شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۸ Saturday, 14 December 2019
«
  • مقالات لاتین
  • مقالات فارسی
  • کتاب فارسی
  • نمونه سوالات
  • پروپوزال
  • پایان نامه
  • پرسشنامه
  • پروژه
  • پاورپوینت
  • جزوه
  • متفرقه
  • ادبیات تحقیق
»
کتاب حسابدارى صنعتى مقدماتى رشتۀ حسابدارى بازرگانى گروه تحصىلى ادارى مالى زمىنۀ خدمات شاخۀ آموزش فنى وحرفه اى   فهرست مطالب فصل اولشناخت حسابدارى صنعتى (بهاى تمام شده) فصل دومطبقه بندى عوامل بهاى تمام شده  فصل سومکنترل مواد 
با توجه به اینکه کلیه ی آزمون های استخدامی آموزش و پرورش، تامین اجتماعی، شهرداری، بانکها، و... حاوی نمونه سوالات دروس عمومی هستند. در همین راستا، پایگاه اطلاعات علمی ایران برای آمادگی در آزمون های استخدامی اقدام به گرد آوری نمونه سوالات عمومی آزمون
تاریخچه  از هنگامی كه اتینه لنویر( مراجعه به تاریخچه اتومبیل ) اولین موتور احتراق داخلی را ساخت و تكمیل آن توسط چالز فرانكلین كترینگ، سیستم های مختلفی برای  ایجاد جرقه در اتاق احتراق ابداع شده ا ند و روز به روز كارایی این سیستم بالاتر رفته است.
مقدمه ای بر داده‌کاویدر دو دهه قبل توانايي های فنی بشر در برای توليد و جمع آوری داده‌ها به سرعت افزايش يافته است. عواملی نظير استفاده گسترده از بارکد برای توليدات تجاری، به خدمت گرفتن کامپيوتر در کسب و کار، علوم، خدمات دولتی و پيشرفت در وسائل جمع
مقدمه تابلو می تواند از یك یا چند صفحه از جنس عایق كه جاذب رطوبت و خود سوز نباشد (فیبر الكتریكی ) تشكیل شده یا تمام فلزی باشد. چنانچه تابلو در محلی كه افراد غیر متخصص در آن رفت و آمد می كنند نصب شده باشد نباید هیچ یك از قسمتهای برق دار آ‎ن در
مقدمه پارادایم مدیریت با طی كردن چندین مرحله مشخص تكامل یافته است. محور اصلی در این تكامل، تغییر در ساختار سازمانی بوده است. ساختار سازمانی یكی از عوامل اصلی پیش برنده تغییر است زیرا ساختار، كالبد همه فرایندها و تصمیم های سازمانی را شكل می دهد.

 

سلام ، اگر قبلا در (ISID) ثبت نام کردید با نام کاربری و کلمه عبوری که در اختیار دارید به حساب کاربری خود وارد شوید

ثبت نام

 
 

وبلاگ (ISID)

آموزش های زیادی در حال تدارک برای شما هستیم که میتوانید در وبلاگ ما مطالعه کنید

دسترسی سریع

  1. جدید ترین
  2. محبوب ترین
  3. تصادفی
  4. نظرات
  5. جستجو
ممنونم عالی بود
با سلام اون تعداد گویه (پرسش) است که به اشتباه تعداد صفحه درج شده بود.
من این پرسشنامه رو دانلود کردم و فقط4 صفحه است در صورتی که در توضیحات نوشته شده 50 صفحه!!!!
مهمان نظری را ارسال کرده است در : درباره پایگاه اطلاعات علمی ایران
واقعا عالی مرسی بابت سایت خوبتون
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت مالی و حسابداری
با سلام لطفا درخواست خود را از طریق منوی تماس با ما ارسال فرمایید.
سلام یه موضوع برای پایان نامه میخوام رشته حسابداری ارشد باتشکر
مهمان نظری را ارسال کرده است در : روش و ابزار گردآوری اطلاعات تحقیق
عالی بود. تشکر
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : پروپوزال بررسی تاثیر رفتار اخلاقی بر رضايت شغلی کارکنان
با سلام کاربر گرامی شما جهت دانلود از پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID) تنها به یک دقیقه زمان نیاز ...
با سلام خواهشمندم جهت خریداری مقاله زیر از این وبسایت راهنمایی فرمایید. پروپوزال بررسی تاثیر رفتار ا...
سلام خیلی ممنون با این می تونم خودم فصل سوم پایان نامه خودم رو بنویسم.
isid دانلود نمونه پایان نامه ارشد حسابداری دانلود نمونه پایان نامه حسابداری دانلود نمونه پایان نامه مدیریت دولتی دانلود نمونه پایان نامه مدیریت مالی دانلود نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری دانلود پایان نامه حسابداری دانلود پایان نامه مالی دانلود پایان نامه مدیریت دولتی دانلود پایان نامه مدیریت مالی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری دانلود پروپوزال مدیریت دولتی روش تحقیق روش تحقیق در پایان نامه فصل سوم پایان نامه مقاله بیس بازاریابی نمونه فصل سوم پایان نامه نمونه پایان نامه ارشد حسابداری نمونه پایان نامه حسابداری نمونه پایان نامه رشته حسابداری نمونه پایان نامه مالی نمونه پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مالی نمونه پایان نامه مدیریت دولتی نمونه پایان نامه مدیریت مالی نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی نمونه پرسشنامه نمونه پروپوزال نمونه پروپوزال حسابداری نمونه پروپوزال مالی نمونه پروپوزال مدیریت نمونه پروپوزال مدیریت دولتی نمونه پروپوزال مدیریت مالی پایان نامه ارشد حسابداری پایان نامه ارشد مدیریت مالی پایان نامه حسابداری پایان نامه رشته حسابداری پایان نامه مالی پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مالی پایان نامه مدیریت دولتی پایان نامه مدیریت مالی پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی پایگاه اطلاعات علمی ایران پرسشنامه پرسشنامه بازاریابی پرسشنامه مدیریت بازاریابی پرسشنامه مدیریت دولتی پروپوزال پروپوزال آماده مدیریت دولتی پروپوزال ارشد مدیریت دولتی پروپوزال حسابداری پروپوزال روش تحقیق مدیریت دولتی پروپوزال مالی پروپوزال مدیریت دولتی پروپوزال مدیریت مالی پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت دولتی پروژه برق
ادبیات تحقیق پایان نامه علوم انسانی

ادبیات تحقیق پایان نامه علوم انسانی (84)

پایگاه اطلاعات علمی ایران
  • مقدمه

پارادایم مدیریت با طی كردن چندین مرحله مشخص تكامل یافته است. محور اصلی در این تكامل، تغییر در ساختار سازمانی بوده است. ساختار سازمانی یكی از عوامل اصلی پیش برنده تغییر است زیرا ساختار، كالبد همه فرایندها و تصمیم های سازمانی را شكل می دهد. مطالعات گذشته درمورد ساختار سازمانی به شكل گیری نوعی چارچوب سه بعدی منجر شده است كه انواع مختلف ساختار را توصیف می كنند. برای مثال، شاین (1988) ساختار را در قالب بعد سلسله مراتبی ، بعد كارویژه ای ، بعد شمولیت (دربرداری) و مركزیت تعریف می كند. درعین حال، چارچوب «شاین» عمدتاً ساختار رسمی در سازمان را تبیین می كند و نیروی ظریفی كه در عقبه نمودار سازمانی جریان دارد را آشكار نمی سازد. «این نیروی پنهان» عموماً اشاره به «ساختار غیررسمی» یا «رابطه غیررسمی» دارد؛ و چنین نیرویی، نقش برجسته ای در بسیاری از شكلهای جدید سازمانهای مبتنی بر فرایند نظیر سازمانهای شبكه ای یا دانش محور ایفا می كند. این بخش، نخست ساختار غیررسمی را به عنوان بعد چهارم وارد عناصر ساختار سازمان می كند تا تكامل ساختاری را ترسیم كرده و توسعه ساختاری را در سطحی بالاتر مورد تأمل قرار دهد. رابطه مبتنی بر اعتماد، رابطه تعاملی برون محور و رابطه جامع عاطفی سه بعد جدید ساختار سازمانی هستند كه در این بخش مدنظر قرار می گیرند. این سطوح بالاتر روابط ساختاری قادرند چالشهای ساختاری در عصر اقتصاد دانش محور را به صورت روشن ترسیم كنند.

آخرین بروزرسانی در دوشنبه, 18 آذر 1398 12:36

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 80
پایگاه اطلاعات علمی ایران
  • رضایت زناشوئی 

در ازدواجهای رضامند و موفق زوجین پیامهای روشنی را برای هم ارسال می‌كنند. به همدیگر اعتماد دارند و تفاوتهای همدیگر را به راحتی می‌پذیرند كه این ویژگی موجب خلاقیت آنان می‌گردد تا برای توسعه و برنامه ریزی هویت خودشان تلاش كنند. این قبیل از همسران آزادند كه از همدیگر و از سایر افراد و چیزها نیز لذت ببرند و در عین حال كه به هم علاقمند و وابسته هستند استقلال فردی خود را جهت غنی سازی زندگی مشترك خود بكار می‌گیرند.
كاسلو و دیگران (1994) به بررسی عوامل متمایز كننده ازدواج‌های موفق و ناموفق بر روی 95 زوج سوئدی كه مدت 20 سال از ازدواج رسمی و غیر رسمی آنها گذشته بود پرداختند در این تحقیق مردان رضامندی بیشتری از زنان را نشان دادند و زن و شوهری كه حس تعلق و وابستگی شدید بهم داشتند میزان رضامندی بالاتری را از خود نشان دادند. اختلافات بین زندگیهای زناشویی موفق و ناموفق در پاسخ‌های افراد به سؤالات مربوط به سرگرمی‌ها، اوقات فراغت، جنسیت، فلسفه زندگی و شمار نزاع‌های خانوادگی مشخص گردید. میزان رضامندی زناشویی زنان بستگی به میزان رضامندی مردان داشت.
در تحقیقی كه تاكر و میكائیل (1991) به منظور بررسی عوامل كه در رضامندی زناشویی تأثیر دارند از 64 دانشجوی مرد روان شناسی مقطع لیسانس و 64 دانشجوی روانشناسی زن همان مقطع خواستند تا 8 زندگی زناشویی فرضی را ارزیابی كنند. عوامل مورد ارزیابی عبارتند بودند از:....

آخرین بروزرسانی در پنج شنبه, 14 آذر 1398 15:12

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 75
پایگاه اطلاعات علمی ایران
  • شاد زیستن چیست؟

انسان موجودی شادی خواه و لذت طلب است. هرگز داشتن مال و اموال، نشانه خوشبختی و بی نوایی و فقر، نشانه بدبختی نیست. اگر چنین بود ثروتمندان باید شادترین و فقرا بدبخت ترین افراد باشند، در حالی که همیشه چنین نیست. شادی یکی از نیازهای اساسی انسان و لازمه زندگی اوست. اساسا خلقت هستی و انسان به گونه ای است که خود به خود شادی هایی را برای آدمی فراهم می آورد. بهار طرب انگیز، آبشارهای زیبا، ازدواج و زناشویی، محبت و مهربانی و بسیاری دیگر از پدیده های جهان، برای انسان شادی آور و سرور آفرین است، همچنان که غم و اندوه نیز جز زندگی انسان و همزاد اوست. در طبیعت و هستی سنت هایی جاری است که هر یک می تواند اندوه ساز و ماتم انگیز باشد. مشاهده فصل خزان و برگ ریزان، یخ بستن رودخانه ها، فسردگی کوه ها و تپه ها و حوادث دیگری از این قبیل خیمه ماتم را در دل آدمی برپا می کند. آری انسان با این دو واقعیت روبرو است و سکه زندگی اش دو رو دارد، گاهی غم و گاهی شادی. آنان که به دنبال شادی همیشگی و مطلق هستند در واقع به دنبال چیزی دست نایافتنی اند. اساسا رشد و کمال آدمی با جست و جوی شادی مطلق میسر نیست. غم نیز برای ما ضروری است و فرایند تکامل را تسریع می بخشد.

آخرین بروزرسانی در یکشنبه, 12 آبان 1398 18:25

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 55
پایگاه اطلاعات علمی ایران

 2-1. مقدمه
در این فصل ابتدا معانی و مفاهیم مرتبط با حوزه این پژوهش یعنی فناوری اطلاعات وسیستم اتوماسیون اداری مرور و بررسی شده است، سپس مفاهیم مرتبط با فرهنگ سازمانی، سازمان های یادگیرنده و هم چنین مباحث مربوط به زیر ساخت های سخت افزاری ونرم افزاری عنوان گردیده است در ادامه نیز به تعدادی از پایان نامه ها و مقالاتی كه زمینه های نظری این پژوهش را شكل داده اند اشاره گردیده است.
شکل مهمی از سرمایه اجتماعی توان دستیابی به اطلاعات است که با روابط اجتماعی پیوند ذاتی و لازم و ملزوم دارد. اهمیت اطلاعات از این نظر است که مبنایی برای عمل فراهم می آورد . اخذ اطلاعات هزینه بر است. در یک مقیاس » حداقلی » دستیابی به اطلاعات مستلزم دقت است که بسیار کمیاب است ( پاتنام و دیگران ،1384 ص 61 ).
ابزار دوران صنعتی به کمک ماهیچه آمدند وابزار دوران فرا صنعتی مغز ها را یاری می رسانند آن دسته از سازمانها که ابزار دوران فرا صنعتی دیجیتالی را به خوبی در سازمانهای خود بکار گرفته اند از سرمایه های هوش خود حداکثر بهره را می گیرند و همینان پیشتازان و رهبران بازار در سالهای آینده اند ( گیتس ،1382 ،ص1 ).

آخرین بروزرسانی در یکشنبه, 12 آبان 1398 16:42

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 65
پایگاه اطلاعات علمی ایران

اختلال های روانی
پیش زمینه تاریخی
ماقبل تاریخ و ارواح شیطانی
برخی از نابهنجاری های روانی سالها پیش شناخته شده اند. شواهد برجای مانده از دوران پیش از تاریخ حاكی از آن است كه رفتارهای نابهنجار بیشتر به ارواح شیطانی نسبت داده می شد. شواهدی دال بر عملیات جن گیری وجود دارد همچنین جمجمه هایی با سوراخ های خاصی كشف شده اند. چنین برمی آید كه این سوراخ ها به منظور فراری دادن ارواح خبیثه ایجاد شده باشند، رویه ای كه امروزه ینز توسط بعضی از گروه ها به منظور دستیابی به هشیاری عمیق تر به كار می رود و ترفین كردن (ایجاد سوراخ با مته روی جمجمه) نام دارد. با وجود این، برخی پژوهشگران (ماهر و ماهر، 1985) معتقدند این سوراخ ها به احتمال زیاد ناشی از زخم های التیام یافته باشند، چرا كه بیشتر این جمجمه ها متعلق به مردهاست و این سوراخ در قسمت های متعددی از جمجمه قرار دارند. این بدان معناست كه این سوراخ ها تعمدی ایجاد نشده اند......

آخرین بروزرسانی در پنج شنبه, 27 تیر 1398 22:45

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 100
پایگاه اطلاعات علمی ایران

رهبری تحول آفرین
رهبری موضوعی است كه از دیرباز نظر محققان و عامه مردم را به خود جلب كرده است. شاید علت جذابیت گسترده رهبری این باشد كه رهبری، فرایندی بسیار اسرارآمیز است كه در زندگی همه افراد وجود دارد. در اكثر موارد دانشمندان علوم رفتاری كوشیده‌اند تا بدانند بر اساس چه ویژگی ها،‌ توانایی‌ها، رفتارها، منابع قدرت یا با تكیه بر چه جنبه‌هایی از موقعیت، توان رهبر در تأثیر بر پیروان و تحقق اهداف گروهی را می‌توان تعیین كرد (یوكل ، 1382، 2). موضعی كه اخیراً توجه اكثر محققان را به خود جلب كرده این است كه چه نوع رفتار رهبری در فرایند تغییر سازمانی مفید خواهد بود اینكه رهبران باید به صورت مراوده‌ای با پیروان رفتار كرده و با پاداش و تنبیه آنان را در جهت مطلوب هدایت كنند و یا اینكه نیازهای سطح بالای پیروان را خطاب قرار داده و در آنها ایجاد انگیزه نمایند، موجب شكل گیری دو نوع سبك رهبری گشته كه به نام رهبری تبادلی و رهبری تحول‌آفرین معروف اند.

آخرین بروزرسانی در چهارشنبه, 15 خرداد 1398 12:40

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 35
پایگاه اطلاعات علمی ایران

 مقدمه
1- مزاح يا شوخ طبعي
مزاح به عنوان يكي از ويژگيهاي شخصيتي انسان، كيفيتي منحصر به نوع آدمي است. اگر چه ارائه تعريف دقيقي از مزاح دشوار است، اما حتي در تمدنهاي باستان نيز در اين باره نظرات و مطالب گسترده اي مطرح شده است. مثلاً در كتاب عهد عتيق، پندي به اين مضمون وجود دارد كه «دلي شاد به خوبي يك طبيب كار مي كند» افلاطون، ارسطو و انديشمندان و فلاسفه ساير اعصار و قرون نيز دربارة مزاح به اظهار نظر پرداختند. در متون اخير روان شناسي بر نقش مزاح در سازگاري و مقابله با استرس از يك سو و اثرات آن در افزايش بهبود كيفيت زندگي از سوي ديگر تأكيد كرده اند (نجاريان، براتي و ابراهيمي قوام، 1373). در اصطلاح Humor (به معني مزاح) از كلمة لاتين Humere به معناي «جاري ساختن» و «مرطوب بودن» مشتق شده است. از ديدگاه فلاسفه و انديشمندان باستان، مزاح متأثر از اخلاط چهارگانه بدن است كه سبب علامت جسمي و رواني اند. آنان معتقد بودند خون قرمز، جاري، گرم و مرطوب است و چنانچه بر ساير اخلاط غالب شود، فرد سالم، اميدوار، با نشاط و سر حال مي گردد.

آخرین بروزرسانی در شنبه, 28 ارديبهشت 1398 12:50

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 40
پایگاه اطلاعات علمی ایران

 مقدمه
در این فصل ادبیات مربوط به تحقیق در شش گفتار مرور می شود: درگفتار اول، مباحث مرتبط با خدمات، در گفتار دوم مباحث مرتبط با کیفیت، در گفتار سوم برخی مدل‌های مفهومی کیفیت خدمات، در گفتار چهارم مباحث مرتبط با آموزش، در گفتار پنجم فرآیند تجزیه تحلیل سلسله مراتبی و در نهایت درگفتار ششم پیشینه‌های خارجی و داخلی مرتبط با تحقیق ارائه گردیده‌است.

آخرین بروزرسانی در چهارشنبه, 18 ارديبهشت 1398 23:57

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 53
پایگاه اطلاعات علمی ایران

مقدمه
امروزه تعداد پستهای سازمانی که تعاملات بین المللی جزء لاینفک وظایف آن درآمده، رو به تزاید است. مسلماً یکی از مهمترین وظایف این دسته ازکارکنان ، تعاملات بین المللی متناسب باسایرفرهنگ ها می باشد. ارائه راهکارهایی برای ارتقاء هوش فرهنگی با گسترش فعالیت های کاری بین المللی،نیاز به پرورش قابلیتی که کارکنان را در برخورد با پیچیدگیهای فرهنگی پیشرو یاری رساند ، بیش از پیش احساس می شود و همچنین هوش فرهنگی حتی در میان انواع جدید هوش از پیشینه کمتری برخوردار است و از این جهت موضوعی جذاب برای پژوهشگران محسوب می شود. در واقع هوش فرهنگی با تمرکز بر قابلیت های خاصی که برای روابط شخصی با کیفیت و اثربخش در شرایط فرهنگی مختلف لازم است ، برجنبه های دیگر از هوش شناختی تمرکز دارد. همچنین بینش های فردی را در بر می گیرد که برای انطباق با موقعیت ها و تعاملات میان فرهنگی و حضور موفق در گروه ای کاری چند فرهنگی مفیداست.  همانظور که می دانیم مبانی نظری و پیشینه تحقیق اساس توجیه پذیری علمی تحقیق اند. مبانی نظری در واقع تئوری ها، نظریات و مدلهای مختلف مربوط به موضوع را مطرح و زمینه را جهت انتخاب یکی از نظریات رایج ، ترکیبی از آنها و یا ابداع و الهام مدلی بر اساس آنها فراهم می آورند.

آخرین بروزرسانی در چهارشنبه, 18 ارديبهشت 1398 23:52

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 73
پایگاه اطلاعات علمی ایران

2-1- مقدمه

اكنون كه در اقتصاد جهانی مشتریان بقای شركت را رقم می زنند. شركت ها دیگر نمی توانند نسبت به انتظارات و خواسته های مشتریان بی تفاوت باشند. آن ها باید همه فعالیت ها و توانمندی های خود را متوجه رضایت مشتری كنند. چرا كه تنها منبع برگشت سرمایه مشتریان هستند. یکی از قابلیت ها یا شایستگی های لازم برای موفقیت در این عرصه ، برخورداری از دانش و مهارت بازاریابی در شرکت ها است. یكی از مشهورترین و مهم-ترین مفاهیم بازاریابی كه امروزه به طور گسترده ای مورد بحث پژوهشگران و صاحب نظران بازاریابی قرار می-گیرد، برند است كه از دلایل مهم این شهرت، نقش راهبردی و مهم برند در تصمیم گیری های مدیریتی و ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان ها و مشتریان آن است (آتلیگان و همکاران ، 2005) . صاحبان برند همیشه می خواهند کنترل کاملی بر حق استفاده از نام برندشان و سایر مشخصات برند داشته باشند. با این وجود، علی رغم این که برخی موسسات دولتی، پوشش قانونی برند را بسط و گسترش داده اند، اما هنوز استفاده ی منصفانه از برند به گروه های سوم این فرصت را می دهد که بدون اجازه، از ویژگی ها و مشخصات برند های دیگر استفاده کنند (پتی ، 2008). بنابراین برندهای مقلّد از لباس تجاری یک برند اصلی، مانند نام یا بسته بندی متمایز آن تقلید می کنند تا از شهرت و تلاش های بازاریابی انجام گرفته ی آن منتفع شوند (ون هورن و پیترز ، 2013). برخی از سازمان ها با الگو گرفتن از برندهای اصلی و مطرح در بازار مصرف کننده و با آگاهی-هایی که در مورد استفاده از تاکتیک های تقلید، سعی در ایجاد رضایتمندی و یا تقاضای جدید هستند. برندهای مقلّد، برای سواری گرفتن مجانی از کیفیت جدید، از لباس تجاری برندهای اصلی تقلید می کنند. تقلید از برند یک استراتژی بازاریابی سودآور و فراگیر است. تقلید از برند بر پایه ی استفاده از شباهت ها از ویژگی ها و مشخصات برندهای اصلی است (پتی، 2008).

آخرین بروزرسانی در چهارشنبه, 18 ارديبهشت 1398 23:41

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 93

بیشتر...

صفحه1 از6

آموزش

  1. مقالات آموزشی
  2. اخبار سایت
« December 2019 »
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31