جمعه, ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ Friday, 26 April 2019
«
  • مقالات لاتین
  • مقالات فارسی
  • کتاب فارسی
  • نمونه سوالات
  • پروپوزال
  • پایان نامه
  • پرسشنامه
  • پروژه
  • پاورپوینت
  • جزوه
  • متفرقه
  • ادبیات تحقیق
»
کتاب حسابدارى صنعتى مقدماتى رشتۀ حسابدارى بازرگانى گروه تحصىلى ادارى مالى زمىنۀ خدمات شاخۀ آموزش فنى وحرفه اى   فهرست مطالب فصل اولشناخت حسابدارى صنعتى (بهاى تمام شده) فصل دومطبقه بندى عوامل بهاى تمام شده  فصل سومکنترل مواد 
با توجه به اینکه کلیه ی آزمون های استخدامی آموزش و پرورش، تامین اجتماعی، شهرداری، بانکها، و... حاوی نمونه سوالات دروس عمومی هستند. در همین راستا، پایگاه اطلاعات علمی ایران برای آمادگی در آزمون های استخدامی اقدام به گرد آوری نمونه سوالات عمومی آزمون
تاریخچه  از هنگامی كه اتینه لنویر( مراجعه به تاریخچه اتومبیل ) اولین موتور احتراق داخلی را ساخت و تكمیل آن توسط چالز فرانكلین كترینگ، سیستم های مختلفی برای  ایجاد جرقه در اتاق احتراق ابداع شده ا ند و روز به روز كارایی این سیستم بالاتر رفته است.
مقدمه ای بر داده‌کاویدر دو دهه قبل توانايي های فنی بشر در برای توليد و جمع آوری داده‌ها به سرعت افزايش يافته است. عواملی نظير استفاده گسترده از بارکد برای توليدات تجاری، به خدمت گرفتن کامپيوتر در کسب و کار، علوم، خدمات دولتی و پيشرفت در وسائل جمع
مقدمه تابلو می تواند از یك یا چند صفحه از جنس عایق كه جاذب رطوبت و خود سوز نباشد (فیبر الكتریكی ) تشكیل شده یا تمام فلزی باشد. چنانچه تابلو در محلی كه افراد غیر متخصص در آن رفت و آمد می كنند نصب شده باشد نباید هیچ یك از قسمتهای برق دار آ‎ن در
 مقدمهدر این فصل ادبیات مربوط به تحقیق در شش گفتار مرور می شود:درگفتار اول، مباحث مرتبط با خدمات، در گفتار دوم مباحث مرتبط با کیفیت، در گفتار سوم برخی مدل‌های مفهومی کیفیت خدمات، در گفتار چهارم مباحث مرتبط با آموزش، در گفتار پنجم فرآیند تجزیه تحلیل

 

سلام ، اگر قبلا در (ISID) ثبت نام کردید با نام کاربری و کلمه عبوری که در اختیار دارید به حساب کاربری خود وارد شوید

ثبت نام

 
 

وبلاگ (ISID)

آموزش های زیادی در حال تدارک برای شما هستیم که میتوانید در وبلاگ ما مطالعه کنید

دسترسی سریع

  1. جدید ترین
  2. محبوب ترین
  3. تصادفی
  4. نظرات
  5. جستجو
با سلام اون تعداد گویه (پرسش) است که به اشتباه تعداد صف
مهمان نظری را ارسال کرده است در : درباره پایگاه اطلاعات علمی ایران
واقعا عالی مرسی بابت سایت خوبتون
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت مالی و حسابداری
با سلام لطفا درخواست خود را از طریق منوی تماس با ما ارس
سلام یه موضوع برای پایان نامه میخوام رشته حسابداری ارش
مهمان نظری را ارسال کرده است در : روش و ابزار گردآوری اطلاعات تحقیق
عالی بود. تشکر
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : پروپوزال بررسی تاثیر رفتار اخلاقی بر رضايت شغلی کارکنان
با سلام کاربر گرامی شما جهت دانلود از پایگاه اطلاعات ع...
با سلام خواهشمندم جهت خریداری مقاله زیر از این وبسایت ر...
سلام خیلی ممنون با این می تونم خودم فصل سوم پایان نامه خ
مهمان نظری را ارسال کرده است در : نمونه پروپوزال ارشد مدیریت دولتی
خوب بود ممنون
isid دانلود نمونه پایان نامه ارشد حسابداری دانلود نمونه پایان نامه حسابداری دانلود نمونه پایان نامه مدیریت دولتی دانلود نمونه پایان نامه مدیریت مالی دانلود نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری دانلود نمونه پروپوزال مدیریت دولتی دانلود پایان نامه حسابداری دانلود پایان نامه مالی دانلود پایان نامه مدیریت دولتی دانلود پایان نامه مدیریت مالی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری روش تحقیق روش تحقیق در پایان نامه فصل سوم پایان نامه مقاله بیس بازاریابی موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی نمونه فصل سوم پایان نامه نمونه پایان نامه ارشد حسابداری نمونه پایان نامه حسابداری نمونه پایان نامه مالی نمونه پایان نامه مدیریت دولتی نمونه پایان نامه مدیریت مالی نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی نمونه پرسشنامه نمونه پروپوزال نمونه پروپوزال ارشد حسابداری نمونه پروپوزال حسابداری نمونه پروپوزال مالی نمونه پروپوزال مدیریت نمونه پروپوزال مدیریت دولتی نمونه پروپوزال مدیریت مالی پایان نامه ارشد حسابداری پایان نامه ارشد مدیریت مالی پایان نامه حسابداری پایان نامه رشته حسابداری پایان نامه مالی پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مالی پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت مالی پایان نامه مدیریت دولتی پایان نامه مدیریت مالی پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی پایگاه اطلاعات علمی ایران پرسشنامه پرسشنامه بازاریابی پرسشنامه مدیریت بازاریابی پرسشنامه مدیریت دولتی پروپوزال پروپوزال آماده مدیریت دولتی پروپوزال ارشد مدیریت دولتی پروپوزال حسابداری پروپوزال مالی پروپوزال مدیریت دولتی پروپوزال مدیریت مالی پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت دولتی پروژه برق
ادبیات تحقیق پایان نامه علوم انسانی

ادبیات تحقیق پایان نامه علوم انسانی (77)

پایگاه اطلاعات علمی ایران

سابقه پژوهش :
خانواده : شاید بتوان ادعا کرد که خانواده اولین نهاد اجتماعی است که بر اساس نیاز بشر بوجود آمده است، همچنین پایدارترین نهاد اجتماعی است که در طول تاریخ تحولات و تغییرات اجتماعی خود را حفظ کرده است. خانواده هنوز به عنوان یک نهاد آموزشی، اقتصادی، عاطفی، اجتماعی، اهمیت خود را دارا می باشد(فرجاد، 1372).
خانواده مانند هر نظام اجتماعی دیگر نیازهای اولیه ای دارد. از جملة این نیازها می توان به این موارد اشاره کرد:
- احساس امنیت فیزیکی
- احساس صمیمیت و وابستگی
- احساس مسئولیت
- نیاز به انگیزه
- نیاز به شادی
- نیاز به تأیید و تصدیق و
- نیازهای روحی و معنوی.

آخرین بروزرسانی در یکشنبه, 12 آذر 1396 16:42

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 30
پایگاه اطلاعات علمی ایران

مقدمه

انسان در زندگی اجتماعی و در برخورد با غیر خود نیاز شدیدی به ارتباط دارد و تنها از این طریق است كه نیاز های فردی و اجتماعی خود را برآورده می كند. انسان از همان آغاز برای برقراری ارتباط و رساندن پیام خود به دیگران شیوه های گوناگونی را به كاربرده است. از اشارات، كلمات و اشاره های رمزی اولیه گرفته تا استفاده از پیشرفته ترین و در عین حال پیچیده ترین وسایل ارتباطی مدرن امروزی از قبیل رسانه ها و وسایل ارتباطی كه درطول تاریخ دارای سرعت بسیار كند و ناچیز بوده اند و در عصر حاضر تحول چشمگیری یافته اند. پیام هایی كه توسط رسانه ها رد وبدل می شود در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی و... است. مخاطبان این پیام ها افراد و گروههایی در سطوح مختلف فرهنگی، اقتصادی، و اجتماعی اند كه در ابعاد مختلف زندگی اجتماعی در سراسر جهان پراكنده اند. چنانچه گفته شد تمام سعی و تلاش رسانه های جمعی، رسیدن به اهداف و مقاصدی است كه در عین حال هر كدام به نحوی دارای رنگ و صبغه تربیتی هستند، زیرا این رسانه ها در اموری نظیر رشد شخصیت افراد درابعاد مختلف، ایجاد ارتباط بین افراد جامعه، كمک به افراد جامعه، كمک به افراد در فرآیند سازگاری با جهان متغیر پیرامون و...دخالت دارند. چرا كه به نظر می رسد نظام تعلیم و تربیت بیش از هرزمان دیگری نیاز به تغییرات اساسی و بنیادین دارد. لذا با توجه به تغییر نوع نگرش مخاطبین امرتعلیم و تربیت، خواسته ها و انگیزه های ایشان برای دستیابی به اهداف و آمال، این تغییرات ناگریز با گذشت زمان خود نمایی خواهد كرد.

آخرین بروزرسانی در چهارشنبه, 08 آذر 1396 22:02

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 194
پایگاه اطلاعات علمی ایران

مقدمه
در گذشته تمرکز بر روی بدست آوردن اهداف کوتاه مدت مالی بود و رابطه بین استراتژی بلند مدت و فعالیت کوتاه مدت شرکت با شکست مواجه می‌شد و در نتیجه، بین برنامه توسعه استراتژیک و اجرای واقعی کار فاصله می‌افتاد. در نتیجه شاخص‌های غیر مالی مورد توجه قرار گرفت. از آغاز دهه 1990 این اندیشه و تفکر بین صاحب‌نظران بازاریابی بوجود آمد که سازمانهای مشتری‌گرا و بازارگرا در عرصه رقابت موفق‌ترند و از طرفی ایشان عامل اصلی شکست بسیاری از سازمانها را نداشتن شناخت کافی از مشتریان و بازارها بیان کرده‌اند. آنها بر این عقیده‌اند که موفقیت در صحنه رقابت مستلزم بکارگیری صحیح اصول بازاریابی و شناخت درست بازارها، مشتریان و رقیبان می‌باشد. رضایتمندی مشتریان یکی از مهمترین معیارهای عملکرد غیرمالی است که مورد بررسی قرار می‌گیرد.

آخرین بروزرسانی در جمعه, 03 آذر 1396 23:11

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 107
پایگاه اطلاعات علمی ایران

شغل چیست؟
کلمة شغل غالباً بدون تعریف دقیق مورد استفاده قرار می‌گیرد. پیش از تعریف شغل لازم است پست توضیح داده شود. پست عبارت است از مجموعه‌ای از کارها وظایف و مسئولیت‌هایی که یک فرد در یک سازمان به طور منظم انجام می‌دهد شغل یک یا چند پست کاملاً همسان در یک سازمان است که وظایف، مهارت‌ها، دانسته‌ها و مسئولیت‌های مشابهی در بر دارد یا ا ینکه شغل تعدادی پست یا مجموعه‌ای از وظایف است که از نظر ماهیت و شرایط کار متشابه‌اند و تعدادی از کارکنان که معمولاً می توانند از یک پست به پست های دیگر جابه جا شوند و آن را به عهده می‌گیرند کار یا پیشه فعالیتی دایمی است که به تولید کالا و یاخدمات منجر می‌شود و برای اجرای آن دستمزدی در نظر گرفته شده است لذا کاری دارای سه خصوصیت می‌باشد که عبارتند از:
1ـ دائمی و همیشگی است.
2ـ به تولید کالا و یاخدمات می‌انجامد.
3ـ دستمزدی برای آن در نظر گرفته شده است.
کار همچنین به انجام نقش شغلی خاصی که فرد بر عهده دارد دلالت می‌نماید به عبارت دیگر پیشه یا کار عبارت است از یک سلسه فعالیت‌های شغلی قابل توصیف که در موقعیت‌های مختلف قابل پیاده شدن و اجرا می‌باشد. (شفیع آبادی، 1381).

آخرین بروزرسانی در چهارشنبه, 17 خرداد 1396 01:28

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 54
پایگاه اطلاعات علمی ایران

1-2 مقدمه
یکی از بخش‏های مهم تحقیق، بخش مربوط به پیشینه و ادبیات تحقیق است؛ یعنی یکی از کارهای ضروری در هر پژوهشی، مطالعه منابع مربوط به موضوع تحقیق است؛ زیرا سرچشمه علوم را می‌توان در پیشینه آن‌ها کاوش کرد (دمپی یر، 2006، 1).
جان دیوئی اعتقاد دارد مطالعه منابع، به محقق کمک می‏کند تا بینش عمیقی نسبت به جنبه‏های مختلف موضوع تحقیق پیدا کند. مطالعه منابع، باید هم از منابعی باشد که به طور مستقیم، در رابطه با موضوع تحقیق می‏باشند و هم از منابعی باشند که به صورت غیرمستقیم با آن موضوع، ارتباط دارند (دلاور، 1375، 182). یک پژوهش‌گر، قبل از انجام تحقیق و بعد از انتخاب موضوع و تدوین عنوان و قبل از نگارش طرح تحقیق، نیاز دارد که با مراجعه به مدارک و اسناد، پیرامون موضوع و مسئله‏ای که برای تحقیق انتخاب کرده است، آگاهی خود را گسترش دهد؛ تا بتواند در پرتو اطلاعات به دست آمده، مسئله تحقیق و متغیر‏های خود را دوباره تعریف و معین کند و کرانه‏های آن‌ها را مشخص سازد. از آن جا که نمی‏توان اهمیت مرجع‏ها را قبل از مطالعه تمام آن‌ها در بررسی پیشینه تعیین کرد، یادداشت برداری، باید به اختصار صورت گیرد و اگر لازم است درباره منبعی بیشتر نوشته شود، از عبارات و علامات اختصاری استفاده می‏شود. نقل قول باید با تأمل صورت گیرد و بیشتر برای مقاصد تشریحی و نه استنادی، به کار رود.

آخرین بروزرسانی در جمعه, 12 خرداد 1396 01:47

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 50
پایگاه اطلاعات علمی ایران

مقدمه
مسافرت و صنعت جهانگردی به عنوان بزرگترین و متنوع ترین صنعت در دنیا به حساب می آید. بسیاری از كشورها این صنعت پویا را به عنوان منبع اصلی درآمد، اشتغال، رشد بخش خصوصی و توسعه ساختار زیربنایی می دانند. بویژه در كشورهای در حال توسعه كه شكل های دیگر توسعه اقتصادی مثل تولید یا استخراج منابع طبیعی، از نظر اقتصادی به صرفه نیست، یا نقش چندان مهمی در صحنه تجارت و بازرگانی ندارد. به توسعه صنعت گردشگری توجه زیادی می شود. بنابراین تردیدی نیست كه همه كشورهای جهان تلاش می كنند تا در رقابتی تنگاتنگ در پی بهره گیری از مزایای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی برآمده و سهم بیشتری از درآمد و بالا بردن سطح اشتغال ناشی از بهینه سازی این صنعت خدماتی در كشور خود داشته باشند.
صنعت گردشگری امروز در اغلب كشورهای جهان، به ویژه جهان سوم، كلید اقتصادی به شمار می رود تا جای که در كشورها گردشگری بیش از سایر برنامه های توسعه در اولویت قرار گرفته است. و تلاش می شود كه عواملی را كه در گسترش و رونق صنعت گردشگری مؤثرند شناسایی شوند. طرفداران صنعت جهانگردی بر این باوردند كه این صنعت می تواند تنشهای سیاسی را كاهش دهد و برای صلح جهانی عامل تعدیل كنده به حساب آ ید. در حالی که مرزهای خارجی كشورها كم رنگ می شود. پدیده ای به نام «دهكده جهانی» معنا و مفهوم پیدا می كند و بدین گونه دنیا روز به روز كوچكتر و افراد به هم نزدیكتر و صمیمی تر می شوند. در كشور ما كه عنایت به درآمدهای غیرنفتی از سیاستهای اقتصادی دولت محسوب می شود.

آخرین بروزرسانی در پنج شنبه, 09 شهریور 1396 14:16

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 95
پایگاه اطلاعات علمی ایران

2-1 بخش اول: "تبلیغات"
2-1-1 تعریف تبلیغات
در منابع مختلف با توجه به نوع فعالیت، نوع مخاطب و اهداف گوناگون شركت‌ها، سازمان‌ها و افراد، تعاریف بسیاری از سوی متخصصان ذكر شده است. تعاریف موجود در كتاب‌های عربی تحت عنوان «الاعلان» و در كتاب‌های انگلیسی تحت عنوان «Advertising» آمده است. كتب لغت فارسی نیز تبلیغ را رساندن پیغام یا خبر و همچنین امری را به دیگران شناساندن، امری را خوب یا بد وانمود كردن و چیزی را زیاده از حد جلوه دادن تفسیر كرده‌اند. (اربابی، 1350، 18)
تبلیغ از نظر لغوی به معنای رسانندگی است و مبلغ "رساننده‌ی پیام‌ها و آموزه‌های ویژه‌ی تبلیغی" است. (زورق، 1368، 39)
فرهنگ و بستر تبلیغات را این‌گونه تعریف كرده است:
«تلاش برای ارائه‌ی آموزه‌ها،ایده‌ها، دلایل، شواهد یا ادعاها از طریق وسایل ارتباط جمعی برای تقویت هدفی یا مبارزه با ضد آن هدف می‌باشد.»
در منابع مختلف تعاریف دیگری از تبلیغات ارائه شده است که در ذیل می آید :

آخرین بروزرسانی در پنج شنبه, 09 شهریور 1396 14:15

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 120
پایگاه اطلاعات علمی ایران

1-2 مقدمه
بر اساس فرضیه بازار كارا روند و الگوی خاصی در بازدهی اوراق بهادار وجود ندارد و رفتار قیمت ها تصادفی و غیر قابل پیش بینی است و عملكرد پرتفوی مستقل از گذشته آن می باشد. لیكن مطالعات متعدد اخیر نشان داده اند كه در افق زمانی میان مدت (3-12 ماه) در بازده سهام مومنتوم وجود دارد، یعنی عملكرد مطلوب برندگان گذشته و عملكرد ضعیف بازندگان گذشته در این بازه زمانی استمرار می یابد.
جیگادیش و تیتمن (1993) اثبات كردند استراتژی كه مبادرت به خرید سهام برنده گذشته و فروش سهام بازنده قبلی می نماید تقریباً بازده اضافی ماهانه یك درصد در طی 6 ماه بعدی ایجاد می نماید. پس از ایشان محقیقین دیگری از جمله كونراد و كول (1998)، ماركوویتز و گرینبلات ، (1999)راون هورست (1998)، دوگز و مكنایت (2005) و... به اثبات سودمندی استراتژی مومنتوم در بازار سهام ایالات متحده آمریكا و اروپا پرداخته اند.

آخرین بروزرسانی در پنج شنبه, 09 شهریور 1396 14:22

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 75
پایگاه اطلاعات علمی ایران

1-2 مقدمه
افزایش رفاه اقتصادی و اجتماعی نیازمند تخصیص بهینه منابع و تخصیص بهینه منابع خود نیازمند در دسترس بودن اطلاعات مناسب برای تصمیم‌گیری‌های اقتصادی است.از این منظر وبنابر چارچوب‌های مفهومی که در دهه‌های اخیر توسط مراجع تدوین‌کننده استانداردها و مبانی نظری حسابداری و گزارشگری مالی تبیین شده، هدف اصلی حسابداری و گزارشگری مالی عبارت از ارائه (تهیه و افشای) اطلاعات سودمند برای تصمیم‌گیری اقتصادی توسط استفاده‌کنندگان صورت‌های مالی است (هیات تدوین استانداردهای حسابداری مالی، 1978).
در این فصل ابتدا در مورد مبانی نظری کیفیت افشای شرکتی و نقدشوندگی سهام به طور جداگانه بحث خواهد شد و سپس به ارتباط بین این دو متغیر پرداخته می‌شود. در پایان، تحقیقات صورت پذیرفته در خارج و داخل کشور که مرتبط با موضوع تحقیق می‌باشند، ارائه می‌گردد.

آخرین بروزرسانی در یکشنبه, 31 ارديبهشت 1396 01:51

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 65
پایگاه اطلاعات علمی ایران

1-2 مقدمه
مطالعاتی كه در زمینه رفتار مالی سرمایه گذاران صورت گرفته و در آن به بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی سرمایه گذارها بر قیمت سهام پرداخته شده آشكار می كند كه برخی الگوهای قابل پیش بینی در بازار سهام وجود دارد. معمولاً سرمایه گذارها مایلند سهامی را بخرند كه قیمت آن پایین تر از ارزش واقعی است و برعكس تمایل دارند سهامی را بفروشند كه قیمت كنونی آن از ارزش واقعی آن بیشتر است و در بازاری كه تعداد زیادی سرمایه گذار در آن وجود دارد هر وضعیتی جز كارایی می تواند حاكم باشد. پل كروگمن استاد اقتصاد دانشگاه ام آی تی معتقد است رفتار سرمایه گذارها باعث عدم كارایی بازارها می شود. بنابراین قیمت سهام حاصل اطلاعات موجود در بازار نیست و همواره از رفتار سودطلبانه سرمایه گذارها تاثیر می پذیرد. در این فصل، پژوهشگر ادبیات تحقیق خود را در قالب بخش های زیر تدوین کرده است:
بخش اول: فرضیه بازار کارا و انواع کارآیی بازار
بخش دوم: مالی رفتاری و رفتار بازدهی سهام
بخش سوم: پدیده تلاطم و شیوه های اندازه گیری تلاطم
بخش چهارم : پیشینه تحقیق

آخرین بروزرسانی در یکشنبه, 31 ارديبهشت 1396 01:11

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 50

بیشتر...

صفحه3 از6
  1. مقالات آموزشی
  2. اخبار سایت
« April 2019 »
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30