان چندین مرحله دارد كه ذیلا به آن‌ها اشاره خواهیم كرد1. مشاهده ساختمان و تهیه نقشه شماتیک2. خرطوم گذاری3. تهیه نقشه فنی4. تهیه نقشه (شمای) حقیقی5. سیم‌كشی6. نصب لوازم7. آزمایش و رفع عیوب احتمالی به مسیر بسته‌ای كه
شغل چیست؟کلمة شغل غالباً بدون تعریف دقیق مورد استفاده قرار می‌گیرد. پیش از تعریف شغل لازم است پست توضیح داده شود. پست عبارت است از مجموعه‌ای از کارها وظایف و مسئولیت‌هایی که یک فرد در یک سازمان به طور منظم انجام می‌دهد شغل یک یا چند پست کاملاً همسان

 

سلام ، اگر قبلا در آی اس آی دی ثبت نام کردید با نام کاربری و کلمه عبوری که در اختیار دارید به حساب کاربری خود وارد شوید

ثبت نام

 
 

وبلاگ آی اس آی دی

آموزش های زیادی در حال تدارک برای شما هستیم که میتوانید در وبلاگ ما مطالعه کنید

دسترسی سریع

  1. جدید ترین
  2. محبوبت ترین
  3. تصادفی
  4. نظرات
  5. جستجو
آریانظری را ارسال کرده است در :نمونه پروپوزال ارشد مدیریت دولتی
خوب بود ممنون
با سلام و خسته نباشید. من این پرسشنامه رو خریدم حیلی ام ...
پایگاه اطلاعات علمی ایراننظری را ارسال کرده است در :پرسشنامه سنجش نحوه ی گذران اوقات فراغت دانشجویان
با سلام 1- پرسشنامه های استاندارد روایی و پایایی دارند. ...
سلام آیا این پرسشنامه روایی و پایایی دارد؟
پایگاه اطلاعات علمی ایراننظری را ارسال کرده است در :نمونه فصل سوم پایان نامه با روش تحقیق توصیفی همبستگی
با سلام در صورتی که روش تحقیق پایان نامه شما توصیفی-همب...
پایگاه اطلاعات علمی ایراننظری را ارسال کرده است در :پروژه پایانی مقطع کارشناسی رشته مدیریت فناوری اطلاعات
با سلام موفق و پایدار باشید.
پایگاه اطلاعات علمی ایراننظری را ارسال کرده است در :پايان نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپيوتر
با سلام فایل مورد نظر رایگان نیست و پس از پرداخت می توان...
سلام من میخوام پایان نامه ای با موضوع ( بهبود مدل کاربر ...
پایگاه اطلاعات علمی ایراننظری را ارسال کرده است در :نمونه پروپوزال رشته مدیریت صنعتی
موفق و پایدار باشید.

انگیزش، ویژگی های سازگاری و خود ادراكی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری

شنبه, 06 آذر 1395 ساعت 15:35 بازدید 491 بار
پایگاه اطلاعات علمی ایران

مرور پیشینه
الف) مرور مبانی نظری
در بین دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی عده ای هستند علیرغم برخورداری از هوش عادی یا بالاتر از عادی و سلامت جسمانی و داشتن انگیزه و انجام تلاش كافی جهت تحصیل در جهت یادگیری یك یا چند ماده درسی مثل خواندن، دیكته و ریاضی دچار ضعف شدید بوده و موفقیت چندانی كسب نمی كنند و این گروه كسانی هستند كه دچار اختلال ویژه یادگیری می باشند. به دلیل عدم موفقیت در یادگیری بعضی از دروس، همه ساله درصد بالایی از این دانش آموزان در پایه های تحصیلی مردود شده و عده ای مجبوربه ترك تحصیل می گردند(كرمی،1384).

ناتوانی یادگیری ، مشكل خاصی در یادگیری است كه با عقب ماندگی ذهنی تفاوت دارد. بسیاری از كودكان هستند كه فقط در فراگیری یك درس خاص ناتوانی دارند، كه با آموزشهای خاص می توان این ناتوانی را رفع كرد یا به حداقل ممكن رساند. ولی اگر همین مشكل از طرف مسئولان تعلیم و تربیت و مربیان كودك تشخیص داده نشود و به موقع نسبت به رفع آن اقدام نگردد كودك از یادگیری باز می ماند و یا به عقب ماندگی متهم می شود. به عقیده بعضی متخصصان امر تعلیم و تربیت وقتی انتظار شكست در یك كودك شكل می گیرد او برای یادگیری تلاش زیادی نخواهد كرد. در این موارد كودك ممكن است بی توجه شود، در اجرای دستورات شكست بخورد و یا نتواند در گروه و یا به طور مستقل كار كند. كودكی كه در مدرسه موفق نمی شود با عدم رضایت والدین و معلمانش مواجه می گردد، چرا كه برای از دست دادن منزلتش میان دوستان همكلاسی خود نمی تواند توجیهی ارائه كند.

برخی معلمان نیز از ناتوانی خود در هدایت چنین كودكی احساس ناكامی می كنند. در هر حال، مشكلات یادگیری در كودكی، مسأ له ای كم اهمیت نیست كه بتوان آن را نادیده گرفت. پس باید آموزشهای لازم را به والدین، معلمان و سایر اقشار مردم و همه كسانی كه به نحوی در ارتباط با شخص كودك هستند، داد و آنها را متقاعد كرد كه با كودك رفتاری مناسب داشته باشند.والدین و معلمان در شناخت و درمان اینگونه كودكان دارای مشكل یادگیری نقش به سزایی دارند و می توانند با شناخت سریع و مداخله زود هنگام از بروز مشكلات جدی تر و شدیدتر جلوگیری كنند. با شناخت علائم و ویژگیهای این ناتوانی در دوره های مختلف تحصیلی و انجام راهبردهایی توسط والدین و معلمان جهت كاهش مشكلات این گونه كودكان می توان گامی موثر در موفقیت آنها برداشت. آنچه كه مسلم است این است كه كودك مبتلا به ناتوانی یادگیری در كلاس درس معمولی به كمك زیادی نیاز دارد كه این نیاز می تواند با وجود یك معلم شایسته و متخصص در زمینه ناتوانیهای یادگیری تا حد زیادی مرتفع گردد(رمضانی،1384).......

 

  • فهرست مطالب ادبیات تحقیق انگیزش، ویژگیهای سازگاری و خود ادراكی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری

مرور پیشینه 2
الف) مرور مبانی نظری 2
تاریخچه اختلالات یادگیری 3
تعاریف اختلالات یادگیری 6
ویژگیها: 8
طبقه بندی ناتوانی های یادگیری 11
ناتوانی های یادگیری تحولی: 11
ناتوانی های یادگیری تحصیلی: 11
ناتوانی های یادگیری غیركلامی 12
علل اختلالات یادگیری 16
آسیب مغزی اكتسابی: 16
علل قبل از تولد: 16
علل حین تولد: 17
علل بعد از تولد: 17
وراثت: 17
عوامل زیستی-شیمیایی : 18
محرومیت محیطی و تغذیه ای: 18
ارتباط علت شناسی با آموزش و پرورش: 19
نظریه های مربوط به اختلالات یادگیری : 20
1)نظریه غلبه طرفی مغز 21
2)نظریه شناخت گرایان 23
3)نظریه روانكاوان 24
4)نظریه كوتاهی دامنه توجه: 24
5)نظریه فرابری آگاهی ها 27
6)نظریه تاخیر در رشد 30
7)نظریه ضایعات خفیف مغز 31
8)نظریه چند عاملی 33
برآورد درصد شیوع اختلالات یادگیری 34
اعتماد به نفس، رفتار اجتماعی و بزهكاری 36
«واكنش در برابر شكست» 37
انتظار موفقیت یا شكست 37
زمان پایداری (یا ایستادگی) 39
«نظریات مختلف درباره علل موفقیت و شكست» 39
«دلائل شكست» 42
«دلائلی برای موفقیت» 44
ادراكات اجتماعی 45
ناتوانیهای یادگیری و بزهكاری نوجوانی 47
نظریه های علی 48
1. نظریه شكست تحصیلی: 48
2. نظریه مستعد بودن: 48
3. نظریه رفتار افتراقی: 49
نظریه های غیر علّی 50
تعریف سازگاری 50
فرایند سازگاری 51
دیدگاه های نظری درباره سازگاری و ناسازگاری: 52
نظریه زیستی – اجتماعی : 52
دیدگاه روانی-اجتماعی سازگاری 53
نظریه روان پویایی سازگاری: 55
نظریه وینی كات: 55
نظریه ملانی كلاین: 55
نظریه اریكسون: 56
نظریه جان بالبی : 57
نظریه بین فردی سالیوان: 57
نظریه یادگیری 57
نظریه ولف: 58
نظریه یادگیری اجتماعی: 58
انسان سازگار دارای خصوصیات زیر است: 59
عوامل موثر در سازگاری 62
ارتباط با دوستان و همسالان و تاثیر آن در سازگاری 63
خصوصیات سازگاری 64
انواع سازگاری: 65
سازگاری اموزشی یا تحصیلی: 66
سازگاری بین فردی و اجتماعی: 66
سازگاری خانوادگی: 67
سازگاری اجتماعی 68
درجه بندیهای همسالان 68
درجه بندی معلمان 69
درجه بندیهای والدین 69
خودسنجی 69
سازگاری با مدرسه 70
ادراك خود 72
ادراك خود و حرمت خود یا عزت نفس 74
نظریه های خود 75
نظریه خود ناهمخوانی خود: 75
نظریه هارتر: 76
نظریه ویلیام جیمز : 77
نظریه راجرز: 78
نظریه آبراهام مازلو 78
انگیزش 79
ارتباط انگیزش با یادگیری و عملكرد 80
نظریه های انگیزش 81
نظریه هارتر 81
نظریه خودمختاری 84
رشد خودمختاری 85
نظریه فروید 89
نظریه های شرطی سازی 89
نظریه انتظار-ارزش آتكینسون 89
نظریه یادگیری اجتماعی راتر 90
نظریه اسناد واینر 91
نظریه اسناد 94
نظریه هایدر 97
نظریه جولیان ب.راتر: 99
مرور تحقیقات ایرانی 101
تحقیقات خارجی 104
فهرست منابع 110

 

دانلود:
دانلود ادبیات تحقیق انگیزش، ویژگی های سازگاری و خود ادراكی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری
امتیاز مورد نیازامتیاز مورد نیاز 10
تاريخ 1395-09-06
حجم فايل 281.13 KB
دانلود 0
لطفا جهت دانلود وارد حساب کاربری خود شويد.

اطلاعات تکمیلی

  • فرمت فایل: DOC
  • تعداد صفحات: 110

بیوگرافی نویسنده

پایگاه اطلاعات علمی ایران

پایگاه اطلاعات علمی ایران کتابخانه شخصی و حامی پژوهشی شما است. 

  •  ایمیل : Info(at)isid.ir
  •  شماره تماس: 23-73-479- 0912
  •  تلگرام: عضویت در کانال تلگرام
  •  آی دی یاهو: isid24
  •  سامانه پیامکی:
  •  ما پذیرای نظرات، پیشنهادات، درخواست ها و شکایات شما هستیم.

Iranian Scientific Information Database

وبگاه: www.isid.ir

نظرات (0)

There are no comments posted here yet

ارسال دیدگاه

پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
  1. مقالات آموزشی
  2. اخبار سایت

تضمین بهترین قیمت

خرید با قیمت منصفانه

دانلود آنی

دانلود آنی پس از پرداخت

برگشت وجه

ضمانت برگشت وجه

پرداخت آنلاین

با کارت های عضو شتاب

تماس با ما
1000 کاراکتر باقی مانده
تماس با ما
1000 کاراکتر باقی مانده