ورود به پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)

نام کاربری *
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار

عضویت در پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)

توجه: ممکن است لینک فعال سازی ارسال شده در پوشه اسپم باشد
نام *
نام کاربری *
رمز عبور *
تایید رمز عبور *
پست الکترونیک بدون www*
تایید پست الکترونیک بدون www*
کد امنیتی *
شنبه, ۰۱ مهر ۱۳۹۶ Saturday, 23 September 2017
«
  • مقالات لاتین
  • مقالات فارسی
  • کتاب فارسی
  • نمونه سوالات
  • پروپوزال
  • پایان نامه
  • پرسشنامه
  • پروژه
  • پاورپوینت
  • جزوه
  • متفرقه
  • ادبیات تحقیق
»
کتاب حسابدارى صنعتى مقدماتى رشتۀ حسابدارى بازرگانى گروه تحصىلى ادارى مالى زمىنۀ خدمات شاخۀ آموزش فنى وحرفه اى   فهرست مطالب فصل اولشناخت حسابدارى صنعتى (بهاى تمام شده) فصل دومطبقه بندى عوامل بهاى تمام شده  فصل سومکنترل مواد 
با توجه به اینکه کلیه ی آزمون های استخدامی آموزش و پرورش، تامین اجتماعی، شهرداری، بانکها، و... حاوی نمونه سوالات دروس عمومی هستند. در همین راستا، پایگاه اطلاعات علمی ایران برای آمادگی در آزمون های استخدامی اقدام به گرد آوری نمونه سوالات عمومی آزمون
مقدمه ای بر پردازش تصویردر هر سیستمی و با هر عملکردی برای تصمیم گیری به داده های ورودی احتیاج داریم. این ورودی ها میتوانند از یک سنسور صوتی, سنسور فاصله سنج , سنسور مادون قرمز , میکروفن و با تصاویر ارسالی از یه دوربین باشد.امروزه پردازش تصویر بهترین
مقدمه ای بر داده‌کاویدر دو دهه قبل توانايي های فنی بشر در برای توليد و جمع آوری داده‌ها به سرعت افزايش يافته است. عواملی نظير استفاده گسترده از بارکد برای توليدات تجاری، به خدمت گرفتن کامپيوتر در کسب و کار، علوم، خدمات دولتی و پيشرفت در وسائل جمع
مراحل سیم کشی: سیم‌كشی ساختمان چندین مرحله دارد كه ذیلا به آن‌ها اشاره خواهیم كرد1. مشاهده ساختمان و تهیه نقشه شماتیک2. خرطوم گذاری3. تهیه نقشه فنی4. تهیه نقشه (شمای) حقیقی5. سیم‌كشی6. نصب لوازم7. آزمایش و رفع عیوب احتمالی به مسیر بسته‌ای كه
شغل چیست؟کلمة شغل غالباً بدون تعریف دقیق مورد استفاده قرار می‌گیرد. پیش از تعریف شغل لازم است پست توضیح داده شود. پست عبارت است از مجموعه‌ای از کارها وظایف و مسئولیت‌هایی که یک فرد در یک سازمان به طور منظم انجام می‌دهد شغل یک یا چند پست کاملاً همسان

 

سلام ، اگر قبلا در آی اس آی دی ثبت نام کردید با نام کاربری و کلمه عبوری که در اختیار دارید به حساب کاربری خود وارد شوید

ثبت نام

 
 

وبلاگ آی اس آی دی

آموزش های زیادی در حال تدارک برای شما هستیم که میتوانید در وبلاگ ما مطالعه کنید

دسترسی سریع

  1. جدید ترین
  2. محبوبت ترین
  3. تصادفی
  4. نظرات
  5. جستجو
مهمان نظری را ارسال کرده است در : نمونه پروپوزال ارشد مدیریت دولتی
خوب بود ممنون
با سلام و خسته نباشید. من این پرسشنامه رو خریدم حیلی ام ...
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : پرسشنامه سنجش نحوه ی گذران اوقات فراغت دانشجویان
با سلام 1- پرسشنامه های استاندارد روایی و پایایی دارند. ...
بهنام نظری را ارسال کرده است در : پرسشنامه سنجش نحوه ی گذران اوقات فراغت دانشجویان
سلام آیا این پرسشنامه روایی و پایایی دارد؟
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : نمونه فصل سوم پایان نامه با روش تحقیق توصیفی همبستگی
با سلام در صورتی که روش تحقیق پایان نامه شما توصیفی-همب...
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : پروژه پایانی مقطع کارشناسی رشته مدیریت فناوری اطلاعات
با سلام موفق و پایدار باشید.
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : پايان نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپيوتر
با سلام فایل مورد نظر رایگان نیست و پس از پرداخت می توان...
fateme نظری را ارسال کرده است در : پايان نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپيوتر
سلام من میخوام پایان نامه ای با موضوع ( بهبود مدل کاربر ...
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : نمونه پروپوزال رشته مدیریت صنعتی
موفق و پایدار باشید.

پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل

پنج شنبه, 24 دی 1394 09:30 بازدید 8725 بار
پایگاه اطلاعات علمی ایران

موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل:

  • بررسی شاخص های رضایت مشتری از دیدگاه مشتریان و کارشناسان بانکی

 

چكیده:

مشتریان صاحبان واقعی بانك ها هستند. همه چیز از مشتری آغاز شده و به وی ختم می شود. مشتری با سپرده گذاری خود قسمت اعظم منابع مالی و پولی بانك ها را تهیه نموده و از طرف دیگر همین منابع بانك در قالب اعطای اعتبارات به مشتری باز گردانده می شود. نگریستن به بانك به عنوان یك موسسه مالی و اعتباری ارایه كننده خدمات و منطبق ساختن مجموعه عملیات بانكی بر مشتری مداری، محقق را بر آن داشت تا به مقوله رضایت مشتری و عوامل موثر بر آن به بررسی و پژوهش بپردازد. بررسی شاخص های رضایت مشتری از دیدگاه مشتریان و كارشناسان بانكی عنوان تحقیق را تشكیل می دهد. 

برای جمع آوری داده ها در این پایان نامه از پرسش نامه استفاده می شود كه پرسش های این پرسش نامه در ارتباط با شاخص هایی چون (كاركنان، امكانات فیزیكی، قیمت، توزیع، محصول (خدمت)، فرآیند ، توزیع) تنظیم شده اند. در این تحقیق با توجه به اهداف تحقیق برای سنجش اعتبار پرسش نامه از ضریب آلفای كرونباخ استفاده می شود. در این تحقیق از 2 روش تحلیل توصیفی و استنباطی استفاده می شود. فرضیات این تحقیق بر اساس شاخص های رضایت مشتری، ارایه شده است و این فرضیات توسط معیار های ضریب رتبه ای اسپیرمن و آزمون فرید من توسط نرم افزار SPSS آزمون شده اند. كه بر اساس نتایج به دست آمده از تجزیه و تحلیل داده ها مشتریان بانكی عوامل امكانات فیزیكی ، فرآیند و كاركنان ،و كارشناسان عوامل كاركنان، فرآیند و توزیع را به عنوان شاخص های اصلی رضایت مشتری در بانك های سطح شهرستان اعلام كرده اند.

 

  • فهرست مندرجات پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل
  1. چكیده
  2. فصل اول : كلیات تحقیق
  3. مقدمه
  4. تعریف و بیان موضوع 
  5. اهمیت و ضرورت تحقیق
  6. اهداف تحقیق
  7. چارچوب نظری تحقیق
  8. سؤالات تحقیق 
  9. فرضیه های تحقیق و مدل مفهومی
  10. تعریف كلمات كلیدی 
  11. قلمرو تحقیق 
  12. فصل دوم : مروری بر ادبیات تحقیق
  13. مشتری گرایی
  14. مقدمه
  15. رضایت مشتری
  16. اهمیت رضایت مشتری 
  17. رضایت مشتری و موفقیت سازمانی
  18. اثربخشی سازمانی و رضایت مشتری
  19. مفهوم اثر بخشی
  20. تأكید ایجاد رابطه با مشتری و حفظ او 
  21. رابطه بین وفاداری مشتری و رضایت او 
  22. تأثیر رضایت و وفاداری مشتری 
  23. چالش تأمین رضایت مشتری و نقش كاركنان در آن
  24. جلب مشتریان و حفظ آن 
  25. سودآوری مشتری
  26. رضایت مشتری رمز بقای سازمان در بازار رقابت 26
  27. جلب رضایت مشتریان 
  28. اهمیت مشتری 
  29. فرآیند جلب رضایت مشتریان
  30. شناسایی انتظارات مشتریان 
  31. نیاز ، خواسته و باورهای مشتری 
  32. طراحی كالا و خدمت براساس نیازها و انتظارات 
  33. تولید و تحویل براساس طراحی انجام شده 
  34. مدیریت انتظارات مشتری 
  35. سنجش رضایت مشتری 
  36. چرخه بهبود مستمر رضایت مشتری 
  37. ضرورت مشتری و مشتری داری در بانك 
  38. رویكردهای نوین مشتری داری در بانكهای ایرانی 
  39. شناخت مشتریان عامل تقویت ارتباط e-crm 
  40. خدمات خاص برای مشتریان خاص 
  41. ابزارهای فرآیند مشتری مداری در بانكداری نوین 
  42. استراتژی مشتری گرایی 
  43. مفهوم استراتژی مشتری گرایی 
  44. استراتژی مهم در جهت مشتری گرایی 
  45. ایجاد فرهنگ مشتری گرایی 
  46. توانمند شدن منابع انسانی 
  47. اداره مؤسسات خدماتی 
  48. ماهیت و طبقه بندی خدمات 
  49. تعریف خدمت 
  50. ویژگی های خدمت 
  51. خط مشی بازاریابی مؤسسات خدماتی
  52. آمیخته بازاریابی خدمات 
  53. عوامل تشكیل دهنده آمیخته بازاریابی خدمات 
  54. محصول 
  55. قیمت 
  56. توزیع 
  57. ترفیع و بازارافزایی 
  58. كاركنان 
  59. دارایی ها امكانات فیزیكی 
  60. فرآیندها 
  61. شخصی سازی خدمت 
  62. بازاریابی خدمات بانكی 
  63. اركان بازاریابی خدمات بانكی 
  64. بازارشناسی 
  65. بازارسازی 
  66. بازارداری
  67. جایگاه بازاریابی در خدمات بانكی
  68. استراتژی محصول 
  69. مفهوم محصول 
  70. استراتژی های توسعه خدمات مالی 
  71. گسترده نمودن خدمات واقعی 
  72. استراتژی های قیمت
  73. قیمت گذاری خدمات مالی 
  74. عواملی كه بر قیمت تأثیر می گذارند
  75. استراتژی های مكان ( توزیع ) 
  76. استراتژی های ترفیع 
  77. اجزای آمیخته ترفیع و بازارافزایی 
  78. تبلیغات و آگهی ها 
  79. پیشبرد فروش 
  80. رابطه عمومی 
  81. فروش شخصی 
  82. استراتژی مربوط به كاركنان 
  83. گزینش 
  84. آموزش 
  85. انگیزش 
  86. پرورش 
  87. سنجش 
  88. استراتژی های مربوط به امكانات فیزیكی 
  89. استراتژی های فرآیند 
  90. پیشینه تحقیق 
  91. فصل سوم : روش اجرایی تحقیق
  92. مقدمه 
  93. روش تحقیق 
  94. جامعه آماری 
  95. حجم نمونه آماری 
  96. روش نمونه گیری 
  97. روش گردآوری داده ها 
  98. روش سنجش روایایی و پایایی ابزار اندازه گیری 
  99. متغیرهای تحقیق 
  100. روش های آماری تجزیه و تحلیل اطلاعات 
  101. فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها
  102. مقدمه 
  103. تحلیل توصیفی 
  104. ویژگی های جمعیت شناختی 
  105. جنسیت مشتریان 
  106. جنسیت كارشناسان 
  107. تحصیلات مشتریان 
  108. تحصیلات كارشناسان 
  109. رشته تحصیلی كارشناسان 
  110. تحلیل توصیفی ( كارشناسان ) 
  111. فرضیه اول 
  112. فرضیه دوم 
  113. فرضیه سوم 
  114. فرضیه چهارم
  115. فرضیه پنجم 
  116. فرضیه ششم 
  117. فرضیه هفتم 
  118. رتبه بندی شاخص های رضایت مشتری از دیدگاه كارشناسان
  119. تحلیل استنباطی ( مشتریان )
  120. آزمون فرضیه اول 
  121. آزمون فرضیه دوم 
  122. آزمون فرضیه سوم 
  123. آزمون فرضیه چهارم 
  124. آزمون فرضیه پنجم 
  125. آزمون فرضیه ششم 
  126. آزمون فرضیه هفتم 
  127. آزمون فرضیه هشتم
  128. فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات
  129. مقدمه 
  130. نتیجه گیری 
  131. نتایج مربوط به فرضیه اول 
  132. نتایج مربوط به فرضیه دوم 
  133. نتایج مربوط به فرضیه سوم
  134. نتایج مربوط به فرضیه چهارم 
  135. نتایج مربوط به فرضیه پنجم 
  136. نتایج مربوط به فرضیه ششم
  137. نتایج مربوط به فرضیه هفتم 
  138. نتایج مربوط به فرضیه هشتم 
  139. محدودیتهای تحقیق 
  140. پیشنهادات 
  141. منابع و مأخذ
  142. پیوست ها
  143. پیوست شماره 1 : پرسش نامه تحقیق 
  144.  چکبده لاتبن

 

دانلود:
دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل
امتیاز مورد نیازامتیاز مورد نیاز 35
تاريخ 1394-10-24
حجم فايل 280.17 KB
دانلود 39
لطفا جهت دانلود وارد حساب کاربری خود شويد.

اطلاعات تکمیلی

  • فرمت فایل: DOC
  • تعداد صفحات: 195

بیوگرافی نویسنده

پایگاه اطلاعات علمی ایران

پایگاه اطلاعات علمی ایران کتابخانه شخصی و حامی پژوهشی شما است. 

  •  ایمیل : Info(at)isid.ir
  •  شماره تماس: 23-73-479- 0912
  •  تلگرام: عضویت در کانال تلگرام
  •  آی دی یاهو: isid24
  •  سامانه پیامکی:
  •  ما پذیرای نظرات، پیشنهادات، درخواست ها و شکایات شما هستیم.

Iranian Scientific Information Database

وبگاه: www.isid.ir

نظرات (0)

هنوز دیدگاهی بیان نشده است

ارسال دیدگاه

می توانید ثبت نام کنید یا وارد شوید
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
  1. مقالات آموزشی
  2. اخبار سایت
« September 2017 »
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

تضمین بهترین قیمت

خرید با قیمت منصفانه

دانلود آنی

دانلود آنی پس از پرداخت

برگشت وجه

ضمانت برگشت وجه

پرداخت آنلاین

با کارت های عضو شتاب

تماس با ما
1000 کاراکتر باقی مانده