ورود به پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)

نام کاربری *
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار

عضویت در پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)

توجه: ممکن است لینک فعال سازی ارسال شده در پوشه اسپم باشد
نام *
نام کاربری *
رمز عبور *
تایید رمز عبور *
پست الکترونیک بدون www*
تایید پست الکترونیک بدون www*
کد امنیتی *
پنجشنبه, ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ Thursday, 27 July 2017
«
  • مقالات لاتین
  • مقالات فارسی
  • کتاب فارسی
  • نمونه سوالات
  • پروپوزال
  • پایان نامه
  • پرسشنامه
  • پروژه
  • پاورپوینت
  • جزوه
  • متفرقه
  • ادبیات تحقیق
»
کتاب حسابدارى صنعتى مقدماتى رشتۀ حسابدارى بازرگانى گروه تحصىلى ادارى مالى زمىنۀ خدمات شاخۀ آموزش فنى وحرفه اى   فهرست مطالب فصل اولشناخت حسابدارى صنعتى (بهاى تمام شده) فصل دومطبقه بندى عوامل بهاى تمام شده  فصل سومکنترل مواد 
با توجه به اینکه کلیه ی آزمون های استخدامی آموزش و پرورش، تامین اجتماعی، شهرداری، بانکها، و... حاوی نمونه سوالات دروس عمومی هستند. در همین راستا، پایگاه اطلاعات علمی ایران برای آمادگی در آزمون های استخدامی اقدام به گرد آوری نمونه سوالات عمومی آزمون
مقدمه ای بر پردازش تصویردر هر سیستمی و با هر عملکردی برای تصمیم گیری به داده های ورودی احتیاج داریم. این ورودی ها میتوانند از یک سنسور صوتی, سنسور فاصله سنج , سنسور مادون قرمز , میکروفن و با تصاویر ارسالی از یه دوربین باشد.امروزه پردازش تصویر بهترین
مقدمه ای بر داده‌کاویدر دو دهه قبل توانايي های فنی بشر در برای توليد و جمع آوری داده‌ها به سرعت افزايش يافته است. عواملی نظير استفاده گسترده از بارکد برای توليدات تجاری، به خدمت گرفتن کامپيوتر در کسب و کار، علوم، خدمات دولتی و پيشرفت در وسائل جمع
مراحل سیم کشی: سیم‌كشی ساختمان چندین مرحله دارد كه ذیلا به آن‌ها اشاره خواهیم كرد1. مشاهده ساختمان و تهیه نقشه شماتیک2. خرطوم گذاری3. تهیه نقشه فنی4. تهیه نقشه (شمای) حقیقی5. سیم‌كشی6. نصب لوازم7. آزمایش و رفع عیوب احتمالی به مسیر بسته‌ای كه
شغل چیست؟کلمة شغل غالباً بدون تعریف دقیق مورد استفاده قرار می‌گیرد. پیش از تعریف شغل لازم است پست توضیح داده شود. پست عبارت است از مجموعه‌ای از کارها وظایف و مسئولیت‌هایی که یک فرد در یک سازمان به طور منظم انجام می‌دهد شغل یک یا چند پست کاملاً همسان

 

سلام ، اگر قبلا در آی اس آی دی ثبت نام کردید با نام کاربری و کلمه عبوری که در اختیار دارید به حساب کاربری خود وارد شوید

ثبت نام

 
 

وبلاگ آی اس آی دی

آموزش های زیادی در حال تدارک برای شما هستیم که میتوانید در وبلاگ ما مطالعه کنید

دسترسی سریع

  1. جدید ترین
  2. محبوبت ترین
  3. تصادفی
  4. نظرات
  5. جستجو
مهمان نظری را ارسال کرده است در : نمونه پروپوزال ارشد مدیریت دولتی
خوب بود ممنون
با سلام و خسته نباشید. من این پرسشنامه رو خریدم حیلی ام ...
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : پرسشنامه سنجش نحوه ی گذران اوقات فراغت دانشجویان
با سلام 1- پرسشنامه های استاندارد روایی و پایایی دارند. ...
بهنام نظری را ارسال کرده است در : پرسشنامه سنجش نحوه ی گذران اوقات فراغت دانشجویان
سلام آیا این پرسشنامه روایی و پایایی دارد؟
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : نمونه فصل سوم پایان نامه با روش تحقیق توصیفی همبستگی
با سلام در صورتی که روش تحقیق پایان نامه شما توصیفی-همب...
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : پروژه پایانی مقطع کارشناسی رشته مدیریت فناوری اطلاعات
با سلام موفق و پایدار باشید.
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : پايان نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپيوتر
با سلام فایل مورد نظر رایگان نیست و پس از پرداخت می توان...
fateme نظری را ارسال کرده است در : پايان نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپيوتر
سلام من میخوام پایان نامه ای با موضوع ( بهبود مدل کاربر ...
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : نمونه پروپوزال رشته مدیریت صنعتی
موفق و پایدار باشید.

مقاله لاتین رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی رابطه مند و عملکرد کسب و کار

سه شنبه, 11 آبان 1395 ساعت 17:54 بازدید 697 بار
پایگاه اطلاعات علمی ایران

The relationship between CRM, RM, and business performance: A study of the hotel industry in Taiwan

 

Abstract
This study aims to investigate the implementation of customer relationship management (CRM) and its effect on relationship marketing (RM) and business performance, through an analysis of the hotel industry in Taiwan. A survey on hotels, including general and tourist hotels, and bed and breakfasts (B&Bs) was conducted, and a total of 560 questionnaires were returned. The results showed that implementing CRM has a significant and positive influence on the RM effect, positively affecting business performance for both hotels and B&Bs. However, a comparison of the influential paths of relationship models between hotels and B&Bs showed that, for hotels, the Internet service and customer support functions of the CRM strategy are the main sources of influence on the RM effect and business performance, whereas for B&Bs, the marketing support function of the CRM strategy alone influences the RM effect and business performance. To achieve higher performance, the different types of hotel enterprises should understand their main advantage before implementing key CRM strategies.

 

Keywords
Customer relationship management; Relationship marketing; Business performance

 

Article outlineShow full outline
Abstract
Highlights
Keywords
1. Introduction
1.1. Research background and motivation
1.2. Research objectives
2. Literature review
2.1. Customer relationship management (CRM)
2.2. Measuring CRM actions
2.3. Relationship marketing (RM)
2.4. Measuring the RM effect
2.5. Measuring business performance
3. Research hypotheses
3.1. CRM influence on RM
3.2. RM influence on business performance
3.3. Differences between hotel types
4. Methods
4.1. Research framework
4.2. The questionnaire design
4.3. Pilot
5. Data analysis and research results
5.1. Sampling
5.2. Structural analysis of the sample
5.3. Reliability and validity analysis
5.4. Structural equation modeling (SEM) analysis
5.4.1. Relationship model analysis of hotels
5.4.2. Relationship model analysis of B&Bs
5.5. Relationship model comparison for different hotel types
6. Conclusions and suggestions
6.1. Conclusions and discussion
6.2. Management application
6.3. Research limitations and future research suggestions
References

 

دانلود:
دانلود مقاله لاتین رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی رابطه مند و عملکرد کسب و کار
امتیاز مورد نیازامتیاز مورد نیاز 2
تاريخ 1395-08-11
حجم فايل 200.12 KB
دانلود 4
لطفا جهت دانلود وارد حساب کاربری خود شويد.

اطلاعات تکمیلی

  • نوع مقاله: علمی پژوهشی/مقاله بیس
  • نويسنده/مترجم: Wu and Lu
  • سال انتشار: پنج شنبه, 07 آذر 2012
  • فرمت فایل: PDF
  • تعداد صفحات: 10

بیوگرافی نویسنده

پایگاه اطلاعات علمی ایران

پایگاه اطلاعات علمی ایران کتابخانه شخصی و حامی پژوهشی شما است. 

  •  ایمیل : Info(at)isid.ir
  •  شماره تماس: 23-73-479- 0912
  •  تلگرام: عضویت در کانال تلگرام
  •  آی دی یاهو: isid24
  •  سامانه پیامکی:
  •  ما پذیرای نظرات، پیشنهادات، درخواست ها و شکایات شما هستیم.

Iranian Scientific Information Database

وبگاه: www.isid.ir

نظرات (0)

هنوز دیدگاهی بیان نشده است

ارسال دیدگاه

می توانید ثبت نام کنید یا وارد شوید
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
  1. مقالات آموزشی
  2. اخبار سایت

تضمین بهترین قیمت

خرید با قیمت منصفانه

دانلود آنی

دانلود آنی پس از پرداخت

برگشت وجه

ضمانت برگشت وجه

پرداخت آنلاین

با کارت های عضو شتاب

تماس با ما
1000 کاراکتر باقی مانده
تماس با ما
1000 کاراکتر باقی مانده