ورود به پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)

نام کاربری *
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار

عضویت در پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)

توجه: ممکن است لینک فعال سازی ارسال شده در پوشه اسپم باشد
نام *
نام کاربری *
رمز عبور *
تایید رمز عبور *
پست الکترونیک بدون www*
تایید پست الکترونیک بدون www*
کد امنیتی *
شنبه, ۰۳ تیر ۱۳۹۶ Saturday, 24 June 2017
«
  • مقالات لاتین
  • مقالات فارسی
  • کتاب فارسی
  • نمونه سوالات
  • پروپوزال
  • پایان نامه
  • پرسشنامه
  • پروژه
  • پاورپوینت
  • جزوه
  • متفرقه
  • ادبیات تحقیق
»
کتاب حسابدارى صنعتى مقدماتى رشتۀ حسابدارى بازرگانى گروه تحصىلى ادارى مالى زمىنۀ خدمات شاخۀ آموزش فنى وحرفه اى   فهرست مطالب فصل اولشناخت حسابدارى صنعتى (بهاى تمام شده) فصل دومطبقه بندى عوامل بهاى تمام شده  فصل سومکنترل مواد 
با توجه به اینکه کلیه ی آزمون های استخدامی آموزش و پرورش، تامین اجتماعی، شهرداری، بانکها، و... حاوی نمونه سوالات دروس عمومی هستند. در همین راستا، پایگاه اطلاعات علمی ایران برای آمادگی در آزمون های استخدامی اقدام به گرد آوری نمونه سوالات عمومی آزمون
مقدمه ای بر پردازش تصویردر هر سیستمی و با هر عملکردی برای تصمیم گیری به داده های ورودی احتیاج داریم. این ورودی ها میتوانند از یک سنسور صوتی, سنسور فاصله سنج , سنسور مادون قرمز , میکروفن و با تصاویر ارسالی از یه دوربین باشد.امروزه پردازش تصویر بهترین
مقدمه ای بر داده‌کاویدر دو دهه قبل توانايي های فنی بشر در برای توليد و جمع آوری داده‌ها به سرعت افزايش يافته است. عواملی نظير استفاده گسترده از بارکد برای توليدات تجاری، به خدمت گرفتن کامپيوتر در کسب و کار، علوم، خدمات دولتی و پيشرفت در وسائل جمع
مراحل سیم کشی: سیم‌كشی ساختمان چندین مرحله دارد كه ذیلا به آن‌ها اشاره خواهیم كرد1. مشاهده ساختمان و تهیه نقشه شماتیک2. خرطوم گذاری3. تهیه نقشه فنی4. تهیه نقشه (شمای) حقیقی5. سیم‌كشی6. نصب لوازم7. آزمایش و رفع عیوب احتمالی به مسیر بسته‌ای كه
شغل چیست؟کلمة شغل غالباً بدون تعریف دقیق مورد استفاده قرار می‌گیرد. پیش از تعریف شغل لازم است پست توضیح داده شود. پست عبارت است از مجموعه‌ای از کارها وظایف و مسئولیت‌هایی که یک فرد در یک سازمان به طور منظم انجام می‌دهد شغل یک یا چند پست کاملاً همسان

 

سلام ، اگر قبلا در آی اس آی دی ثبت نام کردید با نام کاربری و کلمه عبوری که در اختیار دارید به حساب کاربری خود وارد شوید

ثبت نام

 
 

وبلاگ آی اس آی دی

آموزش های زیادی در حال تدارک برای شما هستیم که میتوانید در وبلاگ ما مطالعه کنید

دسترسی سریع

  1. جدید ترین
  2. محبوبت ترین
  3. تصادفی
  4. نظرات
  5. جستجو
آریانظری را ارسال کرده است در :نمونه پروپوزال ارشد مدیریت دولتی
خوب بود ممنون
با سلام و خسته نباشید. من این پرسشنامه رو خریدم حیلی ام ...
پایگاه اطلاعات علمی ایراننظری را ارسال کرده است در :پرسشنامه سنجش نحوه ی گذران اوقات فراغت دانشجویان
با سلام 1- پرسشنامه های استاندارد روایی و پایایی دارند. ...
سلام آیا این پرسشنامه روایی و پایایی دارد؟
پایگاه اطلاعات علمی ایراننظری را ارسال کرده است در :نمونه فصل سوم پایان نامه با روش تحقیق توصیفی همبستگی
با سلام در صورتی که روش تحقیق پایان نامه شما توصیفی-همب...
پایگاه اطلاعات علمی ایراننظری را ارسال کرده است در :پروژه پایانی مقطع کارشناسی رشته مدیریت فناوری اطلاعات
با سلام موفق و پایدار باشید.
پایگاه اطلاعات علمی ایراننظری را ارسال کرده است در :پايان نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپيوتر
با سلام فایل مورد نظر رایگان نیست و پس از پرداخت می توان...
سلام من میخوام پایان نامه ای با موضوع ( بهبود مدل کاربر ...
پایگاه اطلاعات علمی ایراننظری را ارسال کرده است در :نمونه پروپوزال رشته مدیریت صنعتی
موفق و پایدار باشید.

مقاله لاتین تاثیر مديريت ارتباط با مشتری الكترونيكی بر کیفیت ارتباط مشتری با بانک

چهارشنبه, 12 آبان 1395 ساعت 09:00 بازدید 428 بار
پایگاه اطلاعات علمی ایران

Effects of e-CRM on customer–bank relationship quality and outcomes: The case of Thailand

 

Abstract

This research examines and measures the outcomes of electronic customer relationship management (e-CRM) system implementation in the Thai banking industry from customers' perspectives. Because most e-CRM implementations cannot be directly seen or recognised by customers, a literature review and interviews with experts in the Thai banking industry were used to develop a new construct called ‘customer-based service attributes’ to measure e-CRM outcomes from customers' perspectives. A full-scale field survey of 684 customers of Thai commercial banks was then conducted. A service attribute model and a model that combined relationship quality and outcome were constructed, and their validity and reliability was confirmed. Analysis of the results by using structural equation modelling (SEM) illustrated that e-CRM implementation has a statistically significant positive relationship with customer-based service attributes and with the quality and outcome of customer–bank relationships as well as an indirect effect on relationship quality and outcome through customer-based service attributes.

 

Keywords

e-CRM; Service attribute; Relationship quality; Relationship outcome; Banking; SEM

 

Article outline

Abstract
Keywords
1. Introduction
2. Theoretical background
2.1. Exploring CRM and e-CRM
2.2. CRM in the service industries
2.3. Measurement of E-CRM customer benefits
2.4. Relationship quality and relationship outcomes
2.4.1. Trust
2.4.2. Customer satisfaction
2.4.3. Commitment
2.4.4. Relationship outcomes
2.5. Customer-based service attributes
2.6. Contributions of this study
2.7. Context of this study
3. Research questions and hypotheses
4. Methodology
4.1. Qualitative method
4.2. Quantitative method
5. Data analysis and results
5.1. Qualitative results: Definition and stratum
5.1.1. Definition of e-CRM in this study
5.2. Quantitative results: Field survey
5.2.1. Pilot survey and exploratory factor analysis
5.2.2. Relationship quality and relationship outcome
5.2.3. Full-scale survey
6. Conclusions and implications
6.1. Academic implications
6.2. Managerial implications
7. Limitations and future study
7.1. Research limitations
7.2. Future study
Appendix A. List of relationship quality's components
References
Further reading
Vitae

 

دانلود:
دانلود مقاله لاتین تاثیر مديريت ارتباط با مشتری الكترونيكی بر کیفیت ارتباط مشتری با بانک
امتیاز مورد نیازامتیاز مورد نیاز 2
تاريخ 1395-08-12
حجم فايل 276.28 KB
دانلود 0
لطفا جهت دانلود وارد حساب کاربری خود شويد.

اطلاعات تکمیلی

  • نوع مقاله: علمی پژوهشی/مقاله بیس
  • نويسنده/مترجم: Sivaraks et al
  • سال انتشار: شنبه, 24 آذر 2011
  • فرمت فایل: PDF
  • تعداد صفحات: 17

بیوگرافی نویسنده

پایگاه اطلاعات علمی ایران

پایگاه اطلاعات علمی ایران کتابخانه شخصی و حامی پژوهشی شما است. 

  •  ایمیل : Info(at)isid.ir
  •  شماره تماس: 23-73-479- 0912
  •  تلگرام: عضویت در کانال تلگرام
  •  آی دی یاهو: isid24
  •  سامانه پیامکی:
  •  ما پذیرای نظرات، پیشنهادات، درخواست ها و شکایات شما هستیم.

Iranian Scientific Information Database

وبگاه: www.isid.ir

نظرات (0)

There are no comments posted here yet

ارسال دیدگاه

پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
  1. مقالات آموزشی
  2. اخبار سایت

تضمین بهترین قیمت

خرید با قیمت منصفانه

دانلود آنی

دانلود آنی پس از پرداخت

برگشت وجه

ضمانت برگشت وجه

پرداخت آنلاین

با کارت های عضو شتاب

تماس با ما
1000 کاراکتر باقی مانده
تماس با ما
1000 کاراکتر باقی مانده