- معیارهای استفاده شده جهت سنجش رضایت مشتریان شرکت های بیمه
- تعهدات پس از درمان
- تعهدات قبل و حین درمان
- تسهیلات رفاهی
- نحوه تعامل پرسنل
- تعداد و پراکندگی شعب
- اطلاع رسانی
- مشاوره کارشناسان
- روش و تشریفات
- کیفیت مراکز
- فراوانی مراکز
![docx-349](https://www.isid.ir/images/jdownloads/fileimages/flat_1/docx.png)
![امتیاز مورد نیاز امتیاز مورد نیاز-349](https://www.isid.ir/images/jdownloads/miniimages/currency.png)
![تاريخ تاريخ-349](https://www.isid.ir/images/jdownloads/miniimages/date.png)
![حجم فايل حجم فايل-349](https://www.isid.ir/images/jdownloads/miniimages/stuff.png)
![دانلود ها دانلود-349](https://www.isid.ir/images/jdownloads/miniimages/download.png)
بیمه شده محترم، این پرسشنامه به منظور سنجش میزان رضایت مشتریان شرکت بیمه .... تهیه شده است. بنابر این پاسخهای دقیق و با تامل شما، اینجانب را در انجام این تحقیق یاری خواهد نمود. بدیهی است پرسشنامه بدون نام بوده و پاسخهای شما تنها در راستای اهداف پژوهشی تحقیق حاضر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
"پیشاپیش از همکاری شما پاسخ دهنده گرامی کمال تشکررا دارم."
پایگاه اطلاعات علمی ایران کتابخانه شخصی و حامی پژوهشی شما است.
Iranian Scientific Information Database
www.isid.ir