شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ Saturday, 21 September 2019
«
  • مقالات لاتین
  • مقالات فارسی
  • کتاب فارسی
  • نمونه سوالات
  • پروپوزال
  • پایان نامه
  • پرسشنامه
  • پروژه
  • پاورپوینت
  • جزوه
  • متفرقه
  • ادبیات تحقیق
»
کتاب حسابدارى صنعتى مقدماتى رشتۀ حسابدارى بازرگانى گروه تحصىلى ادارى مالى زمىنۀ خدمات شاخۀ آموزش فنى وحرفه اى   فهرست مطالب فصل اولشناخت حسابدارى صنعتى (بهاى تمام شده) فصل دومطبقه بندى عوامل بهاى تمام شده  فصل سومکنترل مواد 
با توجه به اینکه کلیه ی آزمون های استخدامی آموزش و پرورش، تامین اجتماعی، شهرداری، بانکها، و... حاوی نمونه سوالات دروس عمومی هستند. در همین راستا، پایگاه اطلاعات علمی ایران برای آمادگی در آزمون های استخدامی اقدام به گرد آوری نمونه سوالات عمومی آزمون
تاریخچه  از هنگامی كه اتینه لنویر( مراجعه به تاریخچه اتومبیل ) اولین موتور احتراق داخلی را ساخت و تكمیل آن توسط چالز فرانكلین كترینگ، سیستم های مختلفی برای  ایجاد جرقه در اتاق احتراق ابداع شده ا ند و روز به روز كارایی این سیستم بالاتر رفته است.
مقدمه ای بر داده‌کاویدر دو دهه قبل توانايي های فنی بشر در برای توليد و جمع آوری داده‌ها به سرعت افزايش يافته است. عواملی نظير استفاده گسترده از بارکد برای توليدات تجاری، به خدمت گرفتن کامپيوتر در کسب و کار، علوم، خدمات دولتی و پيشرفت در وسائل جمع
مقدمه تابلو می تواند از یك یا چند صفحه از جنس عایق كه جاذب رطوبت و خود سوز نباشد (فیبر الكتریكی ) تشكیل شده یا تمام فلزی باشد. چنانچه تابلو در محلی كه افراد غیر متخصص در آن رفت و آمد می كنند نصب شده باشد نباید هیچ یك از قسمتهای برق دار آ‎ن در
اختلال های روانی پیش زمینه تاریخیماقبل تاریخ و ارواح شیطانیبرخی از نابهنجاری های روانی سالها پیش شناخته شده اند. شواهد برجای مانده از دوران پیش از تاریخ حاكی از آن است كه رفتارهای نابهنجار بیشتر به ارواح شیطانی نسبت داده می شد. شواهدی دال بر عملیات

 

سلام ، اگر قبلا در (ISID) ثبت نام کردید با نام کاربری و کلمه عبوری که در اختیار دارید به حساب کاربری خود وارد شوید

ثبت نام

 
 

وبلاگ (ISID)

آموزش های زیادی در حال تدارک برای شما هستیم که میتوانید در وبلاگ ما مطالعه کنید

دسترسی سریع

  1. جدید ترین
  2. محبوب ترین
  3. تصادفی
  4. نظرات
  5. جستجو
با سلام اون تعداد گویه (پرسش) است که به اشتباه تعداد صف
مهمان نظری را ارسال کرده است در : درباره پایگاه اطلاعات علمی ایران
واقعا عالی مرسی بابت سایت خوبتون
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت مالی و حسابداری
با سلام لطفا درخواست خود را از طریق منوی تماس با ما ارس
سلام یه موضوع برای پایان نامه میخوام رشته حسابداری ارش
مهمان نظری را ارسال کرده است در : روش و ابزار گردآوری اطلاعات تحقیق
عالی بود. تشکر
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : پروپوزال بررسی تاثیر رفتار اخلاقی بر رضايت شغلی کارکنان
با سلام کاربر گرامی شما جهت دانلود از پایگاه اطلاعات ع...
با سلام خواهشمندم جهت خریداری مقاله زیر از این وبسایت ر...
سلام خیلی ممنون با این می تونم خودم فصل سوم پایان نامه خ
مهمان نظری را ارسال کرده است در : نمونه پروپوزال ارشد مدیریت دولتی
خوب بود ممنون
isid دانلود نمونه پایان نامه ارشد حسابداری دانلود نمونه پایان نامه حسابداری دانلود نمونه پایان نامه مدیریت دولتی دانلود نمونه پایان نامه مدیریت مالی دانلود نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری دانلود نمونه پروپوزال مدیریت دولتی دانلود پایان نامه ارشد حسابداری دانلود پایان نامه حسابداری دانلود پایان نامه مالی دانلود پایان نامه مدیریت دولتی دانلود پایان نامه مدیریت مالی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری روش تحقیق در پایان نامه فصل سوم پایان نامه مقاله بیس بازاریابی موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی نمونه فصل سوم پایان نامه نمونه پایان نامه ارشد حسابداری نمونه پایان نامه حسابداری نمونه پایان نامه رشته حسابداری نمونه پایان نامه مالی نمونه پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مالی نمونه پایان نامه مدیریت دولتی نمونه پایان نامه مدیریت مالی نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی نمونه پرسشنامه نمونه پروپوزال نمونه پروپوزال حسابداری نمونه پروپوزال مالی نمونه پروپوزال مدیریت دولتی نمونه پروپوزال مدیریت مالی پایان نامه ارشد حسابداری پایان نامه ارشد مدیریت مالی پایان نامه حسابداری پایان نامه رشته حسابداری پایان نامه روانشناسی پایان نامه مالی پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مالی پایان نامه مدیریت دولتی پایان نامه مدیریت مالی پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی پایگاه اطلاعات علمی ایران پرسشنامه پرسشنامه بازاریابی پرسشنامه مدیریت بازاریابی پرسشنامه مدیریت دولتی پروپوزال پروپوزال آماده مدیریت دولتی پروپوزال ارشد مدیریت دولتی پروپوزال روش تحقیق مدیریت دولتی پروپوزال مالی پروپوزال مدیریت دولتی پروپوزال مدیریت مالی پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت دولتی پروژه برق

پایان نامه بررسی تأثير تبليغات بر جذب گردشگران خارجی

چکیده

صنعت گردشگری در هزاره‌ی سوم یكی از بزرگ‌ترین فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دنیا به شمار می‌رود. این صنعت در شش دهه‌ی گذشته رشدی مداوم و متنوع را تجربه كرده تا به یكی از پردرآمدترین و بزرگ‌ترین بخش‌های اقتصادی در حال رشد در جهان تبدیل شده است. برای دستیابی به اهداف توسعه توجه به گردشگری ضروری است. دو عامل بازاریابی و تبلیغات در رشد گردشگری نقش كلیدی و اساسی رادارا هستند. ارتباط میان تبلیغات و گردشگری ارتباطی ناگسستنی و پیچیده است تبلیغات موجب گسترش و ارتقاء سطح كمی و كیفی گردشگری می‌شود. در پژوهش حاضر به بررسی تاثیر تبلیغات در جذب گردشگران خارجی پرداختیم. جامعه آماری مورد مطالعه در این تحقیق کلیه گردشگران بین المللی هستند که از کشورهای مختلف به مقصد ایران سفر نموده اند. این تحقیق از نظر هدف، تحقیقی کاربردی می باشد و از نظر جمع آوری داده ها از نوع توصیفی- پیمایشی و همبستگی است.

 ابزار گرد آوری اطلاعات، پرسشنامه است و برای بررسی روایی پرسشنامه از طریق اعتبار صوری و پایایی پرسشنامه با استفاده از روش « آلفای کرونباخ » محاسبه شده است. در پژوهش حاضر برای به دست آوردن رابطه معنی داری بین متغیرهای درون سوالات و فرضیه های پژوهش از آزمون خی دو تک متغیری و دو متغیری استفاده گردید. نتایج آزمون فرضیات نشان داد که:

1. از دید گردشگران خارجی آشنایی از طریق دوستان و آشنایان مهمترین رسانه ترغیب کننده آنان برای سفر به ایران بوده است. پس از آن اینترنت در جایگاه بعدی قرار دارد.
2. از دید گردشگران خارجی، تاریخ و فرهنگ ایران در صدر جاذبه های گردشگری ایران قرار دارد.
3. از دید گردشگران مورد مطالعه، محتوای تبلیغات گردشگری ایران نقش زیادی در سفرشان به این کشور نداشته است.
4. بین میزان آشنایی قبلی گردشگران با جاذبه های توریستی ایران و علاقه مندی آنها برای سفر مجدد به ایران رابطه معنی داری وجود دارد..

 

  •  فهرست مطالب پایان نامه بررسی تأثیر تبلیغات بر جذب گردشگران خارجی

چکیده
فصل اول
کلیات پژوهش
1-1 مقدمه
1-2 بیان مسأله
1-3 اهمیت و ضرورت تحقیق
1-4 ضرورت تحقیق
1-5 اهداف تحقیق
1-6 سؤالات تحقیق
1-7 فرضیات
1-8 تعاریف عملیاتی
1-9 شاخص سازی
1-10 چارچوب نظری
1-11 مدل تحقیق
فصل دوم
ادبیات و پیشینه پژوهش
2-1 بخش اول "تبلیغات"
2-1-1 تعریف تبلیغات
2-1-2 سابقه‌ی تبلیغات تجاری در جهان
2-1-3 تاریخچه‌ی تبلیغات در ایران
2-1-4 اهداف تبلیغات
2-1-5 عناصر موجود در پیام تبلیغاتی
2-1- 6 فنون تبلیغات
2-1-7 الگوهای تبلیغ
2-1-8 انواع تبلیغات
2-1-9 انواع جاذبه‌های تبلیغ
2-1-10 تكنیك‌های اجرایی تبلیغات بازرگانی
2-1-11 شگردهای جلب مخاطب مورد استفاده در تبلیغ بازرگانی
2-1-12 نقش تصویر در تبلیغ
2-2 بخش دوم" گردشگری"
2-2-1 تعریف گردشگری
2-2-2 تاریخچه گردشگری
2-2-2-1 پیشینه گردشگری در جهان
2-2-2-2 پیشینه گردشگری در ایران
2-2-3 اهمیت گردشگری
2-2-3-1 آثار اقتصادی گردشگری
2-2-3-1-1 گردشگری و اشتغال
2-2-3-2 آثار فرهنگی ـ اجتماعی گردشگری
2-2-3-3 آثار سیاسی
2-2-3-4 آثار زیست محیطی
2-2-3-5 آثار آموزشی
2-2-4 انوع جاذبه‌های گردشگری
2-2-5 انواع گردشگری
2-3-بخش سوم"نظریه‌های گردشگری"
2-3-1 انگیزش در جهانگردی
2-3-2 عوامل مؤثر بر انگیزه‌های سفر
2-3-3 نظریه های انگیزش در جهانگردی
2-3-3-1نظریه‌ی نیازها
2-3-3-1-1فرآیند انگیزش در نظریه نیازها
2-3-3-2 نظریه‌ی انتظار و احتمال
2-3-3-3 نظریه درون‌گرایی و برون‌گرایی
2-3-3-4 نظریه سلسله مراتب انگیزه‌های سفر
2-3-3-5 نظریه‌های رفتار مصرف كننده در جهانگردی
2-4 بخش چهارم " نظریه‌های ارتباطی در تبلیغات "
2-4-1 كاربرد فرآیند ارتباطات در تبلیغات
2-4-2انتظارات فرهنگی و درك
2-4-3نظریه طرح ذهنی
2-4-4 فرآیندهای گزینشی
2-4-5 اعتبار منبع
2-4-6 اثرهای تكرار
2-4-7 الگوی سلسله مراتب اثرها
2-4-8 كاركرد رسانه‌ها
2-4-9 برجسته سازی
2-4-10نظریه‌ی دو عاملی
2-4-11نظریه استفاده و خشنودی
2-4-12 فرمول آیدا
2-5 بخش پنجم"اثر بخشی تبلیغات"
2-5-1 شرایط اثربخشی رسانه‌ها
2-5-2 شرایط تأثیر تبلیغات
2-5-3 مدل عوامل مؤثر بر روی اثربخشی تبلیغ
2-5-4عوامل مؤثر برروی اثربخشی تبلیغ
2-5-5 مدل مسیر دو سویه اثربخشی تبلیغات
2-6 بخش ششمتبلیغات و گردشگری
2-6-1 تبلیغات در عصر اطلاعات
2-6-2 فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات
2-6-2-1 فناوری اطلاعات
2-6-3 تاثیر فناوری اطلاعات در گردشگری
2 -6-4 تبلیغات اینترنتی
2-6-5 نقش اینترنت در توسعه‌ی صنعت گردشگری
2-6-6 – شبکه های تلویزیونی ماهواره ای
2-6-7 ابزار تبلیغات گردشگری
2-6-7-1 ابزارهای اصلی تبلیغات
2-6-7-2 ابزارهای فرعی تبلیغاتی و بازاریابی جهانگردی
2-7بخش هفتم پیشینه پژوهش
2-8 بخش هشتم عملكرد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری
فصل سوم
روش تحقیق
3-1 روش تحقیق
3-2 ابزار تحقیق
3-3 جامعه آماری
3-4 حجم نمونه
3-5 روش نمونه گیری
3-6 رویه جمع آوری اطلاعات
3-7 اعتبار و پایایی تحقیق
3-8 محدودیت های تحقیق
فصل چهارم
یافته های پژوهش
4-1 مقدمه
4-2 بخش اول) 4-1تجزیه و تحلیل توصیفی
4-3 بخش دوم ) 4-2 تجزیه و تحلیل استنباطی
4-3-1 نتایج آزمون فرضیه اول
4-3-2 نتایج آزمون فرضیه دوم
4-3-3 نتایج آزمون فرضیه سوم
4-3-4 نتایج آزمون فرضیه چهارم
فصل پنجم
نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1 نتیجه گیری
5-2 پیشنهادات
5-3 پیشنهاداتی برای محققین بعدی
منابع
مقالات
پایان نامه ها
منابع اینترنتی ( مقالات فارسی )
پیوست الف
پیوست ب

 

دانلود:
دانلود پایان نامه بررسی تأثير تبليغات بر جذب گردشگران خارجی
امتیاز مورد نیازامتیاز مورد نیاز 20
تاريخ 1397-10-15
حجم فايل 491.85 KB
دانلود 0
جهت دانلود وارد حساب خود شويد.

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل: DOC
  • تعداد صفحات: 235

نویسنده

پایگاه اطلاعات علمی ایران

پایگاه اطلاعات علمی ایران کتابخانه شخصی و حامی پژوهشی شما است. 

  •  ایمیل : Info(at)isid.ir
  •  شماره تماس: 23-73-479- 0912
  •  تلگرام: عضویت در کانال تلگرام
  •  آی دی یاهو: isid24
  •  سامانه پیامکی:
  •  ما پذیرای نظرات، پیشنهادات، درخواست ها و شکایات شما هستیم.

Iranian Scientific Information Database

www.isid.ir

نظرات (0)

هنوز دیدگاهی بیان نشده است

ارسال دیدگاه

پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

آموزش

  1. مقالات آموزشی
  2. اخبار سایت
« September 2019 »
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30