جمعه, ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ Friday, 26 April 2019
«
  • مقالات لاتین
  • مقالات فارسی
  • کتاب فارسی
  • نمونه سوالات
  • پروپوزال
  • پایان نامه
  • پرسشنامه
  • پروژه
  • پاورپوینت
  • جزوه
  • متفرقه
  • ادبیات تحقیق
»
کتاب حسابدارى صنعتى مقدماتى رشتۀ حسابدارى بازرگانى گروه تحصىلى ادارى مالى زمىنۀ خدمات شاخۀ آموزش فنى وحرفه اى   فهرست مطالب فصل اولشناخت حسابدارى صنعتى (بهاى تمام شده) فصل دومطبقه بندى عوامل بهاى تمام شده  فصل سومکنترل مواد 
با توجه به اینکه کلیه ی آزمون های استخدامی آموزش و پرورش، تامین اجتماعی، شهرداری، بانکها، و... حاوی نمونه سوالات دروس عمومی هستند. در همین راستا، پایگاه اطلاعات علمی ایران برای آمادگی در آزمون های استخدامی اقدام به گرد آوری نمونه سوالات عمومی آزمون
تاریخچه  از هنگامی كه اتینه لنویر( مراجعه به تاریخچه اتومبیل ) اولین موتور احتراق داخلی را ساخت و تكمیل آن توسط چالز فرانكلین كترینگ، سیستم های مختلفی برای  ایجاد جرقه در اتاق احتراق ابداع شده ا ند و روز به روز كارایی این سیستم بالاتر رفته است.
مقدمه ای بر داده‌کاویدر دو دهه قبل توانايي های فنی بشر در برای توليد و جمع آوری داده‌ها به سرعت افزايش يافته است. عواملی نظير استفاده گسترده از بارکد برای توليدات تجاری، به خدمت گرفتن کامپيوتر در کسب و کار، علوم، خدمات دولتی و پيشرفت در وسائل جمع
مقدمه تابلو می تواند از یك یا چند صفحه از جنس عایق كه جاذب رطوبت و خود سوز نباشد (فیبر الكتریكی ) تشكیل شده یا تمام فلزی باشد. چنانچه تابلو در محلی كه افراد غیر متخصص در آن رفت و آمد می كنند نصب شده باشد نباید هیچ یك از قسمتهای برق دار آ‎ن در
 مقدمهدر این فصل ادبیات مربوط به تحقیق در شش گفتار مرور می شود:درگفتار اول، مباحث مرتبط با خدمات، در گفتار دوم مباحث مرتبط با کیفیت، در گفتار سوم برخی مدل‌های مفهومی کیفیت خدمات، در گفتار چهارم مباحث مرتبط با آموزش، در گفتار پنجم فرآیند تجزیه تحلیل

 

سلام ، اگر قبلا در (ISID) ثبت نام کردید با نام کاربری و کلمه عبوری که در اختیار دارید به حساب کاربری خود وارد شوید

ثبت نام

 
 

وبلاگ (ISID)

آموزش های زیادی در حال تدارک برای شما هستیم که میتوانید در وبلاگ ما مطالعه کنید

دسترسی سریع

  1. جدید ترین
  2. محبوب ترین
  3. تصادفی
  4. نظرات
  5. جستجو
با سلام اون تعداد گویه (پرسش) است که به اشتباه تعداد صف
مهمان نظری را ارسال کرده است در : درباره پایگاه اطلاعات علمی ایران
واقعا عالی مرسی بابت سایت خوبتون
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت مالی و حسابداری
با سلام لطفا درخواست خود را از طریق منوی تماس با ما ارس
سلام یه موضوع برای پایان نامه میخوام رشته حسابداری ارش
مهمان نظری را ارسال کرده است در : روش و ابزار گردآوری اطلاعات تحقیق
عالی بود. تشکر
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : پروپوزال بررسی تاثیر رفتار اخلاقی بر رضايت شغلی کارکنان
با سلام کاربر گرامی شما جهت دانلود از پایگاه اطلاعات ع...
با سلام خواهشمندم جهت خریداری مقاله زیر از این وبسایت ر...
سلام خیلی ممنون با این می تونم خودم فصل سوم پایان نامه خ
مهمان نظری را ارسال کرده است در : نمونه پروپوزال ارشد مدیریت دولتی
خوب بود ممنون
isid دانلود نمونه پایان نامه ارشد حسابداری دانلود نمونه پایان نامه حسابداری دانلود نمونه پایان نامه مدیریت دولتی دانلود نمونه پایان نامه مدیریت مالی دانلود نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری دانلود نمونه پروپوزال مدیریت دولتی دانلود پایان نامه حسابداری دانلود پایان نامه مالی دانلود پایان نامه مدیریت دولتی دانلود پایان نامه مدیریت مالی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری روش تحقیق روش تحقیق در پایان نامه فصل سوم پایان نامه مقاله بیس بازاریابی موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی نمونه فصل سوم پایان نامه نمونه پایان نامه ارشد حسابداری نمونه پایان نامه حسابداری نمونه پایان نامه مالی نمونه پایان نامه مدیریت دولتی نمونه پایان نامه مدیریت مالی نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی نمونه پرسشنامه نمونه پروپوزال نمونه پروپوزال ارشد حسابداری نمونه پروپوزال حسابداری نمونه پروپوزال مالی نمونه پروپوزال مدیریت نمونه پروپوزال مدیریت دولتی نمونه پروپوزال مدیریت مالی پایان نامه ارشد حسابداری پایان نامه ارشد مدیریت مالی پایان نامه حسابداری پایان نامه رشته حسابداری پایان نامه مالی پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مالی پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت مالی پایان نامه مدیریت دولتی پایان نامه مدیریت مالی پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی پایگاه اطلاعات علمی ایران پرسشنامه پرسشنامه بازاریابی پرسشنامه مدیریت بازاریابی پرسشنامه مدیریت دولتی پروپوزال پروپوزال آماده مدیریت دولتی پروپوزال ارشد مدیریت دولتی پروپوزال حسابداری پروپوزال مالی پروپوزال مدیریت دولتی پروپوزال مدیریت مالی پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت دولتی پروژه برق
ادبیات تحقیق پایان نامه علوم انسانی

ادبیات تحقیق پایان نامه علوم انسانی (77)

پایگاه اطلاعات علمی ایران

1-2 مقدمه
محیط فعالیت شرکتها به سرعت در حال رشد و بسیار رقابتی است و شرکتها برای ادامه حیات، مجبور به رقابت با عوامل متعددی در سطح ملی و بین المللی و گسترش فعالیت های خود از طریق سرمایه گذاری های جدید می باشند. شرکت ه برای سرمایه گذاری احتیاج به منابع مالی، اما منابع مالی و نحوه استفاده از آنها باید به خوبی تعیین شود تا شرکت بتواند سودآور باشد و این وظیفه مدیر مالی است که منابع تامین و نحوه ی استفاده از آنها را تعیین کند. (راس و همکاران1381 ،1)
به طور کلی منابع تامین مالی شرکت ها بر اساس سیاست های تامین مالی آن ها، به دو بخش "منابع مالی درونی" و"منابع مالی بیرونی" شرکت تقسیم می شود. در منایع مالی درونی، شرکت از محل سود کسب شده اقدام به تامین مالی می کند، یعنی به جای تقسیم سود بین سهامدارام، سود را در فعالیت های عمدتا عملیاتی شرکت، برای کسب بازده ی بیشتر بکار کی گیرد و در منابع مالی بیرونی، از محل بدهی و انتشار سهام، اقدام به تامین مالی می کند.
برای سالیان متمادی در گذشته، اقتصاددانان فرض می کردند که تمامی گروه های مربوط به یک شرکت سهامی برای یک هدف مشترک فعالیت می کنند. اما در 30سال گذشته مواردی بسیاری از تضاد منافع بین گروه ها و چگونگی مواجهه شرکت ها با این گونه تضادها توسط اقتصاددانان مطرح شده است. این موارد به طور کلی، تحت عنوان"تئوری نمایندگی" در حسابداری مدیریت بیان می شود.

آخرین بروزرسانی در شنبه, 23 ارديبهشت 1396 01:28

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 60
پایگاه اطلاعات علمی ایران

1-2 مقدمه
ایجاد ارزش و افزایش ثروت سهامداران در بلند مدت از جمله مهمترین اهداف شرکت ها به شمار می رود و افزایش ثروت سهامداران می تواند از طریق تقسیم سود و افزایش قیمت سهام باشد. از آنجا که سود نقدی معمولی ترین و عمومی ترین نوع بازده از طرف شرکت به سهامداران می باشد، سود نقدی به عنوان یکی از متغیرهای اساسی هم برای سرمایه گذاران و هم برای مدیران از اهمیت خاصی برخوردار است. شرکت ها در توزیع سود نقدی خود به طور یکسان عمل نمی نمایند، در این راه سیاست های متفاوتی اتخاذ می نمایند این سیاست ها می توانند متغیر باشند، از پرداخت حداقل سود نقدی مقرر در قانون تا پرداخت تمام عایدات شرکت به عنوان سود نقدی را در بر می گیرد. با توجه به این که افزایش ثروت تنها در نتیجه عملکرد مطلوب واحد تجاری است، ارزشیابی واحد تجاری برای مالکان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای ارزیابی عملکرد تا کنون معیارهای مختلفی ارائه شده است که از میان آن ها می توان به ارزش افزوده اقتصادی ، ارزش افزوده بازار ، جریان نقدی عملیاتی ، بازده حقوق صاحبان سهام و بازده دارایی ها اشاره کرد.

آخرین بروزرسانی در جمعه, 22 ارديبهشت 1396 02:04

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 75
پایگاه اطلاعات علمی ایران

1-2 مقدمه
یکی از مواردی که می‌تواند بقای بانک ‌ها را تضمین کند، مشتری مداری و توجه به رضایت مشتری است. ارتقای سطح رضایتمندی مشتری، باعث ارتقای میزان سودآوری و افزایش سهم بانک ها در بازار رقابت خواهد شد. البته رضایتمندی مشتریان کافی نبوده و بانک ها نباید به رضایتمندی مشتریانشان دلخوش کنند، آنها باید مطمئن شوند که مشتریان رضایتمندشان، وفادار هم هستند.
به این ترتیب در بلند مدت منافعی حاصل می شود که در نتیجه، سهم بازار و سودآوری بانک ها افزایش می یابد. در این فصل ابتدا مطالبی را در مورد بانکداری در ایران، تعریف بانک، نحوه فعالیت بانکها، تجزیه و تحلیل صورت های مالی و نحوه محاسبه آنها پرداخته و سپس موضوع ارزیابی کیفیت خدمات را مطرح می نماییم و در ادامه به تعریف وفاداری مشتری و سنجش رضایت مشتریان می پردازیم.

آخرین بروزرسانی در پنج شنبه, 21 ارديبهشت 1396 23:50

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 55
پایگاه اطلاعات علمی ایران

1-2- مقدمه
قرن بیست و یكم بوسیله توسعه اهمیت دانش و تاثیر آن بر تمامی جنبه های سازمانی توصیف می شود امروزه دانش منبع كلیدی اقتصاد و مزیت رقابتی شده است. همزمان با توسعه ارزش بازار سازمانهای دانش محور، در دهه 1990 علاقمندی وسیعی نسبت مقوله سرمایه فكری پدید آمد. اولین بار رتبه های مفهوم سرمایه فکری در سال 1969 توسط اقتصاد دانی به نام جان کنت گالبرت بیان گردید. دانش بعنوان یک دارائی در مقایسه با سایر انواع دارائیها، دارای این طبیعت منحصر بفرد است كه هر چه بیشتر استفاده شود به ارزش آن افزوده می شود اجرای یک استراتژی موثر مدیریت دانش و تبدیل شدن به یک سازمان دانش محور، بعنوان یك شرط الزامی برای موفقیت سازمانها است. تعاریف مختلفی از سرمایه فكری در منابع مختلف ارائه شده است آنچه كه تمامی نویسندگان در مورد آن اتفاق نظر دارند اینست كه سرمایه فكری صورتی از دانش است كه مزیت رقابتی ایجاد می كند و ارزش ناملموس یک سازمان را نمایش میدهد.

اما هنوز بر سر یک تعریف خاص توافق ندارند ولی به هر حال تركیب روشنی بین وجه نظری و كاربرد عملی سرمایه فكری وجود ندارد. اغلب صاحبنظران، سرمایه فکری را به سه دسته سرمایه مشتری، سرمایه انسانی و سرمایه ساختاری تقسیم می کنند اگر مفاهیمی را كه توسط محققان مختلف مورد استفاده قرار گرفته مورد بررسی قرار گیرد، گروهی از مفاهیم مشابه از میان واژه ها و ساختارها از قبیل نا مشهودها، دانش و ایجاد ارزش هویدا می شود. از این رو در راستای تصور اولیه، سرمایه فكری ممكن است به عنوان مجموعه تمام دانش تعریف شود. استوارت و سالیوان كه به وسیله كاركنان و شركت در اختیار قرار گرفته شده است و یك مزیت رقابتی را ایجاد می كند و یا به تعبیری سرمایه فكری عبارت است از مواد فكری از قبیل دانش، اطلاعات، اموال و تجربه فكری بنتیس كه شركتها بوسیله آنها می توانند مزیتی در جهت ایجاد ثروت داشته باشند.

آخرین بروزرسانی در پنج شنبه, 21 ارديبهشت 1396 15:25

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 75
پایگاه اطلاعات علمی ایران

مقدمه
نارسایی‌های ویژه در یادگیری حوزه بسیار پیچیده‌ای دارد و شامل نارسایی‌های گوناگون و با درجات شدت متفاوتی است كه در اثر عوامل بسیاری به وجود می‌آید. از طرف دیگر به علت اینكه اختلالاتی مانند تأخیر در گفتار و نارسایی‌های یادگیری خیلی دیر بروز می‌كنند یك ارزیابی همه جانبه و به موقع ضروری است تا در موقع مناسب ارجاع لازم انجام گیرد. بنابراین متخصصان گوناگونی باید در ارزیابی آنها به كار گرفته شوند كه مسلماً هر كدام از آنها نیز مشكل كودك را از دیدگاه خود در نظر می‌گیرند و در همان زمینه نیز ارزیابی خود را انجام می‌دهند.

آخرین بروزرسانی در پنج شنبه, 21 ارديبهشت 1396 03:39

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 112
پایگاه اطلاعات علمی ایران

1-2 مقدمه
مفهوم سلامت اداری و سازمانی مفهوم بی نظیری است که به ما اجازه می دهد تصویر بزرگی از سلامت سازمان داشته باشیم. در سازمانهای سالم، کارمندان متعهد و وظیفه شناس و سودمند هستند و از روحیه و عملکرد بالایی برخوردارند. سازمان سالم جایی است که افراد با علاقه به محل کارشان می آیند و به کارکردن در این محل افتخار می کنند. در حقیقت سلامت اداری و سازمان از لحاظ فیزیکی، روانی، امنیت، تعلق، شـــــایسته سالاری و ارزش گذاری به دانایی، تخصص، و شخصیت ذینفعان، و رشد دادن به قابلیتهای آنها و انجام وظایف محول شده از سوی فراسیستم های خود در اثربخشی رفتار هر سیستمی تاثیر بسزایی دارد.در یک سازمان سالم مدیر رفتاری کاملا دوستانه و حمایتگر با کارمندان خود دارد و در برنامه های خود دارای یگانگی است. کارمندان نیز تمایل بیشتری برای ماندن و کار کردن در سازمان دارند و به طور موثرتری کارها را انجام می دهند.
پیشرفت و تکامل دانش بشری از جمله رشد سریع رشته مدیریت در جهان امروز اذهان اکثر مردم به‌ویژه اندیشمندان را متوجه اهمیت سازمان و عوامل مربوط به آن ساخته است. انسان امروزی در جامعه‌ای زندگی می‌کند که تحت سیطره سازمان‌ها است. به‌عبارتی انسان در سازمان متولد می‌شود و در طول زندگی با سازمان‌های مختلف سروکار دارد لازمه توسعه و رشد هر جامعه داشتن سازمان‌های سالم و پویا است.

آخرین بروزرسانی در سه شنبه, 05 ارديبهشت 1396 21:55

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 75
پایگاه اطلاعات علمی ایران

1-2- گفتار اول: حاکمیت شرکتی
مقدمه:
اهمیت اطلاعات حسابداری از دیدگاه تصمیم گیرندگان در بازار سرمایه، وجود نسبت بدهی به حقوق صاحبان سهام به عنوان یک عامل تأثیرگذار بر مفاد قراردادها و ماهیت سیاسی-اجتماعی خدمات برخی از شرکتها از یک طرف و وابستگی پاداش مدیران به سود از طرف دیگر، نقش مهمی در فرآیند مدیریت سود داشته است. تمایل مدیران به اعمال مدیریت سود وسوء استفاده از آن و در نتیجه ارائه اطلاعات نادرست به سهامداران، آسیب جدی به اعتماد سهامداران وارد و هزاران نفر از آنها را متضرر خواهد ساخت. این امر در نهایت تبعات اقتصادی وخیمی به دنبال خواهد داشت. بنابراین به دلیل اهمیت حفظ اعتماد سهامداران و به دنبال آن حفظ سلامت اقتصادی کشور و فضای حاکم برآن ،حاکمیت شرکتی به دنبال دستیابی شیوه هایی است که براساس آن، تأمین کنندگان مالی اطمینان حاصل نمایند که از سرمایه گذاری خود در شرکت بازده مناسبی را دریافت خواهند نمود. حاکمیت شرکتی به دنبال ارتقای عدالت ،شفافیت و مسئولیت پذیری درشرکت است.

آخرین بروزرسانی در سه شنبه, 05 ارديبهشت 1396 19:51

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 61
پایگاه اطلاعات علمی ایران

بخش اول رهبری
2-1مقدمه
تعاریف متعددی از رهبری شده است كه مجموعا در چند مورد با هم مشتركند. اول اینكه رهبری یك فرایند است دوم اینكه رهبری با تغییر آمیخته است سوم اینكه رهبری درون گروه شكل می گیرد و چهارم اینكه رهبری هدفمند است (افجه، 1388، ص 416) در كنار اینها آنچه به رهبری هویت می بخشد "تاثیر و نفوذ" است و بدون آن رهبری وجود ندارد (همان، ص 417) بخشی از تاثیر بر پیروان ناشی از قدرت رهبر است. و منابع قدرت شامل قدرت پاداش، زور، قانون، مقام (مرجعیت) و دانائی (كارشناسی) است ( همان، ص 421-2) از دیدگاه برنز قدرت به معنای زور و اجبار نبوده بلكه از طریق رابطه با دیگران ایجاد می شود و رهبران و پیروان به طور جمعی از آن برای تحقق اهداف جمعی خود استفاده می كنند. (همان، ص 422) موضوع دیگر در ادبیات رهبری بحث تفاوت های رهبر با مدیر است. وظیفه اصلی مدیریت فراهم آوردن نظم و ترتیب و هماهنگی در سازمان است در حالی كه وظیفه رهبری ایجاد تغییر و حركت است. مدیریت به دنبال جستجوی نظم و ثبات است ولی رهبری در پی تغییرات سازنده و جرح و تعدیل است. (همان، ص 423) رهبری بر انگیزه و الهام بخشی و روحیه دمیدن و انرژی دادن به افراد برای ارضای نیازهای تحقق نیافته آنها تاكید می كند. (همان، ص 425) نكته دیگر اینكه رهبری با زور تفاوت دارد. زور به كارگرفتن تنبیه و پاداش و سایر محدودیت ها در محیط كار برای تحقق تغییر و هدفهای پیش بینی شده است.

آخرین بروزرسانی در سه شنبه, 05 ارديبهشت 1396 18:45

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 81
پایگاه اطلاعات علمی ایران

چکیده
تجارت الکترونیک یک مفهوم جدید نیست و استفاده از فناوریهای الکترونیکی در انجام امور بازرگانی و تجاری به سالها قبل باز می گردد. یک عقیده این است که اولین داد و ستدی که توسط تلفن و یا فاکس انجام گرفت، اولین داد و ستد به شکل تجارت الکترونیکی بوده است. اما تجارت الکترونیک به شیوه امروزی در دهه 60 میلادی و بر مبنای « مبادله الکترونیک داده ها »، یعنی تبادل الکترونیک اسناد استاندارد شده از یک رایانه به رایانه دیگر، شکل گرفت. مبادله الکترونیک اطلاعات زمینه انتقال الکترونیکی اسناد تجاری را برای شرکت ها فراهم نمود.
با توجه به رشد روز افزون شبکه اینترنت و قابل دسترسی بودن برای همگان تجارت الکترونیک در کشور رو به رشد می باشد. این مسئله باعث ایجاد تغییرات عمده‌ای در شکل پول و سیستم‌های انتقال منابع در عرصه بانکداری گردیده است.
در این پژوهش بر آن شدیم تا ضمن بررسی مختصر مفاهیم تجارت الکترونیک، بانکداری الکترونیکی و بسترهای آن، به بررسی مزایا و معایب بانکداری الکترونیک و بررسی تهدید ها و فرصت های تجارت الکترونیک در ایران و همچنین بررسی اصول مدیریت ریسک برای بانکداری الکترونیک در قالب 4 فصل به شرح زیر بپردازیم.

آخرین بروزرسانی در دوشنبه, 04 ارديبهشت 1396 17:11

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 88
پایگاه اطلاعات علمی ایران

2-2: مبانی نظری
امروزه همة سازمان ها برای رشد و پیشرفت خود نیازمند اندیشه های نو و نظرات بدیع و تازه اند، چرا که در عصر متلاطم و پر رقابت حاضر، سازمانی موفق تر خواهد بود که با استفاده از خلاقیت و نوآوری، اثربخشی و کارایی خود را به بالاترین حد ممکن ارتقاء دهد. در این میان مدیران و نیروی انسانی، مغزهای متفکر سازمان ها به شمار می آیند که سمت و سوی موفقیت سازمان را رقم می زنند. ارائه راهکاری جدید برای مشکلی کهنه، و عملی کردن آن تنها راه نجات سازمان ها، در گیر و دار رقابت جهانی است. این افکار و نظرات جدید است که هچون روحی در کالبد سازمان دمیده می شود و آن را از نیستی و فنا نجات می دهد. از این منظر ضروری است تا سطح خلاقیت افراد در سازمان شناسایی شده و گام هایی در جهت بهبود آن گام برداشته شود که در این روند شناسایی موانع خلاقیت در محیط درونی و بیرونی سازمان گام های رشد را سریع تر خواهد نمود. از آنجا که مدیران تأثیرگذارترین افراد در سازمان ها می باشند، ارائه نیمرخی از موانع شخصی خلاقیت در آنان می تواند پتانسیل تأثیرات عمده ای در ایجاد تحولات سازمانی ایجاد نماید. در این بخش ابتداً به بررسی ماهیت خلاقیت پرداخته و سپس موانع آن به تفصیل مورد بررسی قرار می گیرد.

آخرین بروزرسانی در دوشنبه, 04 ارديبهشت 1396 01:43

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 96

بیشتر...

صفحه4 از6
  1. مقالات آموزشی
  2. اخبار سایت
« April 2019 »
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30