ورود به پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)

نام کاربری *
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار

عضویت در پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)

توجه: ممکن است لینک فعال سازی ارسال شده در پوشه اسپم باشد
نام *
نام کاربری *
رمز عبور *
تایید رمز عبور *
پست الکترونیک بدون www*
تایید پست الکترونیک بدون www*
کد امنیتی *
یکشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ Sunday, 20 August 2017
«
  • مقالات لاتین
  • مقالات فارسی
  • کتاب فارسی
  • نمونه سوالات
  • پروپوزال
  • پایان نامه
  • پرسشنامه
  • پروژه
  • پاورپوینت
  • جزوه
  • متفرقه
  • ادبیات تحقیق
»
کتاب حسابدارى صنعتى مقدماتى رشتۀ حسابدارى بازرگانى گروه تحصىلى ادارى مالى زمىنۀ خدمات شاخۀ آموزش فنى وحرفه اى   فهرست مطالب فصل اولشناخت حسابدارى صنعتى (بهاى تمام شده) فصل دومطبقه بندى عوامل بهاى تمام شده  فصل سومکنترل مواد 
با توجه به اینکه کلیه ی آزمون های استخدامی آموزش و پرورش، تامین اجتماعی، شهرداری، بانکها، و... حاوی نمونه سوالات دروس عمومی هستند. در همین راستا، پایگاه اطلاعات علمی ایران برای آمادگی در آزمون های استخدامی اقدام به گرد آوری نمونه سوالات عمومی آزمون
مقدمه ای بر پردازش تصویردر هر سیستمی و با هر عملکردی برای تصمیم گیری به داده های ورودی احتیاج داریم. این ورودی ها میتوانند از یک سنسور صوتی, سنسور فاصله سنج , سنسور مادون قرمز , میکروفن و با تصاویر ارسالی از یه دوربین باشد.امروزه پردازش تصویر بهترین
مقدمه ای بر داده‌کاویدر دو دهه قبل توانايي های فنی بشر در برای توليد و جمع آوری داده‌ها به سرعت افزايش يافته است. عواملی نظير استفاده گسترده از بارکد برای توليدات تجاری، به خدمت گرفتن کامپيوتر در کسب و کار، علوم، خدمات دولتی و پيشرفت در وسائل جمع
مراحل سیم کشی: سیم‌كشی ساختمان چندین مرحله دارد كه ذیلا به آن‌ها اشاره خواهیم كرد1. مشاهده ساختمان و تهیه نقشه شماتیک2. خرطوم گذاری3. تهیه نقشه فنی4. تهیه نقشه (شمای) حقیقی5. سیم‌كشی6. نصب لوازم7. آزمایش و رفع عیوب احتمالی به مسیر بسته‌ای كه
شغل چیست؟کلمة شغل غالباً بدون تعریف دقیق مورد استفاده قرار می‌گیرد. پیش از تعریف شغل لازم است پست توضیح داده شود. پست عبارت است از مجموعه‌ای از کارها وظایف و مسئولیت‌هایی که یک فرد در یک سازمان به طور منظم انجام می‌دهد شغل یک یا چند پست کاملاً همسان

 

سلام ، اگر قبلا در آی اس آی دی ثبت نام کردید با نام کاربری و کلمه عبوری که در اختیار دارید به حساب کاربری خود وارد شوید

ثبت نام

 
 

وبلاگ آی اس آی دی

آموزش های زیادی در حال تدارک برای شما هستیم که میتوانید در وبلاگ ما مطالعه کنید

دسترسی سریع

  1. جدید ترین
  2. محبوبت ترین
  3. تصادفی
  4. نظرات
  5. جستجو
مهمان نظری را ارسال کرده است در : نمونه پروپوزال ارشد مدیریت دولتی
خوب بود ممنون
با سلام و خسته نباشید. من این پرسشنامه رو خریدم حیلی ام ...
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : پرسشنامه سنجش نحوه ی گذران اوقات فراغت دانشجویان
با سلام 1- پرسشنامه های استاندارد روایی و پایایی دارند. ...
بهنام نظری را ارسال کرده است در : پرسشنامه سنجش نحوه ی گذران اوقات فراغت دانشجویان
سلام آیا این پرسشنامه روایی و پایایی دارد؟
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : نمونه فصل سوم پایان نامه با روش تحقیق توصیفی همبستگی
با سلام در صورتی که روش تحقیق پایان نامه شما توصیفی-همب...
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : پروژه پایانی مقطع کارشناسی رشته مدیریت فناوری اطلاعات
با سلام موفق و پایدار باشید.
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : پايان نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپيوتر
با سلام فایل مورد نظر رایگان نیست و پس از پرداخت می توان...
fateme نظری را ارسال کرده است در : پايان نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپيوتر
سلام من میخوام پایان نامه ای با موضوع ( بهبود مدل کاربر ...
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : نمونه پروپوزال رشته مدیریت صنعتی
موفق و پایدار باشید.

پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی

شنبه, 28 فروردين 1395 14:08 بازدید 4502 بار
پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی - 2.0 out of 5 based on 1 vote
پایگاه اطلاعات علمی ایران
  • عنوان پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی
  • بررسی رابطه میان رضایت مشتریان و سیستم های مدیریت كیفیت

 

بیان مساله

در آغاز هزاره سوم و با تغییرات صورت گرفته در محیط کسب‌وکار (درون سازمانی و برون سازمانی) سازمان‌ها با تغییر رویکرد از محصول محور به مشتری محور تبدیل شده‌اند یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در این رویکرد پایش و بهبود رضایت مشتریان است. رضایتمندی مشتریان تاثیر بسیار مهمی در وضعیت کنونی و آینده سازمان خواهد داشت. اشلسینگر و هسکیت با ارائه نظریه «چرخه خدمات مطلوب» سعی نمودند تا رابطه بین مشتریان رضایتمند و کارکنان رضایتمند را نشان دهند. مطابق این نظریه با افزایش رضایت مشتریان قابلیت و تحمل آنها در پرداخت قیمت محصول بالا می‌رود، در نتیجه سود سازمان افزایش می‌یابد و در نهایت رضایت شغلی و بهبود روحیه کاری کارکنان را در پی دارد.

در این وضعیت استراتژی برد -برد -برد حاکم می‌شود. به علاوه از جمله دلایل اقتصادی توجه به رضایتمندی مشتریان، می‌توان به افزایش سودآوری مشتریان، حفظ و افزایش طول عمر مشتریان و افزایش سهم بازار اشاره کرد........

 

  • فهرست مطالب پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی
  • 1-2 بیان مسئله (تعریف موضوع تحقیق)
  • 1-3 اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق
  • 1-4 اهداف تحقیق
  • 1-5 مروری بر ادبیات تحقیق
  • 1-6 فرضیه های تحقیق
  • الف) فرضیات اصلی تحقیق
  • ب) فرضیات فرعی تحقیق
  • 1-7 روش تحقیق
  • 1-8 قلمرو مکانی تحقیق (جامعه آماری)
  • 1-9 قلمرو زمانی تحقیق
  • 1-10 روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه
  • 1-11 ابزارهای گردآوری داده ها (اطلاعات)
  • 1-12 روش تجزیه و تحلیل داده ها(AHP)
  • 1-13 شرح واژه ها و اصطلاحات به کار رفته در تحقیق
  • منابع

 

دانلود:
دانلود پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی
امتیاز مورد نیازامتیاز مورد نیاز 15
تاريخ 1395-01-28
حجم فايل 215.45 KB
دانلود 63
لطفا جهت دانلود وارد حساب کاربری خود شويد.

اطلاعات تکمیلی

  • فرمت فایل: DOC

بیوگرافی نویسنده

پایگاه اطلاعات علمی ایران

پایگاه اطلاعات علمی ایران کتابخانه شخصی و حامی پژوهشی شما است. 

  •  ایمیل : Info(at)isid.ir
  •  شماره تماس: 23-73-479- 0912
  •  تلگرام: عضویت در کانال تلگرام
  •  آی دی یاهو: isid24
  •  سامانه پیامکی:
  •  ما پذیرای نظرات، پیشنهادات، درخواست ها و شکایات شما هستیم.

Iranian Scientific Information Database

وبگاه: www.isid.ir

نظرات (0)

هنوز دیدگاهی بیان نشده است

ارسال دیدگاه

می توانید ثبت نام کنید یا وارد شوید
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
  1. مقالات آموزشی
  2. اخبار سایت

تضمین بهترین قیمت

خرید با قیمت منصفانه

دانلود آنی

دانلود آنی پس از پرداخت

برگشت وجه

ضمانت برگشت وجه

پرداخت آنلاین

با کارت های عضو شتاب

تماس با ما
1000 کاراکتر باقی مانده
تماس با ما
1000 کاراکتر باقی مانده