پنجشنبه, ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ Thursday, 23 May 2024
«
  • مقالات لاتین
  • مقالات فارسی
  • کتاب فارسی
  • نمونه سوالات
  • پروپوزال
  • پایان نامه
  • پرسشنامه
  • پروژه
  • پاورپوینت
  • جزوه
  • متفرقه
  • ادبیات تحقیق
»
کتاب حسابدارى صنعتى مقدماتى رشتۀ حسابدارى بازرگانى گروه تحصىلى ادارى مالى زمىنۀ خدمات شاخۀ آموزش فنى وحرفه اى   فهرست مطالب فصل اولشناخت حسابدارى صنعتى (بهاى تمام شده) فصل دومطبقه بندى عوامل بهاى تمام شده  فصل سومکنترل مواد 
با توجه به اینکه کلیه ی آزمون های استخدامی آموزش و پرورش، تامین اجتماعی، شهرداری، بانکها، و... حاوی نمونه سوالات دروس عمومی هستند. در همین راستا، پایگاه اطلاعات علمی ایران برای آمادگی در آزمون های استخدامی اقدام به گرد آوری نمونه سوالات عمومی آزمون
تاریخچه  از هنگامی كه اتینه لنویر( مراجعه به تاریخچه اتومبیل ) اولین موتور احتراق داخلی را ساخت و تكمیل آن توسط چالز فرانكلین كترینگ، سیستم های مختلفی برای  ایجاد جرقه در اتاق احتراق ابداع شده ا ند و روز به روز كارایی این سیستم بالاتر رفته است.
مقدمه ای بر داده‌کاویدر دو دهه قبل توانايي های فنی بشر در برای توليد و جمع آوری داده‌ها به سرعت افزايش يافته است. عواملی نظير استفاده گسترده از بارکد برای توليدات تجاری، به خدمت گرفتن کامپيوتر در کسب و کار، علوم، خدمات دولتی و پيشرفت در وسائل جمع
مقدمه تابلو می تواند از یك یا چند صفحه از جنس عایق كه جاذب رطوبت و خود سوز نباشد (فیبر الكتریكی ) تشكیل شده یا تمام فلزی باشد. چنانچه تابلو در محلی كه افراد غیر متخصص در آن رفت و آمد می كنند نصب شده باشد نباید هیچ یك از قسمتهای برق دار آ‎ن در
مقدمهبررسی مبانی مفهومی و چهارچوب مفهومی یکی از راه های انجام هرگونه تحقیق و پژوهش می باشد در واقع با بررسی ادبیات و پیشینه تحقیق ، زمینه های پژوهش پیش رو شناسایی و مطالعه می شود. جان دیویی معتقد است که انجام این مطالعه به پژوهشگر کمک می کند تا

 

سلام ، اگر قبلا در (ISID) ثبت نام کردید با نام کاربری و کلمه عبوری که در اختیار دارید به حساب کاربری خود وارد شوید

ثبت نام

 
 

وبلاگ (ISID)

آموزش های زیادی در حال تدارک برای شما هستیم که میتوانید در وبلاگ ما مطالعه کنید

دسترسی سریع

  1. جدید ترین
  2. محبوب ترین
  3. تصادفی
  4. نظرات
  5. جستجو
ممنون از وبسایت خوبتون شما بهترین هستین
Elham نظری را ارسال کرده است در : هوش سازمانی و اثربخشی سازمانی
چرا فهرست از 2 شروع شده؟
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : ضمانت بازگشت وجه
با سلام شما می توانید با ورود مجدد به حساب کاربری فایل مربوطه را دانلود کنید در غیر این صورت لطفا ...
حمیدرضا رشیدی نظری را ارسال کرده است در : ضمانت بازگشت وجه
سلام علیکم من یک پروپوزال خریداری کردم اما به خاطر ریستار شدن سیستم موفق به دریافت آن نشدم. باید چک...
با سلام لطفا از طریق ت ل گ رام پیام بفرستید تا فایل برایتان ارسال گردد.
ادمین عزیز سلام. من قبلاً این پایان نامه رو دانلود کردم اما متاسفانه هارد لبتابم سوخت و کل اطلاعاتم ...
مهمان نظری را ارسال کرده است در : نمونه پروپوزال مدیریت دانش
سلام خسته نباشید میخواستم ببینم موضوع بدیم پایان نامه مینویسید؟
وحید نظری را ارسال کرده است در : ارسال درخواست به پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)
باسلام و احترام. برای انجام پایان نامه به پرسشنامه ای در زمینه سنجش نگرش والدین نسبت به فرزندان احتی...
مهمان نظری را ارسال کرده است در : پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حسابداری
سلام ممنون بخاطر مطالب مفیدتون عالی بود
مهمان نظری را ارسال کرده است در : ارسال درخواست به پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)
با عرض سلام و وقت بخیر بنده برای اجرای پایان نامه ام نیاز به این پرسشنامه و پکیج آموزشی را دارم لذا ...
isid دانلود نمونه پایان نامه ارشد حسابداری دانلود نمونه پایان نامه حسابداری دانلود نمونه پایان نامه مدیریت دولتی دانلود نمونه پایان نامه مدیریت مالی دانلود نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری دانلود نمونه پروپوزال مدیریت دولتی دانلود پایان نامه حسابداری دانلود پایان نامه مالی دانلود پایان نامه مدیریت دولتی دانلود پایان نامه مدیریت مالی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری روش تحقیق در پایان نامه فصل سوم پایان نامه نمونه فصل سوم پایان نامه نمونه پایان نامه ارشد حسابداری نمونه پایان نامه حسابداری نمونه پایان نامه رشته حسابداری نمونه پایان نامه مالی نمونه پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مالی نمونه پایان نامه مدیریت دولتی نمونه پایان نامه مدیریت مالی نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی نمونه پرسشنامه نمونه پروپوزال نمونه پروپوزال ارشد حسابداری نمونه پروپوزال حسابداری نمونه پروپوزال مالی نمونه پروپوزال مدیریت دولتی نمونه پروپوزال مدیریت مالی پایان نامه ارشد حسابداری پایان نامه ارشد مدیریت مالی پایان نامه بازاریابی پایان نامه حسابداری پایان نامه رشته حسابداری پایان نامه مالی پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مالی پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت مالی پایان نامه مدیریت دولتی پایان نامه مدیریت مالی پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی پایگاه اطلاعات علمی ایران پرسشنامه پرسشنامه بازاریابی پرسشنامه مدیریت بازاریابی پرسشنامه مدیریت دولتی پروپوزال پروپوزال آماده مدیریت دولتی پروپوزال ارشد مدیریت دولتی پروپوزال حسابداری پروپوزال روش تحقیق مدیریت دولتی پروپوزال مالی پروپوزال مدیریت دولتی پروپوزال مدیریت مالی پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت دولتی پروژه برق
مقاله فارسی مدیریت و حسابداری

مقاله فارسی مدیریت و حسابداری (45)

پایگاه اطلاعات علمی ایران

چكیده
اینترنت همراه با رشد روزافزون خود، كاربردهای فراوانی در صنایع مختلف یافته است. امروزه اینترنت بعنوان رسانه‌ای قدرتمند در اختیار صنعت تبلیغات قرار گرفته است. بدلیل ویژگی‌ها و مزیتهای فراوانی كه اینترنت در مقایسه با رسانه‌های سنتی دارد، تبلیغات اینترنتی شاهد رشد فراوانی در طی سالیان اخیر بوده است. ولی این روند در ایران از رشد قابل ملاحظه‌ای برخوردار نبوده است. این مقاله به بررسی تبلیغات اینترنتی در ایران می‌پردازد. تنگناها و چالشهای تبلیغات اینترنتی در ایران مورد بررسی قرار گرفته و در ادامه با توجه به بازیگران این صنعت راهكارهایی جهت بهبود وضعیت موجود ارائه شده است.

آخرین بروزرسانی در شنبه, 18 تیر 1401 21:44

اطلاعات فایل

  • نوع مقاله علمی ترویجی
  • نويسنده پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)
  • سال انتشار شنبه, 12 دی 1383
  • مجله/ژورنال سومين كنفرانس بين‌المللي مديريت
  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 25
پایگاه اطلاعات علمی ایران

 چكیده: 

نقش برند یا عنوان تجاری در نفوذ و ماندگاری در بازارهای مصرف، برای تولیدکنندگان کالا و خدمات کاملاً واضح و مبرهن است. کارشناسان اقتصادی و اجتماعی معتقدند که وقتی یک کالای تجاری با برند ویژه خود در بازارهای مصرف موجب جلب اعتماد خریداران می شود، درواقع باعث وفاداری مصرف-کنندگان به تداوم خرید آن کالا شده است. بنابراین، اعتماد به یک برند به‌معنای وفاداری به کالای تولید شده و ابزاری مناسب برای تداوم تقاضای خرید آن است. از سویی دیگر كیفیت یك كالا می تواند تصویر ذهنی مناسبی از ان كالا را برای مشتریان به همراه داشته باشد. این تصویر ذهنی می تواند به طور طولانی مدت و مستمر اندیشه خرید و مصرف را برای خریداران و مشتریان به همراه داشته باشد. هدف از این تحقیق بررسی نقش كیفیت بر برند سازی می باشد. تحقیق حاضر از نوع تحقیقات مروری بوده و در زمزه پژوهشهای كتابخانه ای قرار می گیرد. نتایج و یافته های این تحقیق نشان می دهد كه شركتهای معتبر برای تقویت نام تجاری و برند خود ناگزیر از ارتقای سطح كیفیت كالا و محصول خود هستند. این ارتقای كیفیت فرایندی مداوم و مستمر بوده و ارایه همزمان یک كالای با كیفیت و مناسب می تواند زمینه موفقیت شركت را فراهم آورد.

آخرین بروزرسانی در پنج شنبه, 29 شهریور 1397 00:46

اطلاعات فایل

  • نوع مقاله علمی ترویجی
  • نويسنده پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)
  • سال انتشار چهارشنبه, 28 شهریور 1397
  • مجله/ژورنال پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)
  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 23
پایگاه اطلاعات علمی ایران

چکیده

هدف از انجام این پژوهش بررسی رابطه بین ادراک برابری با تعهد سازمانی و دلبستگی شغلی در دبیران آموزش و پرورش شهرستان ارسنجان می باشد. در این پژوهش سؤالهای مورد بررسی عبارتند از : 1) آیا بین ادراک برابری با تعهد سازمانی رابطه وجود دارد ؟ 2) آیا بین ادراک برابری با دلبستگی شغلی رابطه وجود دارد ؟ 3) آیا بین تعهد سازمانی و دلبستگی شغلی رابطه وجود دارد ؟ 4) آیا ابعاد ادراک برابری می توانند تعهد سازمانی را پیش بینی کنند ؟ 5) آیا ابعاد ادراک برابری می توانند دلبستگی شغلی را پیش بینی کنند ؟ نمونه تحقیق شامل 150 نفر از دبیران می باشد که با روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شده اند. برای تجزیه و تحلیل داده ها از روش آمار توصیفی (میانگین و انحراف معیار) و آمار استنباطی (ضریب همبستگی ساده، رگریسون چندگانه و t تست مستقل) استفاده شده است. نتایج نشان داد که رابطه بین ادراک برابری با تعهد سازمانی و رابطه بین تعهد سازمانی و دلبستگی شغلی معنادار می باشد. ولی رابطه بین ادراک برابری با دلبستگی شغلی معنادار نبود. بین ابعاد ادراک برابری با تعهد سازمانی و دلبستگی شغلی رابطه چندگانه وجود دارد که ابعاد ادراک برابری 14 درصد از واریانس تعهد سازمانی و 2 درصد از واریانس دلبستگی شغلی را پیش بینی می کنند.

آخرین بروزرسانی در سه شنبه, 14 فروردين 1397 19:44

اطلاعات فایل

  • نوع مقاله علمی پژوهشی
  • نويسنده اسکندری
  • سال انتشار پنج شنبه, 20 بهمن 1390
  • مجله/ژورنال کنفرانس ملی کارآفرینی، تعاون، جهاد اقتصادی
  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 17
پایگاه اطلاعات علمی ایران

چكیده:

منظور از ارزشیابی عملكرد، فرایندی است كه بوسیله آن كاركنان در فواصل معینی و بطور رسمی، مورد ارزیابی قرار می گیرند. شناخت كاركنان قوی و اعطای پاداش به آنها و از این طریق، ایجاد انگیزه برای بهبود عملكرد آنان و سایر كاركنان، از جمله علل اصلی ارزیابی عملكرد است. در گذشته ،مدیران كلاسیک ارزیابی عملكرد را فقط به منظور كنترل كار كاركنان انجام میدادند، در حالی كه امروز جنبه راهنمایی و ارشادی این عمل، اهمیت بیشتری یافته است. هدف اصلی از ارزیابی عملكرد این است كه اطلاعات ضروری در باره نیروهای شاغل در سازمان جمع آوری گردد و در دسترس مدیران قرار گیرد تا آنها بتوانند تصمیمات بجا و لازم را در جهت بالابردن كمیت و كیفیت كار كاركنان اتخاذ نمایند. هدف اصلی مطالعه حاضر بررسی عوامل و ویژگیهای موثر بر اثربخشی نظام ارزشیابی عملكرد كاركنان بوده است. به این منظور ابتدا مفهوم عملكرد و ارزشیابی آن از دیدگاه متخصصان بررسی شده و سپس رویكردها و روشهای مورد استفاده در سیستم های ارزشیابی عملكرد بیان شده است. در پایان نیز ضمن برشمردن خطاهای بالقوه در فرایند ارزشیابی عملكرد كاركنان، ویژگیهای سیستم های اثربخش ارزشیابی عملكرد مورد بررسی قرار گرفته است.

آخرین بروزرسانی در دوشنبه, 13 فروردين 1397 22:05

اطلاعات فایل

  • نوع مقاله علمی ترویجی
  • نويسنده کیانی نژاد و همکاران
  • سال انتشار چهارشنبه, 13 آبان 1394
  • مجله/ژورنال کنفرانس بین المللی جهت گیری های نوین
  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 17
پایگاه اطلاعات علمی ایران

چکیده:

دارایی در علم حسابداری دارایی عبارتست از کلیه اموال و حقوقی که دارای ارزش پولی باشند. دارایی‌های یک واحد ممکن است پدیده‌های عینی و مشهود باشند. رشد داراییها عبارت است از تفاوت داراییهای سال جاری و داراییهای دوره قبل و برای نسبی كردن آن مابه التفاوت را برداراییهای دوره قبل تقسیم می كنیم. فرصتهای سرمایه گذاری نیز در طی مراحل مختلف چرخه عمر شركت متفاوت است. شركتهایی که از این فرصتها استفاده بیشتری می کنند چشم انداز روشنی از آینده آنها متصور می شود. از جمله عوامل تأثیر پذیر نسبت به استفاده از فرصتهای سرمایه‌گذاری رشد داراییها می باشد. فرضیه اصلی این پژوهش عبارتست از اینکه فرصت سرمایه گذاری با رشد داراییها همبستگی مثبت دارد. جامعه آماری شامل تمام شرکت های پذیرفته شده در بورس می باشد که از این تعداد 98 شرکت با استفاده از روش نمونه گیری در دسترس به عنوان نمونه انتخاب شدند. برای آزمون فرضیه ها از روشهای آماری تحلیل رگرسیون، معادله خطی، ضریب پیرسون استفاده گردید و یافته های پژوهش به این شرح زیر بیان می گردد:
بین فرصتهای سرمایه گذاری و رشد داراییها همبستگی مثبت وجود دارد، هم چنین بین نسبت ارزش بازارسهام به ارزش دفتری سهام و رشد داراییها همبستگی مثبت وجود دارد. بین نسبت ارزش دفتری داراییها به ارزش دفتری سهام عادی و رشد داراییها همبستگی مشاهده نشد و بین نسبت سود هر سهم به قیمت سهام و رشد داراییها همبستگی مثبت وجود دارد.

 

واژهای کلیدی: سرمایه گذاری، فرصت، دارایی، رشد، ارزش دفتری سهام

آخرین بروزرسانی در یکشنبه, 05 فروردين 1397 23:45

اطلاعات فایل

  • نوع مقاله علمی پژوهشی
  • نويسنده پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)
  • سال انتشار دوشنبه, 26 تیر 1396
  • مجله/ژورنال پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)
  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 15
پایگاه اطلاعات علمی ایران

چكیده

حاکمیت فناوری اطلاعات چارچوبی برای پیاده سازی سیاست ها، فرآیندهای کسب وکار و کنترل های داخلی برای پشتیبانی موثر همه خدماتی است که گروه های فناوری اطلاعات فراهم می کنند. حاکمیت موثر بر فناوری اطلاعات، سازمان را در دستیابی به سه هدف حیاتی، یعنی انطباق با قوانین و مقررات، برتری عملیاتی و مدیریت بهینه ریسک ها، قادر می سازد و می تواند سازمان را در زمینه اطمینان از پشتیبانی اهداف توسط فناوری اطلاعات، بهبود سرمایه گذاری در زمینه فناوری اطلاعات و مدیریت مخاطرات و فرصت های مرتبط با فناوری اطلاعات یاری دهد. امروزه حاکمیت فناوری اطلاعات در سازمانهای مختلف به کارگرفته می شود و نیاز به تضمین ارزشهای فناوری اطلاعات، مدیریت مخاطرات مرتبط با آن و كنترل اطلاعات، امروزه به عنوان عناصر كلیدی در حاكمیت سازمانی محسوب می شوند. همین ارزش، ریسک و كنترل، هسته حاكمیت فناوری اطلاعات را تشكیل می دهند. در این مقاله، پس از آشنایی با مفهوم فناوری اطلاعات و حاکمیت فناوری اطلاعات، بعضی از مراحل آن بیان شده و ضرورت و کاربردهای مختلف آن و موانع موجود در آن بیان می شود.

آخرین بروزرسانی در شنبه, 04 فروردين 1397 21:36

اطلاعات فایل

  • نوع مقاله علمی ترویجی
  • نويسنده پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)
  • سال انتشار دوشنبه, 12 تیر 1396
  • مجله/ژورنال پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)
  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 10
پایگاه اطلاعات علمی ایران

چكیده: 

نقش برند یا عنوان تجاری در نفوذ و ماندگاری در بازارهای مصرف، برای تولیدکنندگان کالا و خدمات کاملاً واضح و مبرهن است. کارشناسان اقتصادی و اجتماعی معتقدند که وقتی یک کالای تجاری با برند ویژه خود در بازارهای مصرف موجب جلب اعتماد خریداران می¬شود، درواقع باعث وفاداری مصرف-کنندگان به تداوم خرید آن کالا شده است. بنابراین، اعتماد به یک برند به‌معنای وفاداری به کالای تولید شده و ابزاری مناسب برای تداوم تقاضای خرید آن است. از سویی دیگر كیفیت یك كالا می تواند تصویر ذهنی مناسبی از ان كالا را برای مشتریان به همراه داشته باشد. این تصویر ذهنی می تواند به طور طولانی مدت و مستمر اندیشه خرید و مصرف را برای خریداران و مشتریان به همراه داشته باشد. هدف از این تحقیق بررسی نقش كیفیت بر برند سازی می باشد. تحقیق حاضر از نوع تحقیقات مروری بوده و در زمزه پژوهشهای كتابخانه ای قرار می گیرد. نتایج و یافته های این تحقیق نشان می دهد كه شركتهای معتبر برای تقویت نام تجاری و برند خود ناگزیر از ارتقای سطح كیفیت كالا و محصول خود هستند. این ارتقتی كیفیت فرایندی مداوم و مستمر بوده و ارایه همزمان یك كالای با كیفیت و مناسب می تواند زمینه موفقیت شركت را فراهم اورد.

آخرین بروزرسانی در شنبه, 04 فروردين 1397 20:12

اطلاعات فایل

  • نوع مقاله علمی ترویجی
  • نويسنده پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)
  • سال انتشار چهارشنبه, 11 اسفند 1395
  • مجله/ژورنال پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)
  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 22
پایگاه اطلاعات علمی ایران

چكیده 

امروزه جهانگردی و گردشگری مفهوم و جریانی كاملاً متفاوت با گذشته پیدا كرده است، زمینه ی اقتصادی آن بیش از پیش افزایش یافته است. توسعه ی صنعت توریسم برای كشورهای در حال توسعه كه با معضلاتی چون نرخ بیكاری بالا، محدودیت منابع ارزی و اقتصاد تک محصولی مواجه هستند، از اهمیت فراوانی برخوردار است. بنابراین، حداقل به منظور تنوع بخشیدن به منابع رشد اقتصادی و درآمدهای ارزی و هم چنین ایجاد فرصتهای جدید شغلی و در نتیجه كاهش فقر و بهبود سطح زندگی توسعه صنعت توریسم دارای اهمیت است. از آنجا كه نابرابری درآمدی یكی از معضلات اساسی كشورهای در حال توسعه است در این تحقیق ارتباط صنعت توریسم و نابرابری درآمدی را در كشورهای گروه 8-D و در دوره ی زمانی 2005-1990 را به روش داده های تابلویی به بوته آزمون گذاشته شد. و در این راستا از آزمون های مانایی سری ها، F لیمر و آزمون هاسمن استفاده گردید. نتایج این مطالعه تجربی حاكی از این است كه توسعه صنعت توریسم در كشورهای مذكور نابرابری درآمدی را افزایش می دهد.

آخرین بروزرسانی در چهارشنبه, 01 فروردين 1397 18:44

اطلاعات فایل

  • نوع مقاله علمی ترویجی
  • نويسنده پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)
  • سال انتشار سه شنبه, 15 تیر 1395
  • مجله/ژورنال پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)
  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 40
پایگاه اطلاعات علمی ایران

چکیده

امروزه در رقابت های بازاریابی افرادی وجود دارند که هنگام پرزنت، با مهارت خاصی با دیگران ارتباط برقرار می کنند و با قدرت کلام خود خیلی زود شنونده را تحت تاثیر قرار می دهند. این رفتار یک رفتار ماهرانه اجتماعی است که باعث می شود دیگران آنها را افرادی موفق و با کفایت تلقی کنند. بخشی از این رفتارها کلامی و بخشی دیگر غیر کلامی هستند. متاسفانه اکثر پرزنتورها به ارتباط کلامی و قدرت بیان، بیشتر از ارتباط غیر کلامی اهمیت می دهند. این در حالی است که در یک تعامل دو نفره، 33 درصد از معانی و مفاهیم از طریق روش های کلامی و 66 در صد آن از طریق روش های غیر کلامی رد و بدل می شود. در واقع بعضی از رفتار ها که کارکرد ارتباطی دارند (مثل ژست ها، لبخند زدن، حرکات سر و...) به رفتارهای غیر کلامی معروفند. یک پرزنتور باید یاد بگیرد چگونه با ارتباط غیر کلامی و فیزیکی خود در جهت نافذتر کردن کلام خود استفاده کند.

آخرین بروزرسانی در یکشنبه, 27 اسفند 1396 20:59

اطلاعات فایل

  • نوع مقاله علمی ترویجی
  • نويسنده پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)
  • سال انتشار پنج شنبه, 10 اسفند 1396
  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 40
پایگاه اطلاعات علمی ایران

چکیده:
نظام مالی با كاركردهای اساسی خود، بسترتجهیز و تخصیص بهینه منابع مالی را فراهم می آورد. نهادهای مالی در حوزه های سرمایه گذاری با فعالیت حرفه ای و تخصصی می توانند جذابیت كافی برای ترغیب مشاركت و جذب سرمایه های سرگردان و خرد ایجاد نمایند. همزمان با توسعه اقتصادی و بهبود ساختار مالی كشورها ،شاهد قوت گرفتن صنعت سرمایه گذاری بوده ایم. با توجه به اهمیت شركتهای سرمایه گذاری در رشد و توسعه اقتصادی، مهمترین سوال در خصوص سرمایه گذاری شركتهای سرمایه گذاری آن است كه آیا می توان از مدلهای ریاضی برای تصمیم گیری سرمایه گذاری استفاده نمود؟ و با توجه به ماهیت فعالیتهای شركتهای سرمایه گذاری و محدودیتهای موجود، مناسبترین مدل ریاضی سرمایه گذاری در صنعت سرمایه گذاری چه نوع مدلی می باشد؟

آخرین بروزرسانی در سه شنبه, 24 بهمن 1396 12:28

اطلاعات فایل

  • نوع مقاله علمی پژوهشی
  • نويسنده پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)
  • سال انتشار شنبه, 14 بهمن 1396
  • مجله/ژورنال پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)
  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 23

بیشتر...

صفحه1 از4

آموزش

  1. مقالات آموزشی
  2. اخبار سایت
« May 2024 »
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31