چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ Wednesday, 21 August 2019
«
  • مقالات لاتین
  • مقالات فارسی
  • کتاب فارسی
  • نمونه سوالات
  • پروپوزال
  • پایان نامه
  • پرسشنامه
  • پروژه
  • پاورپوینت
  • جزوه
  • متفرقه
  • ادبیات تحقیق
»
کتاب حسابدارى صنعتى مقدماتى رشتۀ حسابدارى بازرگانى گروه تحصىلى ادارى مالى زمىنۀ خدمات شاخۀ آموزش فنى وحرفه اى   فهرست مطالب فصل اولشناخت حسابدارى صنعتى (بهاى تمام شده) فصل دومطبقه بندى عوامل بهاى تمام شده  فصل سومکنترل مواد 
با توجه به اینکه کلیه ی آزمون های استخدامی آموزش و پرورش، تامین اجتماعی، شهرداری، بانکها، و... حاوی نمونه سوالات دروس عمومی هستند. در همین راستا، پایگاه اطلاعات علمی ایران برای آمادگی در آزمون های استخدامی اقدام به گرد آوری نمونه سوالات عمومی آزمون
تاریخچه  از هنگامی كه اتینه لنویر( مراجعه به تاریخچه اتومبیل ) اولین موتور احتراق داخلی را ساخت و تكمیل آن توسط چالز فرانكلین كترینگ، سیستم های مختلفی برای  ایجاد جرقه در اتاق احتراق ابداع شده ا ند و روز به روز كارایی این سیستم بالاتر رفته است.
مقدمه ای بر داده‌کاویدر دو دهه قبل توانايي های فنی بشر در برای توليد و جمع آوری داده‌ها به سرعت افزايش يافته است. عواملی نظير استفاده گسترده از بارکد برای توليدات تجاری، به خدمت گرفتن کامپيوتر در کسب و کار، علوم، خدمات دولتی و پيشرفت در وسائل جمع
مقدمه تابلو می تواند از یك یا چند صفحه از جنس عایق كه جاذب رطوبت و خود سوز نباشد (فیبر الكتریكی ) تشكیل شده یا تمام فلزی باشد. چنانچه تابلو در محلی كه افراد غیر متخصص در آن رفت و آمد می كنند نصب شده باشد نباید هیچ یك از قسمتهای برق دار آ‎ن در
اختلال های روانی پیش زمینه تاریخیماقبل تاریخ و ارواح شیطانیبرخی از نابهنجاری های روانی سالها پیش شناخته شده اند. شواهد برجای مانده از دوران پیش از تاریخ حاكی از آن است كه رفتارهای نابهنجار بیشتر به ارواح شیطانی نسبت داده می شد. شواهدی دال بر عملیات

 

سلام ، اگر قبلا در (ISID) ثبت نام کردید با نام کاربری و کلمه عبوری که در اختیار دارید به حساب کاربری خود وارد شوید

ثبت نام

 
 

وبلاگ (ISID)

آموزش های زیادی در حال تدارک برای شما هستیم که میتوانید در وبلاگ ما مطالعه کنید

دسترسی سریع

  1. جدید ترین
  2. محبوب ترین
  3. تصادفی
  4. نظرات
  5. جستجو
با سلام اون تعداد گویه (پرسش) است که به اشتباه تعداد صف
مهمان نظری را ارسال کرده است در : درباره پایگاه اطلاعات علمی ایران
واقعا عالی مرسی بابت سایت خوبتون
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت مالی و حسابداری
با سلام لطفا درخواست خود را از طریق منوی تماس با ما ارس
سلام یه موضوع برای پایان نامه میخوام رشته حسابداری ارش
مهمان نظری را ارسال کرده است در : روش و ابزار گردآوری اطلاعات تحقیق
عالی بود. تشکر
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : پروپوزال بررسی تاثیر رفتار اخلاقی بر رضايت شغلی کارکنان
با سلام کاربر گرامی شما جهت دانلود از پایگاه اطلاعات ع...
با سلام خواهشمندم جهت خریداری مقاله زیر از این وبسایت ر...
سلام خیلی ممنون با این می تونم خودم فصل سوم پایان نامه خ
مهمان نظری را ارسال کرده است در : نمونه پروپوزال ارشد مدیریت دولتی
خوب بود ممنون
isid دانلود نمونه پایان نامه ارشد حسابداری دانلود نمونه پایان نامه حسابداری دانلود نمونه پایان نامه مدیریت دولتی دانلود نمونه پایان نامه مدیریت مالی دانلود نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری دانلود پایان نامه ارشد حسابداری دانلود پایان نامه حسابداری دانلود پایان نامه مالی دانلود پایان نامه مدیریت دولتی دانلود پایان نامه مدیریت مالی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری دانلود پروپوزال مدیریت دولتی روش تحقیق روش تحقیق در پایان نامه فصل سوم پایان نامه نمونه فصل سوم پایان نامه نمونه پایان نامه ارشد حسابداری نمونه پایان نامه حسابداری نمونه پایان نامه مالی نمونه پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مالی نمونه پایان نامه مدیریت دولتی نمونه پایان نامه مدیریت مالی نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی نمونه پرسشنامه نمونه پروپوزال نمونه پروپوزال ارشد حسابداری نمونه پروپوزال حسابداری نمونه پروپوزال مالی نمونه پروپوزال مدیریت نمونه پروپوزال مدیریت دولتی نمونه پروپوزال مدیریت مالی پایان نامه ارشد حسابداری پایان نامه ارشد مدیریت مالی پایان نامه حسابداری پایان نامه رشته حسابداری پایان نامه روانشناسی پایان نامه مالی پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مالی پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت مالی پایان نامه مدیریت دولتی پایان نامه مدیریت مالی پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی پایگاه اطلاعات علمی ایران پرسشنامه پرسشنامه بازاریابی پرسشنامه مدیریت بازاریابی پرسشنامه مدیریت دولتی پروپوزال پروپوزال آماده مدیریت دولتی پروپوزال ارشد مدیریت دولتی پروپوزال روش تحقیق مدیریت دولتی پروپوزال مالی پروپوزال مدیریت دولتی پروپوزال مدیریت مالی پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت دولتی پروژه برق
پایگاه اطلاعات علمی ایران
  • عنوان پایان نامه کارشناسی ارشد عمران، گرایش مهندسی مدیریت ساخت
  • بررسی عوامل موثر بر موفقیت پروژه های epc با استفاده از رویکرد سیستم های اطلاعات مدیریت پروژه

 

  • چکیده

امروزه پروژه ها به جزء لاینفک زندگی بشر تبدیل شده اند، در پروژه بایستی مجموعه عوامل فنی، مالی و انسانی به گونه ای دقیق در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا بتوانند همچون چرخ دنده ای قوی فعالیت نمایند و پروژه را در جریان اجرا یاری رسانند.در این تحقیق برآنیم که بتوانیم عوامل موثر بر موفقیت پروژه های epc را با استفاده از رویکرد سیستم های اطلاعات مدیریت پروژه توسط گروهی از کارشناسان خبره شناسایی وعوامل موثر را اولویت بندی نماییم. پژوهش پیش روی از نوع پژوهش های توصیفی- پیمایشی و معادلات ساختاری و به لحاظ هدف کاربردی است، نوع این تحقیق بر اساس روش گردآوری داده ها، توصیفی پیمایشی است و در تحقیق پیمایشی از روش های مقطعی استفاده خواهد شد و با بررسی داده ها جمع آوری شده، شیوه ارتباط و بر هم کنش ابعاد مختلف مدل ها تحلیل می گردند. ابزار گرد آوری اطلاعات، پرسشنامه است که برای بررسی روایی پرسشنامه از روش محتوایی و روش تحلیل عاملی و جهت پایایی پرسشنامه از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه مشاورین،کارفرما و پیمانکار و دست اندرکاران شرکت های اجرا کننده EPC به تعداد 14 شرکت و 56 نفر می باشد. در این تحقیق با توجه به تعداد اندک جامعه آماری از روش سرشماری استفاده می گردد و به هر 56 نفر پرسشنامه اختصاص داده می شود. برای تجزیه وتحلیل داده های جمع آوری شده هم از روش آمار توصیفی وهم از روش آمار استنباطی استفاده شده است.جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به مشتریان (سن، جنس، تحصیلات و ... ) از آمار توصیفی استفاده شده است.برای تجزیه وتحلیل داده های این پژوهش درسطح توصیفی و استنباطی از نرم افزار SPSSوLISREL استفاده شده است.جهت آزمون فرضیه ها از مدل معادلات ساختاری (تحلیل مسیر) و تحلیل رگرسیون استفاده خواهد شد و جهت رتبه بندی متغیرها از آزمون فریدمن استفاده شده است. نتایج آزمون فرضیات نشان داد که:

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 115
پایگاه اطلاعات علمی ایران
  •  عنوان پایان نامه مدیریت دولتی گرایش تشکیلات و روشها
  • بررسی رابطه بین ساختار سازمانی و مدیریت دانش 

 

  • چکیده:

مقدمه: با تغییرات سریع و مداوم فناوری اطلاعات و اینترنت، مدلهای سنتی کسب و کار مجبورند برای بقاء با محیط کسب وکار سازگاری یابند. جهانی گرایی و رقابت منجر شد تا دانش به عنوان ارزشمندترین منبع استراتژیک شناخته شود و توانایی سازمان به منظور کاربرد دانش برای استفاده از فرصت های بازار و حل مسئله مهمترین توانایی آن گردد. از آن جهت که دانش نقش استراتژی مهمی را بدست آورده است بسیاری از شرکت ها به علت مزیت رقابتی دانش و اهرم قدرت و نفوذ آن، مدیریت دانش را بطور موثر به کار می گیرند. این پژوهش با هدف بررسی رابطه ساختار سازمانی با مدیریت دانش در مدیران ستادی و مدیران مجموعه های ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران صورت گرفته است.
روش کار: پژوهش حاضر به روش توصیفی تحلیلی و مقطعی در سال 1393 انجام شده است. جامعه پژوهش را مدیران ستادی و مدیران مجموعه های ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران تشکیل می دادند که 140 نفر از آنان به روش تصادفی انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه بود که روایی آن با استفاده از روش نظرات متخصصان و روایی آن با استفاده از روش آلفای کرونباخ (0.88) تایید شده است. داده های جمع آوری شده با استفاده از نرم افزار SPSS به طریق روش آماری توصیفی (از جمله جدول، میانگین و واریانس) و با استفاده از ضریب همبستگی پیرسون مورد تحلیل قرار گرفت.

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 170
پایگاه اطلاعات علمی ایران
  • عنوان نمونه پایان نامه پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
  • بررسی رابطه تمایز اخلاقی شركت و فروش محصولات از دیدگاه مصرف كنندگان

 

  • چكیده:

در عصر حاضر، در شرایطی که شرکتها روزبه روز حجیم ترو بزرگتر میشوند بالتبع تاثیر عمده ای برساختار و نظام سود و بقاء میباشد،فراتر میروند ودر تحقق ارزشهای اخلاقی و اجتماعی نقش بسزایی خواهند داشت.مباحث عدالت،محیط زیست و حقوق انسانی ازجمله مباحثی هستند که توجه به ارزشهای اخلاقی را درکسب و کار توجیه میکنند.یکی ازابزارهای مهمی که دردنیای رقابتی امروزی میتوان برای بدست آوردن مزیت رقابتی جهت بالا بردن عملکرد بخش فروش شرکتها ازآن بهره جست ،ایجادتمایزاخلاقی درشرکتها میباشد.دراین پژوهش سعی شده رابطه تمایزاخلاقی شركت وفروش محصولات ازدیدگاه مصرف كنندگان بررسی شود.ازلحاظ هدف، این پژوهش ازنوع كاربردی بوده وباتوجه به روش جمع آوری داده ها، روش تحقیق توصیفی ودرمیان انواع روشهای توصیفی ازنوع تحقیق همبستگی می باشد.برای جمع آوری داده ها ازپرسشنامه استفاده گردید.روش نمونه گیری دراین پژوهش، روش دومرحله ای تصادفی طبقه بندی شده میباشد.مصرف كنندگان شعب انتخابی درفروشگاه های زنجیره ای ایران طیطو،به عنوان نمونه آماری انتخاب گردیدند.داده های جمع آوری شده بااستفاده از نرم افزار SPSS مورد تجزیه وتحلیل قرارگرفت.درنهایت، نتایج پژوهش نشان داد كه بین تمایزاخلاقی شركت و فروش محصولات رابطه معناداری وجوددارد.به عبارت دیگر، تمایزاخلاقی سبب افزایش انگیزه مصرف كنندگان، افزایش تمایل مشتری برای پرداخت هزینه بالاتروكسب مزیت رقابتی برای شركت گشته ودركل فروش شركت را ارتقاء می بخشد.

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 145
پایگاه اطلاعات علمی ایران
  • عنوان نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش مالی:
  • بررسی سودآوری استراتژی معکوس در بورس اوراق بهادار تهران

 

  • چکیده

یکی از چالش برانگیزترین مشاهدات در بازارهای مالی این است که بر خلاف فرضیه بازار کارا، بازده سهام عادی در بازده های زمانی مختلف دارای رفتار خاصی می باشد و می توان با بکارگیری راهبرد سرمایه گذاری متناسب با افق زمانی مورد نظر، بازدهی بیشتر از بازده بازار بدست آورد. هدف این پژوهش بررسی سودآوری استراتژی سرمایه گذاری معکوس و ارزیابی اثر عوامل بازار، اندازه شرکت و ارزش دفتری به ارزش بازار بر روی بازده می باشد. این تحقیق طی دوره زمانی 1383تا1390می باشد. نتایج حاصل از فرضیه ها نشان می دهد، استراتژی معکوس در بازه های زمانی مورد نظر در بورس اوراق بهادار ایران سودآور خواهد بود. همچنین نتایج بدین گونه است که بین متغیر مستقل عامل اندازه و ارزش دفتری به بازار و عامل بازار و استراتژی معکوس رابطه معنی داری وجود دارد.

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 125
پایگاه اطلاعات علمی ایران

چکیده فارسی
بررسی فاکتورهای مختلف موثر بر عملکرد مالی شرکت ها و ارائه یک راهکار برای افزایش کارایی مالی شرکت، از مهمترین مباحث مهندسی مالی است. در این میان ساختار سرمایه مالی شرکت به دلیل اثرگذاری بر تمامی مشخصات دیگر مالی شرکت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در مبحث مهندسی مالی، مالکیت دولتی به عبارتی دیگر مالکیت نهاد دولتی چندین محرک بر نظارت بر گزارشگری مالی و بهبود عملکرد شرکت ها دارند، در صورت وضعیت مالکیت دولتی معمولاً مشکلات نمایندگی کم خواهد شد و این امر می تواند بر شاخص های مالی شرکت تأثیرگذار باشد. هدف این پژوهش بررسی رابطه بررسی رابطه میان مالکیت دولتی و عملکرد شرکت در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران را طی یک دوره 9 ساله از سال ۱۳۸۷تا 1396 در 134 شرکت از شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، است. روش تحقیق از نوع همبستگی بوده و با استفاده از رگرسیون چند متغیره انجام شده است. نتایج تحقیق نشان می دهد رابطه ای مثبت و مستقیم میان مالکیت دولتی و عملکرد شرکت وجود دارد. همچنین استقلال هیأت مدیره و عملکرد مالی، دوگانگی وظیفه مدیرعامل و عملکرد مالی و اندازه هیأت مدیره و عملکرد مالی رابطه معنی داری وجود دارد.

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 155
پایگاه اطلاعات علمی ایران

اختلال های روانی
پیش زمینه تاریخی
ماقبل تاریخ و ارواح شیطانی
برخی از نابهنجاری های روانی سالها پیش شناخته شده اند. شواهد برجای مانده از دوران پیش از تاریخ حاكی از آن است كه رفتارهای نابهنجار بیشتر به ارواح شیطانی نسبت داده می شد. شواهدی دال بر عملیات جن گیری وجود دارد همچنین جمجمه هایی با سوراخ های خاصی كشف شده اند. چنین برمی آید كه این سوراخ ها به منظور فراری دادن ارواح خبیثه ایجاد شده باشند، رویه ای كه امروزه ینز توسط بعضی از گروه ها به منظور دستیابی به هشیاری عمیق تر به كار می رود و ترفین كردن (ایجاد سوراخ با مته روی جمجمه) نام دارد. با وجود این، برخی پژوهشگران (ماهر و ماهر، 1985) معتقدند این سوراخ ها به احتمال زیاد ناشی از زخم های التیام یافته باشند، چرا كه بیشتر این جمجمه ها متعلق به مردهاست و این سوراخ در قسمت های متعددی از جمجمه قرار دارند. این بدان معناست كه این سوراخ ها تعمدی ایجاد نشده اند......

آخرین بروزرسانی در پنج شنبه, 27 تیر 1398 22:45

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 100
پایگاه اطلاعات علمی ایران

چکیده
امروزه برند و نام تجاری یكی از مهم ترین مباحث بازاریابی است كه پیش روی تمامی شركت ها قرار دارد. برند، جزء جدانشدنی راهبرد بازاریابی شركت است و به طور روزافزونی به عنوان تنها دارایی مهم و منبع تمایز مورد توجه قرار می گیرد. بدین ترتیب برندهای قوی، ارائه دهنده ی سود بیشتر همراه با ریسك كمتر به سهامداران هستند. از طرفی تقلید از برند یک استراتژی بازاریابی سودآور بر پایه ی استفاده از شباهت ها (بسته بندی، طراحی، نام برند، تبلیغات و غیره) به منظور تسهیل پذیرش برند به وسیله ی مصرف کننده است. برندهای جعلی با تقلید از هویت برندهای اصلی، قصد ایجاد تصویر ذهنی مثبت و ارزش درک شده مثبت از محصول توسط مشتریان را دارند، تا از این طریق بتوانند کالاهای خود را به فروش برسانند. لذا هدف این پژوهش اندازه گیری میزان تأثیرگذاری هویت برند بر قصد خرید برندهای اصلی و جعلی و همچنین موفقیت برندهای جعلی در تقلید عناصر برندهای اصلی با توجه به نگرش دانشجویان دانشگاه مازندران است. روش انجام پژوهش، توصیفی و از نوع همبستگی است. جامعه آماری این پژوهش دانشجویان دانشگاه مازندارن است. از نمونه گیری طبقه ای متناسب برای نمونه گیری استفاده شد. حجم نمونه 389 نفر تعیین شد. در این پژوهش از پرسشنامه برای سنجش متغیرهای هویت برند، تصویر برند، ارزش درک شده و قصدخرید استفاده شده است.

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 180
پایگاه اطلاعات علمی ایران
  • عنوان پروپوزال کارشناسی ارشد رشته كتابداری
  • سنجش اضطراب كتابخانه‌ای دانشجویان دانشكده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران براساس مقیاس اضطراب كتابخانه‌ای باستیك

 

 1-1- بیان مساله
در دانشگاههای امروز كتابخانه نقش اساسی و جایگاه ویژه‌ای دارد كه این نهاد علمی و فرهنگی را به عنوان سنگ بنای اصلی و آموزش و تحقیق مطرح می كند. از طرف دیگر استفاده بهینه از كتابخانه‌های دانشگاهی عامل تعیین كننده‌ای است كه می‌تواند بر كیفیت آموزش و پرورش در دانشگاه‌ها به نحو شاخصی اثرگذار باشد (حریری،‌ 1388). دانشجویان در ابتدای ورودشان به دانشگاه با مسائل و مشكلات جدیدی روبرو می شوند كه از میان آن به نیاز به استقلال در پژوهش و اجبار به یافتن منابع مورد نیاز در كتابخانه‌ها اشاره كرد. حضور در این محیط‌های علمی و آموزشی همواره برای بسیاری از دانشجویان، با تجربه سطوح گوناگونی از اضطراب همراه بوده است كه به اضطراب‌های آكادمیك معروف می‌باشند. از جمله مهمترین این اضطراب‌ها در محیط‌های دانشگاهی می‌توان به اضطراب رایانه‌ای، اضطراب اینترنتی، اضطراب اطلاعاتی، اضطراب كتابخانه‌ای، اضطراب پژوهش كتابخانه‌ای، اضطراب پژوهش، اضطراب ریاضی و آمار و اضطراب امتحان نام برد در این میان اضطراب كتابخانه‌ای به عنوان یكی از مهمترین و شایع‌ترین اضطراب‌ها در محیط‌های علمی محسوب می‌شود (باستیك ، 1992).
كتابخانه‌های دانشگاهی در عین حال كه برای برخی از دانشجویان محل امنی برای تحقیق و مطالعه به شمار می رود برای برخی دیگر.....

آخرین بروزرسانی در شنبه, 15 تیر 1398 12:25

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 20
پایگاه اطلاعات علمی ایران
  • عنوان پایان نامه کارشناسی ارشد بازاریابی: 
  • شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک

 
چکیده
در این تحقیق به بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانک ملي مرکزی شهرستان كاشان می پردازیم. تعداد 322 نفر از مشتریان بانک ملی مرکزی شهرستان کاشان در این تحقیق مورد پرسش قرار گرفتند. روش تحقیق به صورت نظری و پیمایشی می باشد که ابزار گردآوری پرسشنامه و نمونه گیری از نوع تصادفی و برای تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران استفاده شده است . نتایج بدست آمده از این تحقیق به شرح زیر است:

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 175
پایگاه اطلاعات علمی ایران
  • عنوان پایان نامه بازاريابی بين الملل
  • بررسی تاثیر سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی و فروش بر فروش شرکتها

 

چکیده:
سیستم های اطلاعاتی نقش مهمی در زندگی سازمانی نوین داشته و دنیای کسب و کار، تجارت و مدیریت را دچار دگرگونی شگرفی نموده است. در بکارگیری سیستم های اطلاعاتی مدیران بیش از پیش باید از اثرات ناشی از سیستمها به سازمان و افراد آگاهی داشته و تدابیر لازم را جهت همزیستی با آنها بوجود آورند. ظهور سیستمهای اطلاعاتی مدیریت و به تبع آن MKIS (سیستم های اطلاعات بازاریابی و فروش) سازمانها را قادر ساخته تا تصمیمات تجاری هوشمندانه تری با این ابزارها اتخاذ کنند. هدف از این مطالعه بررسی تاثیر سیستم اطلاعات بازاریابی و فروش در افزایش فروش شرکت ها است.
تحقیق حاضر در حالت كلی یك تحقیق توصیفی و از نظر كنترل شرایط پژوهش یك بررسی پیمایشی است. ابزار گرد آوری اطلاعات، پرسشنامه است که برای بررسی روایی پرسشنامه از روش محتوایی و جهت پایایی پرسشنامه از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است. جامعه آماری پژوهش حاضر پنج شركت روغن نباتی بهار، نسترن، لادن، آفتاب و نینا می باشند، كه تعداد كل (جامعه آماری) مسئولان فروش و بازاریابی آنها 247 نفر گزارش شده است.

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل DOC
  • تعداد صفحات 100

بیشتر...

صفحه1 از38

آموزش

  1. مقالات آموزشی
  2. اخبار سایت
« August 2019 »
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31