ورود به پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)

نام کاربری *
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار

عضویت در پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)

توجه: ممکن است لینک فعال سازی ارسال شده در پوشه اسپم باشد
نام *
نام کاربری *
رمز عبور *
تایید رمز عبور *
پست الکترونیک بدون www*
تایید پست الکترونیک بدون www*
کد امنیتی *
شنبه, ۰۳ تیر ۱۳۹۶ Saturday, 24 June 2017
«
  • مقالات لاتین
  • مقالات فارسی
  • کتاب فارسی
  • نمونه سوالات
  • پروپوزال
  • پایان نامه
  • پرسشنامه
  • پروژه
  • پاورپوینت
  • جزوه
  • متفرقه
  • ادبیات تحقیق
»
کتاب حسابدارى صنعتى مقدماتى رشتۀ حسابدارى بازرگانى گروه تحصىلى ادارى مالى زمىنۀ خدمات شاخۀ آموزش فنى وحرفه اى   فهرست مطالب فصل اولشناخت حسابدارى صنعتى (بهاى تمام شده) فصل دومطبقه بندى عوامل بهاى تمام شده  فصل سومکنترل مواد 
با توجه به اینکه کلیه ی آزمون های استخدامی آموزش و پرورش، تامین اجتماعی، شهرداری، بانکها، و... حاوی نمونه سوالات دروس عمومی هستند. در همین راستا، پایگاه اطلاعات علمی ایران برای آمادگی در آزمون های استخدامی اقدام به گرد آوری نمونه سوالات عمومی آزمون
مقدمه ای بر پردازش تصویردر هر سیستمی و با هر عملکردی برای تصمیم گیری به داده های ورودی احتیاج داریم. این ورودی ها میتوانند از یک سنسور صوتی, سنسور فاصله سنج , سنسور مادون قرمز , میکروفن و با تصاویر ارسالی از یه دوربین باشد.امروزه پردازش تصویر بهترین
مقدمه ای بر داده‌کاویدر دو دهه قبل توانايي های فنی بشر در برای توليد و جمع آوری داده‌ها به سرعت افزايش يافته است. عواملی نظير استفاده گسترده از بارکد برای توليدات تجاری، به خدمت گرفتن کامپيوتر در کسب و کار، علوم، خدمات دولتی و پيشرفت در وسائل جمع
مراحل سیم کشی: سیم‌كشی ساختمان چندین مرحله دارد كه ذیلا به آن‌ها اشاره خواهیم كرد1. مشاهده ساختمان و تهیه نقشه شماتیک2. خرطوم گذاری3. تهیه نقشه فنی4. تهیه نقشه (شمای) حقیقی5. سیم‌كشی6. نصب لوازم7. آزمایش و رفع عیوب احتمالی به مسیر بسته‌ای كه
شغل چیست؟کلمة شغل غالباً بدون تعریف دقیق مورد استفاده قرار می‌گیرد. پیش از تعریف شغل لازم است پست توضیح داده شود. پست عبارت است از مجموعه‌ای از کارها وظایف و مسئولیت‌هایی که یک فرد در یک سازمان به طور منظم انجام می‌دهد شغل یک یا چند پست کاملاً همسان

 

سلام ، اگر قبلا در آی اس آی دی ثبت نام کردید با نام کاربری و کلمه عبوری که در اختیار دارید به حساب کاربری خود وارد شوید

ثبت نام

 
 

وبلاگ آی اس آی دی

آموزش های زیادی در حال تدارک برای شما هستیم که میتوانید در وبلاگ ما مطالعه کنید

دسترسی سریع

  1. جدید ترین
  2. محبوبت ترین
  3. تصادفی
  4. نظرات
  5. جستجو
آریانظری را ارسال کرده است در :نمونه پروپوزال ارشد مدیریت دولتی
خوب بود ممنون
با سلام و خسته نباشید. من این پرسشنامه رو خریدم حیلی ام ...
پایگاه اطلاعات علمی ایراننظری را ارسال کرده است در :پرسشنامه سنجش نحوه ی گذران اوقات فراغت دانشجویان
با سلام 1- پرسشنامه های استاندارد روایی و پایایی دارند. ...
سلام آیا این پرسشنامه روایی و پایایی دارد؟
پایگاه اطلاعات علمی ایراننظری را ارسال کرده است در :نمونه فصل سوم پایان نامه با روش تحقیق توصیفی همبستگی
با سلام در صورتی که روش تحقیق پایان نامه شما توصیفی-همب...
پایگاه اطلاعات علمی ایراننظری را ارسال کرده است در :پروژه پایانی مقطع کارشناسی رشته مدیریت فناوری اطلاعات
با سلام موفق و پایدار باشید.
پایگاه اطلاعات علمی ایراننظری را ارسال کرده است در :پايان نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپيوتر
با سلام فایل مورد نظر رایگان نیست و پس از پرداخت می توان...
سلام من میخوام پایان نامه ای با موضوع ( بهبود مدل کاربر ...
پایگاه اطلاعات علمی ایراننظری را ارسال کرده است در :نمونه پروپوزال رشته مدیریت صنعتی
موفق و پایدار باشید.

رفتار مصرف کننده در خرید های آنلاين

چهارشنبه, 10 آذر 1395 ساعت 21:17 بازدید 747 بار
پایگاه اطلاعات علمی ایران

چکیده

ابزار عمده ی رسیدن به اهداف بازاریابی، ارتباطات است و اینترنت جدیدترین و مؤثرترین وسیله ی ارتباطی می باشد ابزاری را که اینترنت در تسهیل تجارت الکترونیک فراهم می کند غالباً تفاوت فاحشی با دیگر اجزای تجارت الکترونیک دارد قبول خرید اینترنتی و انجام آن تا حد زیادی به ارتباطات مصرف کننده و چگونگی تعامل افراد با کامپیوتر بستگی دارد. این تحقیق در نظر دارد تا در راستای توسعه ی بازاریابی الکترونیک، روشی را برای آنلاین کردن سیستم های بازاریابی سازمان ها ارائه دهد تا مدیران را در جهت کسب بیشترین درآمد و رسیدن به بیشترین منفعت حمایت کند از آنجایی که مشکل بزرگ روش های سنتی، عدم توجه به تعامل با مشتریان و عدم در نظر گرفتن نیازها، شرایط و نگرش مشتریان است، در سیستم بازاریابی آنلاین باید به مدل های رفتاری مشتریان توجه شود در نتیجه در این رساله، مدل های مختلف رفتار مصرف کننده ی آنلاین در محیط تجارت الکترونیک و هم چنین الگوهای بازاریابی کلاسیک بویژه الگوهای آمیخته بازاریابی معرفی گردید و مدل آمیخته ی بازاریابی 2P+2C+3S که شامل 7 عنصر می باشد و مناسب برای تحلیل و تصمیم گیری در فضای مجازی و اینترنتی است، به عنوان الگوی بازاریابی مناسب برای بازاریابی الکترونیک انتخاب گردید.

در این مدل ها مفاهیمی مطرح شده است که در آنها باورهای مشتری را که به ترجیح انجام خرید اینترنتی نسبت به خرید از فروشگاه های سنتی می انجامد، تقویت می کند و هم چنین ادراک مشتریان از اعتماد در خرید الکترونیکی و تصمیم گیری مشتریان را بیان می کند با ذکر تعاریف تجارت الکترونیک و اینترنت و گرایش به اعتماد و بیان مزایای خرید الکترونیک و تجارت الکترونیک میزان پذیرش تجارت الکترونیک توسط مصرف کننده مورد توجه قرار می گیرد که در نهایت منجر به خرید الکترونیک می شود با تحلیل رفتار مصرف کننده که عاملی کلیدی برای موفقیت کسب وکار الکترونیک است، مدیران سازمان را در جهت تصمیم گیری برای فراهم آوردن سیستم بازاریابی آنلاین مناسب و امن هدایت می کند.

 

  • فهرست مطالب ادبیات رفتار مصرف کننده در خرید های آنلاين


فصل اول: کلیات تحقیق
1-1 مقدمه
2-1 ضرورت انجام تحقیق
3-1 هدف
4-1 تجارت الکترونیک
1-4-1 مزایای تجارت الکترونیک B2C
2-4-1 نقش اینترنت در تجارت الکترونیک
3-4-1 پذیرش تجارت الکترونیک توسط مصرف کننده
5-1 تعریف واژه ها
1-5-1 قصد خرید آنلاین
2-5-1 سهولت خرید
3-5-1 سودمندی درک شده
4-5-1 اعتماد الکترونیکی
5-5-1 هنجارهای ذهنی
6-5-1 گرایش به خرید آنلاین
7-5-1 خرده فروشان آنلاین
8-5-1 خرید آنلاین
9-5-1 خریدار آنلاین
10-5-1 تفاوت خرده فروشی سنتی و آنلاین
6-1 بازاریابی اینترنتی
1-6-1 ویژگی های فروشگاه های اینترنتی
7-1 بررسی رابطه ی ویژگی های شخصیتی و رفتار خرید کاربران اینترنت
1-7-1 رفتارهای مختلف در خریداران اینترنتی
2-7-1 تئوری های شخصیت در بازاریابی و بازاریابی اینترنتی
8-1 تأثیر میانجی تجربه ی خرید الکترونیکی
فصل دوم: ادبیات تحقیق
1-2 مقدمه
2-2 پیشینه ی تحقیق
3-2 تئوری های مرتبط با پذیرش و استفاده از فناوری اطلاعات
1-3-2 مدل کنش موجه(TRA)
2-3-2 مدل رفتار برنامه ریزی شده(TPB)
3-3-2 مدل رفتاری برنامه ریزی شده ی تجزیه شده
4-3-2 مدل پذیرش تکنولوژی
4-2 مدل های رفتاری مصرف کننده آنلاین در محیط تجارت الکترونیک
5-2 رفتار ارتباطی مشتریان در موقعیت خرید اینترنتی
فصل سوم: رابطه ی آمیخته ی بازاریابی و رفتار مصرف کننده
1-3 مقدمه
2-3 پیشینه
3-3 رفتار خرید مصرف کننده
4-3 آمیخته ی بازاریابی
5-3 بازاریابی اینترنتی
6-3 آمیخته ی بازاریابی اینترنتی
1-6-3 پیدایش مفهوم 4P
2-6-3 مدل آمیخته ی بازاریابی 4S
3-6-3 مدل آمیخته ی بازاریابی 7I
4-6-3 مدل آمیخته ی بازاریابی 2P+2C+3S
7-3 عوامل نوین در آمیخته ی بازاریابی
8-3 گرایش خریدار
9-3 گرایش خریدار و بازاریاب
10-3 رفتار خریدار و آمیخته ی بازاریابی
فصل چهارم: چگونگی استفاده از آمیخته بازاریابی 2P+2C+3S در طراحی سیستم
بازاریابی آنلاین
1-4 مقدمه
2-4 ویژگی های مدل اینترنتی چند به چند
3-4 محدودیت ها و انتقادات وارده بر آمیخته ی بازاریابی
4-4 چگونگی استفاده از مدل آمیخته بازاریابی 2P+2C+3S در طراحی سیستم بازاریابی آنلاین
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
1-5 نتیجه گیری
2-5 پیشنهادات
منابع

فهرست جداول
جدول 1: بررسی تفاوت میان بازاریابی سنتی و بازاریابی اینترنتی از جنبه های مختلف
جدول 2: آمیخته ی بازاریابی نوین
جدول 3: 5 معیار گرایش خریدار
جدول 4: جدول مقایسه ای مدل های آمیخته بازاریابی
جدول 5: موارد پیشنهادی در جهت طراحی سیستم بازاریابی آنلاین سازمان بر اساس عناصر
الگوی 2P+2C+3S و مدل های رفتار مصرف کننده آنلاین

فهرست نمودارها
1-2 تئوری کنش موجه
2-2 الگوی تئوری رفتار برنامه ریزی شده
3-2 تئوری رفتار برنامه ریزی شده ی تجزیه شده
4-2 مدل پذیرش تکنولوژی دیویس
5-2 مسیر خرید استاندارد برای مشتریان بالقوه و با تجربه
6-2 چهارچوب تمایل مصرف کنندگان به خرید آنلاین
7-2 مدل توصیفی فرایند خرید آنلاین 
8-2 مشخصه های تجربه ی خرید آنلاین
9-2 مدل ارزش- نگرش- رفتار در خرید الکترونیکی
10-2 ویژگی های مصرف کننده، نگرش و خریدآنلاین
11-2 مدل ارتباطی رفتار خرید آنلاین
12-2 مدل فرآیندی خرید الکترونیک
13-2 مدل رفتاری از خریدار آنلاین
14-2 یک مدل سیستمی برای تحقیق عوامل انسانی در تجارت الکترونیک
15-2 مدل مفهومی از رفتار هدایت گر وب
16-2 مدل رقابتی، یک مدل مفهومی از کیفیت وب سایت، رضایت مشتری و مقاصد خرید
17-2 مدل رقابتی از کیفیت وب سایت، رضایت مشتری و مقاصد خرید
1-3 مدل رفتار خرید مصرف کننده و متغیرهای تأثیرگذار برآن
2-3 تأثیر اینترنت بر آمیخته ی بازاریابی
3-3 اجزای آمیخته ی بازاریابی اینترنتی
4-3 تعامل گرایش خریدار و بازاریاب
5-3 ارتباط بین رفتار خرید مصرف کننده و آمیخته ی بازاریابی

 

دانلود:
دانلود ادبیات تحقیق رفتار مصرف کننده در خرید های آنلاين
امتیاز مورد نیازامتیاز مورد نیاز 15
تاريخ 1395-09-10
حجم فايل 1.28 MB
دانلود 8
لطفا جهت دانلود وارد حساب کاربری خود شويد.

اطلاعات تکمیلی

  • فرمت فایل: DOC
  • تعداد صفحات: 132

بیوگرافی نویسنده

پایگاه اطلاعات علمی ایران

پایگاه اطلاعات علمی ایران کتابخانه شخصی و حامی پژوهشی شما است. 

  •  ایمیل : Info(at)isid.ir
  •  شماره تماس: 23-73-479- 0912
  •  تلگرام: عضویت در کانال تلگرام
  •  آی دی یاهو: isid24
  •  سامانه پیامکی:
  •  ما پذیرای نظرات، پیشنهادات، درخواست ها و شکایات شما هستیم.

Iranian Scientific Information Database

وبگاه: www.isid.ir

نظرات (0)

There are no comments posted here yet

ارسال دیدگاه

پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
  1. مقالات آموزشی
  2. اخبار سایت

تضمین بهترین قیمت

خرید با قیمت منصفانه

دانلود آنی

دانلود آنی پس از پرداخت

برگشت وجه

ضمانت برگشت وجه

پرداخت آنلاین

با کارت های عضو شتاب

تماس با ما
1000 کاراکتر باقی مانده
تماس با ما
1000 کاراکتر باقی مانده