جمعه, ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ Friday, 26 April 2019
«
  • مقالات لاتین
  • مقالات فارسی
  • کتاب فارسی
  • نمونه سوالات
  • پروپوزال
  • پایان نامه
  • پرسشنامه
  • پروژه
  • پاورپوینت
  • جزوه
  • متفرقه
  • ادبیات تحقیق
»
کتاب حسابدارى صنعتى مقدماتى رشتۀ حسابدارى بازرگانى گروه تحصىلى ادارى مالى زمىنۀ خدمات شاخۀ آموزش فنى وحرفه اى   فهرست مطالب فصل اولشناخت حسابدارى صنعتى (بهاى تمام شده) فصل دومطبقه بندى عوامل بهاى تمام شده  فصل سومکنترل مواد 
با توجه به اینکه کلیه ی آزمون های استخدامی آموزش و پرورش، تامین اجتماعی، شهرداری، بانکها، و... حاوی نمونه سوالات دروس عمومی هستند. در همین راستا، پایگاه اطلاعات علمی ایران برای آمادگی در آزمون های استخدامی اقدام به گرد آوری نمونه سوالات عمومی آزمون
تاریخچه  از هنگامی كه اتینه لنویر( مراجعه به تاریخچه اتومبیل ) اولین موتور احتراق داخلی را ساخت و تكمیل آن توسط چالز فرانكلین كترینگ، سیستم های مختلفی برای  ایجاد جرقه در اتاق احتراق ابداع شده ا ند و روز به روز كارایی این سیستم بالاتر رفته است.
مقدمه ای بر داده‌کاویدر دو دهه قبل توانايي های فنی بشر در برای توليد و جمع آوری داده‌ها به سرعت افزايش يافته است. عواملی نظير استفاده گسترده از بارکد برای توليدات تجاری، به خدمت گرفتن کامپيوتر در کسب و کار، علوم، خدمات دولتی و پيشرفت در وسائل جمع
مقدمه تابلو می تواند از یك یا چند صفحه از جنس عایق كه جاذب رطوبت و خود سوز نباشد (فیبر الكتریكی ) تشكیل شده یا تمام فلزی باشد. چنانچه تابلو در محلی كه افراد غیر متخصص در آن رفت و آمد می كنند نصب شده باشد نباید هیچ یك از قسمتهای برق دار آ‎ن در
 مقدمهدر این فصل ادبیات مربوط به تحقیق در شش گفتار مرور می شود:درگفتار اول، مباحث مرتبط با خدمات، در گفتار دوم مباحث مرتبط با کیفیت، در گفتار سوم برخی مدل‌های مفهومی کیفیت خدمات، در گفتار چهارم مباحث مرتبط با آموزش، در گفتار پنجم فرآیند تجزیه تحلیل

 

سلام ، اگر قبلا در (ISID) ثبت نام کردید با نام کاربری و کلمه عبوری که در اختیار دارید به حساب کاربری خود وارد شوید

ثبت نام

 
 

وبلاگ (ISID)

آموزش های زیادی در حال تدارک برای شما هستیم که میتوانید در وبلاگ ما مطالعه کنید

دسترسی سریع

  1. جدید ترین
  2. محبوب ترین
  3. تصادفی
  4. نظرات
  5. جستجو
با سلام اون تعداد گویه (پرسش) است که به اشتباه تعداد صف
مهمان نظری را ارسال کرده است در : درباره پایگاه اطلاعات علمی ایران
واقعا عالی مرسی بابت سایت خوبتون
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت مالی و حسابداری
با سلام لطفا درخواست خود را از طریق منوی تماس با ما ارس
سلام یه موضوع برای پایان نامه میخوام رشته حسابداری ارش
مهمان نظری را ارسال کرده است در : روش و ابزار گردآوری اطلاعات تحقیق
عالی بود. تشکر
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : پروپوزال بررسی تاثیر رفتار اخلاقی بر رضايت شغلی کارکنان
با سلام کاربر گرامی شما جهت دانلود از پایگاه اطلاعات ع...
با سلام خواهشمندم جهت خریداری مقاله زیر از این وبسایت ر...
سلام خیلی ممنون با این می تونم خودم فصل سوم پایان نامه خ
مهمان نظری را ارسال کرده است در : نمونه پروپوزال ارشد مدیریت دولتی
خوب بود ممنون
isid دانلود نمونه پایان نامه ارشد حسابداری دانلود نمونه پایان نامه حسابداری دانلود نمونه پایان نامه مدیریت دولتی دانلود نمونه پایان نامه مدیریت مالی دانلود نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری دانلود نمونه پروپوزال مدیریت دولتی دانلود پایان نامه حسابداری دانلود پایان نامه مالی دانلود پایان نامه مدیریت دولتی دانلود پایان نامه مدیریت مالی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری روش تحقیق روش تحقیق در پایان نامه فصل سوم پایان نامه مقاله بیس بازاریابی موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی نمونه فصل سوم پایان نامه نمونه پایان نامه ارشد حسابداری نمونه پایان نامه حسابداری نمونه پایان نامه مالی نمونه پایان نامه مدیریت دولتی نمونه پایان نامه مدیریت مالی نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی نمونه پرسشنامه نمونه پروپوزال نمونه پروپوزال ارشد حسابداری نمونه پروپوزال حسابداری نمونه پروپوزال مالی نمونه پروپوزال مدیریت نمونه پروپوزال مدیریت دولتی نمونه پروپوزال مدیریت مالی پایان نامه ارشد حسابداری پایان نامه ارشد مدیریت مالی پایان نامه حسابداری پایان نامه رشته حسابداری پایان نامه مالی پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مالی پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت مالی پایان نامه مدیریت دولتی پایان نامه مدیریت مالی پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی پایگاه اطلاعات علمی ایران پرسشنامه پرسشنامه بازاریابی پرسشنامه مدیریت بازاریابی پرسشنامه مدیریت دولتی پروپوزال پروپوزال آماده مدیریت دولتی پروپوزال ارشد مدیریت دولتی پروپوزال حسابداری پروپوزال مالی پروپوزال مدیریت دولتی پروپوزال مدیریت مالی پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت دولتی پروژه برق
پایگاه اطلاعات علمی ایران

1-2 مقدمه

استفاده کنندگان از صورتهای مالی هنگامی می توانند به اطلاعات مالی منعکس در صورتهای مالی اتکا کنند که شخص مستقل وذیصلاح نسبت به میزان اعتبار این اطلاعات، نظر حرفه ای ارایه كنند. در سیستم های اجتماعی- اقتصادی کنونی، وظیفه اظهار نظر نسبت به صورتهای مالی به حسابرسان مستقل واگذار شده است. پژوهش در خصوص ارزیابی تاثیر معیارهای عملکرد مالی وغیر مالی بر نوع اظهار نظر حسابرس نیازمند شناخت قبلی از مبانی نظری وپیشینه آن است. لذا در این فصل مطالبی در خصوص شناخت حرفه حسابرسی، ضرورت آن در جامعه و خلاصه تحقیقاتی که مرتبط باموضوع انجام گرفته است ارایه می شود تا با ارایه پایگاه نظری موضوع امکان مقایسه تحقیق حاضر با تحقیقات انجام شده قبلی فراهم آید.

آخرین بروزرسانی در یکشنبه, 15 مهر 1397 23:29

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 112
پایگاه اطلاعات علمی ایران

 1-1- بیان مساله

با بزرگتر شدن شرکت ها، مالكان اداره شركت را به مدیران تفویض نموده اند با كم شدن اختیار حاكمیت مستقیم مالكان بر شركت، كنترل به گروههایی دیگری سپرده می شود كه هیأت مدیره و مدیران را تشكیل می دهد، جدایی مالكیت از مدیریت منجر به عمومیت «مسئله نمایندگی» گردید. مسائل نمایندگی نیز ناشی از مجزا سازی مالكیت از كنترل است فرض تئوری نمایندگی بر این است كه بین منافع سهامداران و مدیریت یک تعارض بالقوه وجود دارد و مدیران به دنبال كسب حداكثر منافع خود از سهامداران شركت هستند كه این منافع ممكن است در تضاد با منافع سهامداران باشد. طبق تعریف جنسن و مک لینگ، رابطه نمایندگی به عنوان تعاملی بین یک یا چند سهامدار یا چند سهامدار با مالک و یا یک یا چند نماینده است كه نماینده از طرف سهامدار مسئولیت انجام یک سری خدمات را عهده دار می شود، لذا تعیین ساختار مالكیت و تركیب سهامداران شركت، یک ابزار كنترل، و اعمال حكمرانی در شركت هاست این بعد از حاكمیت در قالب ابعاد مختلف تعیین كننده نوع مالكیت شركت نظیر توزیع مالكیت، تمركز مالكیت وجود سهامداران جزء اقلیت و عمده در تركیب مالكیت شركت و درصد مالكیت آنها قابل بررسی است. 

آخرین بروزرسانی در چهارشنبه, 25 بهمن 1396 11:32

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 34
پایگاه اطلاعات علمی ایران

چکیده:
نظام مالی با كاركردهای اساسی خود، بسترتجهیز و تخصیص بهینه منابع مالی را فراهم می آورد. نهادهای مالی در حوزه های سرمایه گذاری با فعالیت حرفه ای و تخصصی می توانند جذابیت كافی برای ترغیب مشاركت و جذب سرمایه های سرگردان و خرد ایجاد نمایند. همزمان با توسعه اقتصادی و بهبود ساختار مالی كشورها ،شاهد قوت گرفتن صنعت سرمایه گذاری بوده ایم. با توجه به اهمیت شركتهای سرمایه گذاری در رشد و توسعه اقتصادی، مهمترین سوال در خصوص سرمایه گذاری شركتهای سرمایه گذاری آن است كه آیا می توان از مدلهای ریاضی برای تصمیم گیری سرمایه گذاری استفاده نمود؟ و با توجه به ماهیت فعالیتهای شركتهای سرمایه گذاری و محدودیتهای موجود، مناسبترین مدل ریاضی سرمایه گذاری در صنعت سرمایه گذاری چه نوع مدلی می باشد؟

آخرین بروزرسانی در سه شنبه, 24 بهمن 1396 12:28

اطلاعات فایل

  • نوع مقاله علمی پژوهشی
  • نويسنده/مترجم پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)
  • سال انتشار شنبه, 14 بهمن 1396
  • منبع/ژورنال پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)
  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 23
پایگاه اطلاعات علمی ایران

 1-1- بیان مسئله

بسیاری از نخبگان علم مدیریت، دنیای كنونی را دنیایی در حال تغییر با شدتی غیرقابل تصور دانسته‌اند كه این امر موجب می‌شود مدیران نیاز شدیدی در ارتباط با توانایی‌های لازم برای هماهنگی با این تغییرات را در خود احساس كنند (14). مارتینز و بلانچ (2003) موفقیت سازمان‌های امروزی را به نسبت زیاد متكی بر خلاقیت، نوآوری، كشف و اختراع می‌دانند. با توجه به نیازهای موجود، سازمان‌ها جهت ادامه‌ی حیات، به سوی تغییر در رفتار افراد و همچنین تغییرات كارامد در سازمان‌ها تشویق می‌شوند، كه به نظر می‌رسد انجام این تغییرات به شكل پیدایش افكار نو و مفید به سرعت در حال افزایش است (مارتینز، 2003). بسیاری از صاحب‌نظران بر این باورند كه اگر قرار است در یك سازمان تغییرات مؤثر و پایدار به وجود آید، فرهنگ آن سازمان باید دستخوش تغییر شود. محققینی چون احمد (1998)، مارتل (1989)، فیزی (1993) و رابینز (1996) بر اهمیت فرهنگ سازمانی در ایجاد چارچوب آموزشی كه در آن خلاقیت و نوآوری به عنوان متغیری اساسی پذیرفته شود، تأكید دارند. جانسون (1996)، پینار (1997)، تسلاك (1997) و تاشمن (1997) بر این باورند كه فرهنگ هر سازمان ممكن است به عنوان عاملی در میزان خلاقیت و نوآوری موجود در سازمان مشاركت داشته باشد (مارتینز، 2003).

آخرین بروزرسانی در سه شنبه, 22 خرداد 1397 23:11

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 24
پایگاه اطلاعات علمی ایران

پاسخ دهنده عزیز، این پرسشنامه جهت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد تهیه گردیده و هدف محقق از این مطالعه بررسی عوامل مؤثر در پرخاشگری دانش آموزان مقطع راهنمایی است. بنابر این پاسخهای دقیق و با تامل شما، اینجانب را در انجام این تحقیق یاری خواهد نمود. بدیهی است پرسشنامه بدون نام بوده و پاسخهای شما تنها در راستای اهداف پژوهشی تحقیق حاضر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
"پیشاپیش از همکاری شما پاسخ دهنده گرامی کمال تشکررا داریم."

آخرین بروزرسانی در یکشنبه, 15 بهمن 1396 22:36

اطلاعات فایل

  • نوع پرسشنامه استاندارد/ترجمه شده
  • رفرنس پرسشنامه آیزنگ و گلین ویلسون
  • تعداد گویه پرسشنامه 30
  • فرمت فایل DOC
پایگاه اطلاعات علمی ایران

پاسخ دهنده عزیز، این پرسشنامه جهت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد تهیه گردیده و هدف محقق از این مطالعه بررسی تأثير آموزش مهارتهای زندگی بر سلامت روان و منبع كنترل است. بنابر این پاسخهای دقیق و با تامل شما، اینجانب را در انجام این تحقیق یاری خواهد نمود. بدیهی است پرسشنامه بدون نام بوده و پاسخهای شما تنها در راستای اهداف پژوهشی تحقیق حاضر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
"پیشاپیش از همکاری شما پاسخ دهنده گرامی کمال تشکررا داریم."

آخرین بروزرسانی در یکشنبه, 15 بهمن 1396 21:00

اطلاعات فایل

  • نوع پرسشنامه استاندارد/ترجمه شده
  • رفرنس پرسشنامه وودورث
  • تعداد گویه پرسشنامه 76
  • فرمت فایل DOC
پایگاه اطلاعات علمی ایران

چکیده
هدف اصلی این تحقیق بررسی تاٴثیر ساختار سرمایه بر سود آوری و همچنین وجود هموارسازی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادارتهران می باشد. از آنجا که گزارشات مالی در پیش بینی و تصمیم گیری استفاده کنندگان از اهمیت زیادی برخوردار است؛ لذا دراین مطالعه به بررسی تاٴثیر هموارسازی سود برساختارسرمایه و سودآوری، طی دوره 1386-1382 پرداخته شده است. دراین پژوهش 60 شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از روش حذف سیستماتیک انتخاب و جهت تجزیه و تحلیل وآزمون فرضیه ها از فنون آماری همچون رگرسیون خطی ساده و تست همبستگی پیرسون و r،Zr فیشر استفاده و نهایتاً برای تشخیص شرکت های هموارساز از غیر هموار ساز از مدل ایکل استفاده گردیده است. یافته های این تحقیق وجود هموارسازی و رابطه ساختارسرمایه و سود آوری در شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار را تائید نمود و نشان داد که شرکت ها در سطوح مختلف سود شامل سود عملیاتی، سود ناخالص و سود خالص اقدام به هموارسازی می نمایند. نتیجه اصلی تحقیق حاکی از آن است که علی رغم وجود رابطه معنی دار بین برخی از متغیر های فرضیات تحقیق در شرکت های هموارساز و غیر هموارساز سود از نظر رابطه بین ساختار سرمایه با سودآوری بین این دو گروه شرکت ها تفاوت معنی داری وجود ندارد.

آخرین بروزرسانی در شنبه, 14 بهمن 1396 00:38

اطلاعات فایل

  • نوع مقاله علمی پژوهشی
  • نويسنده/مترجم پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)
  • سال انتشار چهارشنبه, 14 بهمن 1388
  • منبع/ژورنال پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)
  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 16
پروپوزال بررسی تاثیر رفتار اخلاقی بر رضايت شغلی کارکنان - 5.0 out of 5 based on 1 vote
پایگاه اطلاعات علمی ایران

 1-1- بیان مسأله 

در دهه اخیر، توجه بسیاری به عدالت سازمانی بعنوان یک ساختار مهم و یك زمینه تحقیقی قابل توجه در روانشناسی صنعتی/ سازمانی معطوف شده است. عدالت سازمانی به رفتار منصفانه و اخلاقی افراد درون یک سازمان اشاره می كند. عدالت سازمانی مهم است، زیرا با فرایندهای سازمانی مهم مانند تعهد، رفتاراخلاقی، رضایت شغلی و عملكرد مرتبط است. رفتار منصفانه چیزی است كه كاركنان زمان و توانایی های خود را در یک سازمان سرمایه گذاری می كنند، انتظار دارند. انتظارات كاركنان، نگرانی زیادی را برای مديران سازمان به همراه دارد. بنابراین بسیار عالی است كه عدالت سازمانی در رفتارهای مديران و كاركنان منعكس شود، رفتارهایی كه سطوح عدالت درک شده توسط كاركنان را افزایش می دهد.

آخرین بروزرسانی در پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1397 22:44

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 20
پایگاه اطلاعات علمی ایران

چكیده تحقیق
پژوهش حاضر٬ با عنوان « بررسی رابطه منبع كنترل ( درونی- برونی) با عزت نفس » كه با هدف یافتن رابطه بین عزت نفس و منبع كنترل در پسران و دختران دانشجو وهمچنین یافتن تفاوت منبع كنترل و عزت نفس بین دانشجویان دختر و پسر انجام شد. منبع كنترل كه دارای دو بعد درونی و بیرونی است و بنابر فرضیات راتر، فرادی كه دارای منبع كنترل درونی هستند معتقدند كه اعمالشان نقش عمدهای در به حد اكثر رساندن برون دادهای بد یا خوب دارد و افراد دارای دارای منبع كنترل بیرونی، فكر می كنند برون دادهای بد یا خوب ارتباطی با رفتار انها ندارد. عزت نفس به مقدار ارزشی گفته میشود كه فرد به خود نسبت میدهد و فكر میكند دیگران برای او به عنوان یك شخص قائل هستند. جامعه آماری مورد نظر در این پژوهش دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ابهر بوده و نمونه انتخاب شده نیز 60 نفر از دانشجویان كه شامل 30 دختر و 30 پسر بوده كه در كتابخانه ادبیات مشغول به درس خواندن بو دند و روش نمونه گیری نیز نمونه گیری در دسترس است.

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 95
پایگاه اطلاعات علمی ایران

چکیده
هدف: هدف اصلی این مقاله بررسی ارتباط بین حرفه مددکاری اجتماعی و مدیریت منابع انسانی است. به عبارت دیگر مشخص شود تا چه اندازه این دو حرفه در راستای اهداف انسانی خود از هم دیگر بهره برده و دارای چه مرزهای مشترکی هستند؟ و یا در صورت وجود رابطه مصادیق این ارتباط چیست؟ که در قالب چهار بخش مختلف بدان پرداخته می شود. بخش نخست)ضرورت توجه به این دو علم بخش دوم) تعریف و تشریح مدیریت منابع انسانی و مددکاری اجتماعی بخش سوم ) نقش مددکاری اجتماعی در مدیریت منابع انسانی بخش چهارم ) جایگاه مدیریت منابع انسانی در مددکاری اجتماعی روش: روش محقق در این مقاله برای دستیابی به هدف خود روشی از نوع کتابخانه ای و متکی بر اسناد و مدارک مکتوب است. نتیجه گیری : با وجود شواهد و اسناد می توان به وجود ارتباط عمیق و کاربردی بین این دو حرفه پی برد، به طوری که امروزه یکی از راههای نیل به موفقیت یک سازمان استفاده از مبانی مددکاری اجتماعی توسط مدیر و کارمندان آن سازمان است و از سوی دیگر نیز یک مددکار اجتماعی با برخورداری از دانش مدیریتی در همه لحظات، می تواند چه در مورد خود و چه درباره دیگران مدیریت کارآمدی را ایفا کند.

آخرین بروزرسانی در سه شنبه, 03 بهمن 1396 11:48

اطلاعات فایل

  • نوع مقاله علمی ترویجی
  • نويسنده/مترجم پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)
  • سال انتشار سه شنبه, 03 بهمن 1396
  • منبع/ژورنال پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)
  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 20
پایگاه اطلاعات علمی ایران

چكیده:

چکیده هدف اصلی این تحقیق بررسی فاکتورهای مؤثر بر دقت پیش بینی سود شرکت ها می باشد. با توجه به اهمیت و نقش پیش بینی سود هر سهم در تصمیمات سرمایه گذاران،تحقیقات بسیاری درباره پیش بینی سود انجام پذیرفته و هدف همه آنها افزایش صحت و دقت سود پیش بینی شده بوده است. پیش بینی از این نظر كه عنصر بنیادین و كلیدی در تصمیم گیری استفاده كنندگان درون سازمانی و همچنین برون سازمانی محسوب می شود، مهم است. بر این اساس، كارایی و اثربخشی نهایی هر تصمیم، به نتایج رویدادهایی بستگی دارد كه به دنبال هر تصمیم روی میدهد. بدین ترتیب تصمیمی كارا و اثربخش خواهد بود كه براساس پیش بینی هایی انجام گیرد كه مبنای آن صحیح بوده باشد. یكی از این پیش بینی ها، پیش بینی سود بوده كه باید اطلاعاتی منطقی، قابل اتكا و به موقع را فراهم آورد و نیز قابل فهم و مربوط باشد . پیش بینی های دقیق و به موقع، موجب بهبود تصمیم گیری استفاده كنندگان از گزارش های حسابداری می شود. لذا در این پژوهش با توجه به پیشینه تحقیق، پنج فاکتور مؤثر بر خطای پیش بینی سود هر سهم را در دو بخش فاکتور های مالی (دفعات تجدید نظر و پیچیدگی شرکت) و غیر مالی( اعتبار حسابرس، تغییرات هیات مدیره و قدمت فعالیت شرکت) مورد آزمون قرار داده است.

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 155
پایگاه اطلاعات علمی ایران

1-1- بیان مسئله
امروزه سازمانهایی که خواهان موفقیت می باشند در جستجوی راهها و روشهایی هستند که بتوانند رهبری بازار را در کنترل خود در آورند. یکی از مهمترین عوامل رضایت مشتری گرایی در سازمان است. از این رو بانک ها برای جلب مشتری با یکدیگر به رقابت بر می خیزند. هیچ بانکی نمی تواند بدون مشتری به حیات خود ادامه دهد. بعضی از بانک ها در پی آن هستند تا با تشخیص نیاز مشتری و ارائه خدمات مختلف به بازار در این صحنه رقابت از دیگران پیشی بگیرند. اما کسانی در صحنه رقابت در آینده موفق خواهند بود که بتوانند سریع تراز دیگران به نیازها و خواسته های مردم توجه کنند و ساده ترین و آسان ترین به مردم پاسخ دهند. بر همین اساس همواره بانک های خصوصی تلاش می کنند در ارائه خدمات جدید بانكی پیشرو باشند (چراغی ،1388،10) و این موضوع باعث شده است تا تعدادی از بانك‌های دولتی به پیروی از آنها، اقدام به ایجاد خدمات مشابه بنمایند. کیفیت خدمات و مدیریت روابط با مشتریان در این بانکها می تواند تاثیرات مهمی را بر عملکرد مالی بانک بر جای بگذارد.

آخرین بروزرسانی در چهارشنبه, 04 بهمن 1396 00:01

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 22
پایگاه اطلاعات علمی ایران

1-1- بیان مسئله

ضرورت حاکم شدن اخلاق در محیط های کاری امر دلخواه و پسندیده ای است که مورد وفاق همگانی است. مدیریت در هر سازمان از اعضای خود می خواهد به شیوه ای صحیح ، مناسب و عادلانه عمل كنند تا در مسیر عملكرد سازمان  به اكثریت جامعه آسیبی وارد نشود (هس مر1389، 177) شیوه عمل اخلاقی مبتنی است بر معیارهائی كه از كاركنان در هر سازمان انتظار دارد به هنگام رویاروئی با هر وضعیت خاص مطابق با یك شیوه اخلاقی مشخص در برابر آن رویداد رفتار كنند. (همان، ص 179)  تصمیم گیری یکی از ارکان مهم و مطرح در حوزه مدیریت است و مشی اخلاقی رهبران سازمان در تصمیم گیری آنان آشکار می شود. هویت اصلی رهبری در نفوذ و تاثیری است که بر اعضای سازمان دارد و رهبران اخلاقی با تمرکز بر اصول اخلاقی چون عدالت، انصاف و بی طرفی به صورتی روشمند بر پیروان خود در سازمان اثر می گذارند. علم اخلاق به معنی به کارگیری ارزشهای محوری در روابط بین فردی است. این علم شاخه ای از فلسفه است که با ارزش های مرتبط با رفتار بشر سروکار دارد، به درست یا غلط بودن اعمال و خوبی یا بدی نیات و نتایج اعمال انسان می پردازد.

آخرین بروزرسانی در شنبه, 30 دی 1396 08:51

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 20

بیشتر...

صفحه6 از28
  1. مقالات آموزشی
  2. اخبار سایت
« April 2019 »
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30