شنبه, ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ Saturday, 27 July 2024
«
  • مقالات لاتین
  • مقالات فارسی
  • کتاب فارسی
  • نمونه سوالات
  • پروپوزال
  • پایان نامه
  • پرسشنامه
  • پروژه
  • پاورپوینت
  • جزوه
  • متفرقه
  • ادبیات تحقیق
»
کتاب حسابدارى صنعتى مقدماتى رشتۀ حسابدارى بازرگانى گروه تحصىلى ادارى مالى زمىنۀ خدمات شاخۀ آموزش فنى وحرفه اى   فهرست مطالب فصل اولشناخت حسابدارى صنعتى (بهاى تمام شده) فصل دومطبقه بندى عوامل بهاى تمام شده  فصل سومکنترل مواد 
با توجه به اینکه کلیه ی آزمون های استخدامی آموزش و پرورش، تامین اجتماعی، شهرداری، بانکها، و... حاوی نمونه سوالات دروس عمومی هستند. در همین راستا، پایگاه اطلاعات علمی ایران برای آمادگی در آزمون های استخدامی اقدام به گرد آوری نمونه سوالات عمومی آزمون
تاریخچه  از هنگامی كه اتینه لنویر( مراجعه به تاریخچه اتومبیل ) اولین موتور احتراق داخلی را ساخت و تكمیل آن توسط چالز فرانكلین كترینگ، سیستم های مختلفی برای  ایجاد جرقه در اتاق احتراق ابداع شده ا ند و روز به روز كارایی این سیستم بالاتر رفته است.
مقدمه ای بر داده‌کاویدر دو دهه قبل توانايي های فنی بشر در برای توليد و جمع آوری داده‌ها به سرعت افزايش يافته است. عواملی نظير استفاده گسترده از بارکد برای توليدات تجاری، به خدمت گرفتن کامپيوتر در کسب و کار، علوم، خدمات دولتی و پيشرفت در وسائل جمع
مقدمه تابلو می تواند از یك یا چند صفحه از جنس عایق كه جاذب رطوبت و خود سوز نباشد (فیبر الكتریكی ) تشكیل شده یا تمام فلزی باشد. چنانچه تابلو در محلی كه افراد غیر متخصص در آن رفت و آمد می كنند نصب شده باشد نباید هیچ یك از قسمتهای برق دار آ‎ن در
مقدمهبررسی مبانی مفهومی و چهارچوب مفهومی یکی از راه های انجام هرگونه تحقیق و پژوهش می باشد در واقع با بررسی ادبیات و پیشینه تحقیق ، زمینه های پژوهش پیش رو شناسایی و مطالعه می شود. جان دیویی معتقد است که انجام این مطالعه به پژوهشگر کمک می کند تا

 

سلام ، اگر قبلا در (ISID) ثبت نام کردید با نام کاربری و کلمه عبوری که در اختیار دارید به حساب کاربری خود وارد شوید

ثبت نام

 
 

وبلاگ (ISID)

آموزش های زیادی در حال تدارک برای شما هستیم که میتوانید در وبلاگ ما مطالعه کنید

دسترسی سریع

  1. جدید ترین
  2. محبوب ترین
  3. تصادفی
  4. نظرات
  5. جستجو
ممنون از وبسایت خوبتون شما بهترین هستین
Elham نظری را ارسال کرده است در : هوش سازمانی و اثربخشی سازمانی
چرا فهرست از 2 شروع شده؟
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : ضمانت بازگشت وجه
با سلام شما می توانید با ورود مجدد به حساب کاربری فایل مربوطه را دانلود کنید در غیر این صورت لطفا ...
حمیدرضا رشیدی نظری را ارسال کرده است در : ضمانت بازگشت وجه
سلام علیکم من یک پروپوزال خریداری کردم اما به خاطر ریستار شدن سیستم موفق به دریافت آن نشدم. باید چک...
با سلام لطفا از طریق ت ل گ رام پیام بفرستید تا فایل برایتان ارسال گردد.
ادمین عزیز سلام. من قبلاً این پایان نامه رو دانلود کردم اما متاسفانه هارد لبتابم سوخت و کل اطلاعاتم ...
مهمان نظری را ارسال کرده است در : نمونه پروپوزال مدیریت دانش
سلام خسته نباشید میخواستم ببینم موضوع بدیم پایان نامه مینویسید؟
وحید نظری را ارسال کرده است در : ارسال درخواست به پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)
باسلام و احترام. برای انجام پایان نامه به پرسشنامه ای در زمینه سنجش نگرش والدین نسبت به فرزندان احتی...
مهمان نظری را ارسال کرده است در : پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حسابداری
سلام ممنون بخاطر مطالب مفیدتون عالی بود
مهمان نظری را ارسال کرده است در : ارسال درخواست به پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)
با عرض سلام و وقت بخیر بنده برای اجرای پایان نامه ام نیاز به این پرسشنامه و پکیج آموزشی را دارم لذا ...
isid دانلود نمونه پایان نامه ارشد حسابداری دانلود نمونه پایان نامه حسابداری دانلود نمونه پایان نامه مدیریت دولتی دانلود نمونه پایان نامه مدیریت مالی دانلود نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری دانلود نمونه پروپوزال مدیریت دولتی دانلود پایان نامه حسابداری دانلود پایان نامه مالی دانلود پایان نامه مدیریت دولتی دانلود پایان نامه مدیریت مالی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری روش تحقیق در پایان نامه فصل سوم پایان نامه نمونه فصل سوم پایان نامه نمونه پایان نامه ارشد حسابداری نمونه پایان نامه حسابداری نمونه پایان نامه رشته حسابداری نمونه پایان نامه مالی نمونه پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مالی نمونه پایان نامه مدیریت دولتی نمونه پایان نامه مدیریت مالی نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی نمونه پرسشنامه نمونه پروپوزال نمونه پروپوزال ارشد حسابداری نمونه پروپوزال حسابداری نمونه پروپوزال مالی نمونه پروپوزال مدیریت دولتی نمونه پروپوزال مدیریت مالی پایان نامه ارشد حسابداری پایان نامه ارشد مدیریت مالی پایان نامه بازاریابی پایان نامه حسابداری پایان نامه رشته حسابداری پایان نامه مالی پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مالی پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت مالی پایان نامه مدیریت دولتی پایان نامه مدیریت مالی پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی پایگاه اطلاعات علمی ایران پرسشنامه پرسشنامه بازاریابی پرسشنامه مدیریت بازاریابی پرسشنامه مدیریت دولتی پروپوزال پروپوزال آماده مدیریت دولتی پروپوزال ارشد مدیریت دولتی پروپوزال حسابداری پروپوزال روش تحقیق مدیریت دولتی پروپوزال مالی پروپوزال مدیریت دولتی پروپوزال مدیریت مالی پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت دولتی پروژه برق

پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل

  • موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل:
  • بررسی شاخص های رضایت مشتری از دیدگاه مشتریان و کارشناسان بانکی

 

چكیده:

مشتریان صاحبان واقعی بانك ها هستند. همه چیز از مشتری آغاز شده و به وی ختم می شود. مشتری با سپرده گذاری خود قسمت اعظم منابع مالی و پولی بانك ها را تهیه نموده و از طرف دیگر همین منابع بانك در قالب اعطای اعتبارات به مشتری باز گردانده می شود. نگریستن به بانك به عنوان یك موسسه مالی و اعتباری ارایه كننده خدمات و منطبق ساختن مجموعه عملیات بانكی بر مشتری مداری، محقق را بر آن داشت تا به مقوله رضایت مشتری و عوامل موثر بر آن به بررسی و پژوهش بپردازد. بررسی شاخص های رضایت مشتری از دیدگاه مشتریان و كارشناسان بانكی عنوان تحقیق را تشكیل می دهد. 

برای جمع آوری داده ها در این پایان نامه از پرسش نامه استفاده می شود كه پرسش های این پرسش نامه در ارتباط با شاخص هایی چون (كاركنان، امكانات فیزیكی، قیمت، توزیع، محصول (خدمت)، فرآیند ، توزیع) تنظیم شده اند. در این تحقیق با توجه به اهداف تحقیق برای سنجش اعتبار پرسش نامه از ضریب آلفای كرونباخ استفاده می شود. در این تحقیق از 2 روش تحلیل توصیفی و استنباطی استفاده می شود. فرضیات این تحقیق بر اساس شاخص های رضایت مشتری، ارایه شده است و این فرضیات توسط معیار های ضریب رتبه ای اسپیرمن و آزمون فرید من توسط نرم افزار SPSS آزمون شده اند. كه بر اساس نتایج به دست آمده از تجزیه و تحلیل داده ها مشتریان بانكی عوامل امكانات فیزیكی ، فرآیند و كاركنان ،و كارشناسان عوامل كاركنان، فرآیند و توزیع را به عنوان شاخص های اصلی رضایت مشتری در بانك های سطح شهرستان اعلام كرده اند.

 

  •  فهرست مندرجات پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل
  1. چكیده
  2.  فصل اول : كلیات تحقیق
  3.  مقدمه
  4.  تعریف و بیان موضوع 
  5.  اهمیت و ضرورت تحقیق
  6.  اهداف تحقیق
  7.  چارچوب نظری تحقیق
  8.  سؤالات تحقیق 
  9.  فرضیه های تحقیق و مدل مفهومی
  10.  تعریف كلمات كلیدی 
  11.  قلمرو تحقیق 
  12. فصل دوم : مروری بر ادبیات تحقیق
  13.  مشتری گرایی
  14.  مقدمه
  15.  رضایت مشتری
  16.  اهمیت رضایت مشتری 
  17.  رضایت مشتری و موفقیت سازمانی
  18.  اثربخشی سازمانی و رضایت مشتری
  19.  مفهوم اثر بخشی
  20.  تأكید ایجاد رابطه با مشتری و حفظ او 
  21.  رابطه بین وفاداری مشتری و رضایت او 
  22.  تأثیر رضایت و وفاداری مشتری 
  23.  چالش تأمین رضایت مشتری و نقش كاركنان در آن
  24.  جلب مشتریان و حفظ آن 
  25.  سودآوری مشتری
  26.  رضایت مشتری رمز بقای سازمان در بازار رقابت 26
  27.  جلب رضایت مشتریان 
  28.  اهمیت مشتری 
  29.  فرآیند جلب رضایت مشتریان
  30.  شناسایی انتظارات مشتریان 
  31.  نیاز ، خواسته و باورهای مشتری 
  32.  طراحی كالا و خدمت براساس نیازها و انتظارات 
  33.  تولید و تحویل براساس طراحی انجام شده 
  34.  مدیریت انتظارات مشتری 
  35.  سنجش رضایت مشتری 
  36.  چرخه بهبود مستمر رضایت مشتری 
  37.  ضرورت مشتری و مشتری داری در بانك 
  38.  رویكردهای نوین مشتری داری در بانكهای ایرانی 
  39.  شناخت مشتریان عامل تقویت ارتباط e-crm 
  40.  خدمات خاص برای مشتریان خاص 
  41.  ابزارهای فرآیند مشتری مداری در بانكداری نوین 
  42.  استراتژی مشتری گرایی 
  43.  مفهوم استراتژی مشتری گرایی 
  44.  استراتژی مهم در جهت مشتری گرایی 
  45.  ایجاد فرهنگ مشتری گرایی 
  46.  توانمند شدن منابع انسانی 
  47.  اداره مؤسسات خدماتی 
  48.  ماهیت و طبقه بندی خدمات 
  49.  تعریف خدمت 
  50.  ویژگی های خدمت 
  51.  خط مشی بازاریابی مؤسسات خدماتی
  52.  آمیخته بازاریابی خدمات 
  53.  عوامل تشكیل دهنده آمیخته بازاریابی خدمات 
  54.  محصول 
  55.  قیمت 
  56.  توزیع 
  57.  ترفیع و بازارافزایی 
  58.  كاركنان 
  59.  دارایی ها امكانات فیزیكی 
  60.  فرآیندها 
  61.  شخصی سازی خدمت 
  62.  بازاریابی خدمات بانكی 
  63.  اركان بازاریابی خدمات بانكی 
  64.  بازارشناسی 
  65.  بازارسازی 
  66.  بازارداری
  67.  جایگاه بازاریابی در خدمات بانكی
  68.  استراتژی محصول 
  69.  مفهوم محصول 
  70.  استراتژی های توسعه خدمات مالی 
  71.  گسترده نمودن خدمات واقعی 
  72.  استراتژی های قیمت
  73.  قیمت گذاری خدمات مالی 
  74.  عواملی كه بر قیمت تأثیر می گذارند
  75.  استراتژی های مكان ( توزیع ) 
  76.  استراتژی های ترفیع 
  77.  اجزای آمیخته ترفیع و بازارافزایی 
  78.  تبلیغات و آگهی ها 
  79.  پیشبرد فروش 
  80.  رابطه عمومی 
  81.  فروش شخصی 
  82.  استراتژی مربوط به كاركنان 
  83.  گزینش 
  84.  آموزش 
  85.  انگیزش 
  86.  پرورش 
  87.  سنجش 
  88.  استراتژی های مربوط به امكانات فیزیكی 
  89.  استراتژی های فرآیند 
  90.  پیشینه تحقیق 
  91. فصل سوم : روش اجرایی تحقیق
  92.  مقدمه 
  93.  روش تحقیق 
  94.  جامعه آماری 
  95.  حجم نمونه آماری 
  96.  روش نمونه گیری 
  97.  روش گردآوری داده ها 
  98.  روش سنجش روایایی و پایایی ابزار اندازه گیری 
  99.  متغیرهای تحقیق 
  100.  روش های آماری تجزیه و تحلیل اطلاعات 
  101. فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها
  102.  مقدمه 
  103.  تحلیل توصیفی 
  104.  ویژگی های جمعیت شناختی 
  105.  جنسیت مشتریان 
  106.  جنسیت كارشناسان 
  107.  تحصیلات مشتریان 
  108.  تحصیلات كارشناسان 
  109.  رشته تحصیلی كارشناسان 
  110.  تحلیل توصیفی ( كارشناسان ) 
  111.  فرضیه اول 
  112.  فرضیه دوم 
  113.  فرضیه سوم 
  114.  فرضیه چهارم
  115.  فرضیه پنجم 
  116.  فرضیه ششم 
  117.  فرضیه هفتم 
  118.  رتبه بندی شاخص های رضایت مشتری از دیدگاه كارشناسان
  119.  تحلیل استنباطی ( مشتریان )
  120.  آزمون فرضیه اول 
  121.  آزمون فرضیه دوم 
  122.  آزمون فرضیه سوم 
  123.  آزمون فرضیه چهارم 
  124.  آزمون فرضیه پنجم 
  125.  آزمون فرضیه ششم 
  126.  آزمون فرضیه هفتم 
  127.  آزمون فرضیه هشتم
  128. فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات
  129.  مقدمه 
  130.  نتیجه گیری 
  131.  نتایج مربوط به فرضیه اول 
  132.  نتایج مربوط به فرضیه دوم 
  133.  نتایج مربوط به فرضیه سوم
  134.  نتایج مربوط به فرضیه چهارم 
  135.  نتایج مربوط به فرضیه پنجم 
  136.  نتایج مربوط به فرضیه ششم
  137.  نتایج مربوط به فرضیه هفتم 
  138.  نتایج مربوط به فرضیه هشتم 
  139.  محدودیتهای تحقیق 
  140.  پیشنهادات 
  141.  منابع و مأخذ
  142.  پیوست ها
  143.  پیوست شماره 1 : پرسش نامه تحقیق 
  144.  چکبده لاتبن

 

دانلود:
docx-101دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل
امتیاز مورد نیازامتیاز مورد نیاز-101 30
تاريخ-101پنج شنبه, 24 دی 1394 17:18
حجم فايل-101 280.17 KB
دانلود-101 46
دانلود || وارد شوید

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل: DOC
  • تعداد صفحات: 195

نویسنده

پایگاه اطلاعات علمی ایران

پایگاه اطلاعات علمی ایران کتابخانه شخصی و حامی پژوهشی شما است.

 

  •  ایمیل : Info(at)isid.ir
  •  شماره تماس: 23-73-479- 0912
  •  تلگرام: عضویت در کانال تلگرام
  •  آی دی یاهو: isid24
  •  سامانه پیامکی:
  •  ما پذیرای نظرات، پیشنهادات، درخواست ها و شکایات شما هستیم.

Iranian Scientific Information Database

www.isid.ir

نظرات (0)

هنوز دیدگاهی بیان نشده است

ارسال دیدگاه

پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

آموزش

  1. مقالات آموزشی
  2. اخبار سایت
« July 2024 »
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31