ورود به پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)

نام کاربری *
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار

عضویت در پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)

توجه: ممکن است لینک فعال سازی ارسال شده در پوشه اسپم باشد
نام *
نام کاربری *
رمز عبور *
تایید رمز عبور *
پست الکترونیک بدون www*
تایید پست الکترونیک بدون www*
کد امنیتی *
شنبه, ۰۳ تیر ۱۳۹۶ Saturday, 24 June 2017
«
  • مقالات لاتین
  • مقالات فارسی
  • کتاب فارسی
  • نمونه سوالات
  • پروپوزال
  • پایان نامه
  • پرسشنامه
  • پروژه
  • پاورپوینت
  • جزوه
  • متفرقه
  • ادبیات تحقیق
»
کتاب حسابدارى صنعتى مقدماتى رشتۀ حسابدارى بازرگانى گروه تحصىلى ادارى مالى زمىنۀ خدمات شاخۀ آموزش فنى وحرفه اى   فهرست مطالب فصل اولشناخت حسابدارى صنعتى (بهاى تمام شده) فصل دومطبقه بندى عوامل بهاى تمام شده  فصل سومکنترل مواد 
با توجه به اینکه کلیه ی آزمون های استخدامی آموزش و پرورش، تامین اجتماعی، شهرداری، بانکها، و... حاوی نمونه سوالات دروس عمومی هستند. در همین راستا، پایگاه اطلاعات علمی ایران برای آمادگی در آزمون های استخدامی اقدام به گرد آوری نمونه سوالات عمومی آزمون
مقدمه ای بر پردازش تصویردر هر سیستمی و با هر عملکردی برای تصمیم گیری به داده های ورودی احتیاج داریم. این ورودی ها میتوانند از یک سنسور صوتی, سنسور فاصله سنج , سنسور مادون قرمز , میکروفن و با تصاویر ارسالی از یه دوربین باشد.امروزه پردازش تصویر بهترین
مقدمه ای بر داده‌کاویدر دو دهه قبل توانايي های فنی بشر در برای توليد و جمع آوری داده‌ها به سرعت افزايش يافته است. عواملی نظير استفاده گسترده از بارکد برای توليدات تجاری، به خدمت گرفتن کامپيوتر در کسب و کار، علوم، خدمات دولتی و پيشرفت در وسائل جمع
مراحل سیم کشی: سیم‌كشی ساختمان چندین مرحله دارد كه ذیلا به آن‌ها اشاره خواهیم كرد1. مشاهده ساختمان و تهیه نقشه شماتیک2. خرطوم گذاری3. تهیه نقشه فنی4. تهیه نقشه (شمای) حقیقی5. سیم‌كشی6. نصب لوازم7. آزمایش و رفع عیوب احتمالی به مسیر بسته‌ای كه
شغل چیست؟کلمة شغل غالباً بدون تعریف دقیق مورد استفاده قرار می‌گیرد. پیش از تعریف شغل لازم است پست توضیح داده شود. پست عبارت است از مجموعه‌ای از کارها وظایف و مسئولیت‌هایی که یک فرد در یک سازمان به طور منظم انجام می‌دهد شغل یک یا چند پست کاملاً همسان

 

سلام ، اگر قبلا در آی اس آی دی ثبت نام کردید با نام کاربری و کلمه عبوری که در اختیار دارید به حساب کاربری خود وارد شوید

ثبت نام

 
 

وبلاگ آی اس آی دی

آموزش های زیادی در حال تدارک برای شما هستیم که میتوانید در وبلاگ ما مطالعه کنید

دسترسی سریع

  1. جدید ترین
  2. محبوبت ترین
  3. تصادفی
  4. نظرات
  5. جستجو
آریانظری را ارسال کرده است در :نمونه پروپوزال ارشد مدیریت دولتی
خوب بود ممنون
با سلام و خسته نباشید. من این پرسشنامه رو خریدم حیلی ام ...
پایگاه اطلاعات علمی ایراننظری را ارسال کرده است در :پرسشنامه سنجش نحوه ی گذران اوقات فراغت دانشجویان
با سلام 1- پرسشنامه های استاندارد روایی و پایایی دارند. ...
سلام آیا این پرسشنامه روایی و پایایی دارد؟
پایگاه اطلاعات علمی ایراننظری را ارسال کرده است در :نمونه فصل سوم پایان نامه با روش تحقیق توصیفی همبستگی
با سلام در صورتی که روش تحقیق پایان نامه شما توصیفی-همب...
پایگاه اطلاعات علمی ایراننظری را ارسال کرده است در :پروژه پایانی مقطع کارشناسی رشته مدیریت فناوری اطلاعات
با سلام موفق و پایدار باشید.
پایگاه اطلاعات علمی ایراننظری را ارسال کرده است در :پايان نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپيوتر
با سلام فایل مورد نظر رایگان نیست و پس از پرداخت می توان...
سلام من میخوام پایان نامه ای با موضوع ( بهبود مدل کاربر ...
پایگاه اطلاعات علمی ایراننظری را ارسال کرده است در :نمونه پروپوزال رشته مدیریت صنعتی
موفق و پایدار باشید.

نمونه پروپوزال ارشد بازاریابی

سه شنبه, 24 شهریور 1394 ساعت 09:14 بازدید 2177 بار
نمونه پروپوزال ارشد بازاریابی - 3.0 out of 5 based on 2 votes
پایگاه اطلاعات علمی ایران
  • عنوان نمونه پروپوزال ارشد بازاریابی
  • بررسی نقش کیفیت ارائه خدمات در جلب رضایت و نگهداری مشتریان

 

بیان مساله

وجود رقابت دربین موسسات و بنگاهها برای کسب سهم بیشتر ازبازار و تلاش مشتریان برای رسیدن به رضایتمندی بیشتر موجب شده است که هم بنگاهها به دنبال کسب موقعیت ممتاز در بازار باشند و هم مشتریان درپی یافتن سرنخ هایی برای رسیدن به بهترین تامین کنندگان . رسیدن به این اهداف با بررسی دو مفهوم ارتباط نزدیکی دارد،کیفیت کالاها و رضایت مشتریان، بررسی این دو مفهوم در بازارهای خدماتی به دلیل ویژگی های خاص، خدمات حساس تر و مهمتر بوده و برای سازمانهای ارائه دهنده خدمات نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است .یکی از بنگاهها و سازمانهایی که در زمینه ارائه خدمات قعالیت نموده ونقش و اهمیت آن در اقتصاد و توسعه کشور بر هیچ کس پوشیده نیست بانکها هستند.

 لذا به نظر می رسد کشف روابط بین این دو مفهوم می تواند در ارتقاء و بهبود سطح خدمات ارائه شده از جانب بانکها از یک سو و کسب رضایتمندی بیشتر مشتری از سوی دیگر تاثیر گذار باشدکه نحوه چگونگی رسیدن به این مهم می تواند از مسائل بارز سازمانهای خدماتی و به ویژه بانکها باشد. اندازه گیری کیفیت خدمات از دیدگاه مشتریان و رضایت مشتریان از جمله اقدامات داخلی محسوب می شود که نمایانگر جهت گیری سازمانها به سمت کیفیت می باشد. کیفیت خدمات عبارت است از آماده بودن خدمت یا کالا برای استفاده کننده که خود نیازمند کیفیت طراحی ،انطباق ، در دسترس بودن مکان ارائه خدمات است. (Coyothetis,1992,82) در عصر دانایی و عصر فراصنعتی امروز، تغییرات سریع، تحولات تكنولو‍ژیكی سبب شده است كه سازمانها جهانی بیندیشند و برای رویارویی با رقابتهای موجود پیش بینی نشده خود را آماده سازند. در دنیایی كه تغییرات با سرعت فوق العاده زیاد رخ می دهد، سازمانها و موسسات در معرض تهدید و نابودی قرار دارند. پیدایش رقبا در عرصه رقابت ارائه خدمات و تولید كالا با كیفیت مرغوب و قیمت مناسب تهدیدی برای سازمانهاست. در جهان رقابتی امروزه موسساتی موفق هستد كه در عرصه فعالیت یك گام از رقبای خود جلوتر باشند. امروزه افراد در محیطی زندگی می کنند که به طور روزافزون به سوی اقتصاد مبتنی بر خدمات پیش می رود، بررسی و مطالعه ویژگی ها، عقاید و انتظارات مراجعه کنندگان سازمان ها می تواند هم به اصلاح فعالیت ها ی سازمان کمک کند و هم رضایتمندی استفاده کنندگان از خدمات سازمانها را در پی داشته باشد، تعلل در بکارگیری فنون کیفیت در خدمات به عنوان اصلی بنیادین در فعالیتهای مربوط به تعیین کیفیت موسسات رابه تحمل فعالیتهای ضایعه آفرین وا می دارد، این نوع عملکرد ضعیف در ارائه خدماتی با کیفیت نه تنها از رقابت پذیری واحد ها در بازار کار جلوگیری خواهد کردبلکه باعث رکود و یا ورشکستگی موسسات نیز می شود...

 

  • فهرست مطالب نمونه پروپوزال ارشد بازاریابی
  1.  مقدمه
  2. بیان مساله
  3. سوالات تحقیق
  4. پیشینه تحقیق
  5. اهمیت و ضرورت تحقیق
  6. فرضیات تحقیق
  7. اهداف تحقیق
  8. چارچوب نظری تحقیق
  9. قلمرو تحقیق
  10. روش تحقیق
  11. جامعه آماری
  12. حجم نمونه آماری
  13. روش گردآوری داده ها
  14. روش های آماری تجزیه و تحلیل اطلاعات
  15. منابع و ماخذ

 

دانلود:
دانلود نمونه پروپوزال ارشد بازاریابی
امتیاز مورد نیازامتیاز مورد نیاز 16
تاريخ 1394-10-07
حجم فايل 31.96 KB
دانلود 30
لطفا جهت دانلود وارد حساب کاربری خود شويد.

اطلاعات تکمیلی

  • فرمت فایل: DOC
  • تعداد صفحات: 24

بیوگرافی نویسنده

پایگاه اطلاعات علمی ایران

پایگاه اطلاعات علمی ایران کتابخانه شخصی و حامی پژوهشی شما است. 

  •  ایمیل : Info(at)isid.ir
  •  شماره تماس: 23-73-479- 0912
  •  تلگرام: عضویت در کانال تلگرام
  •  آی دی یاهو: isid24
  •  سامانه پیامکی:
  •  ما پذیرای نظرات، پیشنهادات، درخواست ها و شکایات شما هستیم.

Iranian Scientific Information Database

وبگاه: www.isid.ir

نظرات (0)

There are no comments posted here yet

ارسال دیدگاه

پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
  1. مقالات آموزشی
  2. اخبار سایت

تضمین بهترین قیمت

خرید با قیمت منصفانه

دانلود آنی

دانلود آنی پس از پرداخت

برگشت وجه

ضمانت برگشت وجه

پرداخت آنلاین

با کارت های عضو شتاب

تماس با ما
1000 کاراکتر باقی مانده
تماس با ما
1000 کاراکتر باقی مانده