اما بین تحصیلات زن و تحصیلات مرد باخشونت فیزیکی و خشونت اقتصادی رابطه معنی داری مشاهده نشده است. و بین متغیر تصور زنان و متغیر پایبندی مذهبی مردان و اعمال خشونت آمیز در ابعاد مختلف(روانی، فیزیکی، جنسی و اقتصادی) و رابطه معنی داری وجود ندارد.با توجه به نتایج تحقیقات ضروری است خانواده ها را با راه های کنار آمدن با چالش های زندگی آشنا شوند تا بتوانند با کنترل خشم آرامش را جایگزین خشونت در خانواده بکنند.
- فهرست مطالب
1-1 مقدمه
1-2 بیان مسئله
1-3 اهمیت و ضرورت تحقیق
1-4 اهداف تحقیق
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق
2-1مقدمه
2-2مبانی نظری
2-3 پیشینه تحقیق در جهان
2-4 پیشینه تحقیق در ایران
2-5 مدل مفهومی تحقیق
2-6 مدل تجربی تحقیق
2-7 فرضیه های تحقیق
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
3-1مقدمه
3-2 روش تحقیق
3-3تکنیک تحقیق
3-4 ابزار جمع آوری اطلاعات
3-5جامعه آماری
3-6حجم نمونه
3-7 شیوه نمونه گیری
3-8روایی و پایایی
3-9روش تجزیه و تحلیل داده ها
3-9تعاریف و سنجش متغییر ها
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1 مقدمه
4-2 توصیف داده ها
4-3 تحلیل دو متغیره داده ها
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1 مقدمه
5-2 نتیجه گیری کلی
5-3 بحث و تفسیر فرضیه ها
5-4محدودیت های تحقیق
5-5 پیشنهادهای تحقیق
فهرست و منابع
**
- پرسش نامه
- نمودارها
- نمودار 1-2- مدل مفهومی تحقیق
- نمودار 2-2- مدل تجربی تحقیق
- نمودار2-3-میزان الفای کرونباخ هر طیف
**
- فهرست جداول
- جدول1- توزیع پاسخگویان بر حسب متغیرهای مستقل
- جدول2- توزیع پاسخگویان بر حسب میزان خشونت
- جدول3- میانگین شاخص های خشونت
- جدول 4- ضرایب همبستگی پیرسون بین شیوه جامعه پذیری نقش های جنسیتی زن و مرد و ابعاد خشونت در خانواده
- جدول 5- ضرایب همبستگی پیرسون بین میزان درآمد ماهیانه خانواده و ابعاد خشونت در خانواده
- جدول 6- ضرایب همبستگی پیرسون بین پایبندی مذهبی زن و ابعاد خشونت در خانواده
- جدول 7- ضرایب همبستگی پیرسون بین پایبندی مذهبی مرد و ابعاد خشونت در خانواده
- جدول 8- ضرایب همبستگی پیرسون بین تحصیلات زن و ابعاد خشونت در خانواده
- جدول 9- ضرایب همبستگی پیرسون بین تحصیلات زن و ابعاد خشونت در خانواده
- جدول10- همبستگی متغیرهای درون معادله با متغیر وابسته برای پیش بینی خشونت علیه زنان در خانواده




