دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۸ Monday, 14 October 2019
«
  • مقالات لاتین
  • مقالات فارسی
  • کتاب فارسی
  • نمونه سوالات
  • پروپوزال
  • پایان نامه
  • پرسشنامه
  • پروژه
  • پاورپوینت
  • جزوه
  • متفرقه
  • ادبیات تحقیق
»
کتاب حسابدارى صنعتى مقدماتى رشتۀ حسابدارى بازرگانى گروه تحصىلى ادارى مالى زمىنۀ خدمات شاخۀ آموزش فنى وحرفه اى   فهرست مطالب فصل اولشناخت حسابدارى صنعتى (بهاى تمام شده) فصل دومطبقه بندى عوامل بهاى تمام شده  فصل سومکنترل مواد 
با توجه به اینکه کلیه ی آزمون های استخدامی آموزش و پرورش، تامین اجتماعی، شهرداری، بانکها، و... حاوی نمونه سوالات دروس عمومی هستند. در همین راستا، پایگاه اطلاعات علمی ایران برای آمادگی در آزمون های استخدامی اقدام به گرد آوری نمونه سوالات عمومی آزمون
تاریخچه  از هنگامی كه اتینه لنویر( مراجعه به تاریخچه اتومبیل ) اولین موتور احتراق داخلی را ساخت و تكمیل آن توسط چالز فرانكلین كترینگ، سیستم های مختلفی برای  ایجاد جرقه در اتاق احتراق ابداع شده ا ند و روز به روز كارایی این سیستم بالاتر رفته است.
مقدمه ای بر داده‌کاویدر دو دهه قبل توانايي های فنی بشر در برای توليد و جمع آوری داده‌ها به سرعت افزايش يافته است. عواملی نظير استفاده گسترده از بارکد برای توليدات تجاری، به خدمت گرفتن کامپيوتر در کسب و کار، علوم، خدمات دولتی و پيشرفت در وسائل جمع
مقدمه تابلو می تواند از یك یا چند صفحه از جنس عایق كه جاذب رطوبت و خود سوز نباشد (فیبر الكتریكی ) تشكیل شده یا تمام فلزی باشد. چنانچه تابلو در محلی كه افراد غیر متخصص در آن رفت و آمد می كنند نصب شده باشد نباید هیچ یك از قسمتهای برق دار آ‎ن در
اختلال های روانی پیش زمینه تاریخیماقبل تاریخ و ارواح شیطانیبرخی از نابهنجاری های روانی سالها پیش شناخته شده اند. شواهد برجای مانده از دوران پیش از تاریخ حاكی از آن است كه رفتارهای نابهنجار بیشتر به ارواح شیطانی نسبت داده می شد. شواهدی دال بر عملیات

 

سلام ، اگر قبلا در (ISID) ثبت نام کردید با نام کاربری و کلمه عبوری که در اختیار دارید به حساب کاربری خود وارد شوید

ثبت نام

 
 

وبلاگ (ISID)

آموزش های زیادی در حال تدارک برای شما هستیم که میتوانید در وبلاگ ما مطالعه کنید

دسترسی سریع

  1. جدید ترین
  2. محبوب ترین
  3. تصادفی
  4. نظرات
  5. جستجو
ممنونم عالی بود
با سلام اون تعداد گویه (پرسش) است که به اشتباه تعداد صفحه درج شده بود.
من این پرسشنامه رو دانلود کردم و فقط4 صفحه است در صورتی که در توضیحات نوشته شده 50 صفحه!!!!
مهمان نظری را ارسال کرده است در : درباره پایگاه اطلاعات علمی ایران
واقعا عالی مرسی بابت سایت خوبتون
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت مالی و حسابداری
با سلام لطفا درخواست خود را از طریق منوی تماس با ما ارسال فرمایید.
سلام یه موضوع برای پایان نامه میخوام رشته حسابداری ارشد باتشکر
مهمان نظری را ارسال کرده است در : روش و ابزار گردآوری اطلاعات تحقیق
عالی بود. تشکر
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : پروپوزال بررسی تاثیر رفتار اخلاقی بر رضايت شغلی کارکنان
با سلام کاربر گرامی شما جهت دانلود از پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID) تنها به یک دقیقه زمان نیاز ...
با سلام خواهشمندم جهت خریداری مقاله زیر از این وبسایت راهنمایی فرمایید. پروپوزال بررسی تاثیر رفتار ا...
سلام خیلی ممنون با این می تونم خودم فصل سوم پایان نامه خودم رو بنویسم.
isid دانلود نمونه پایان نامه ارشد حسابداری دانلود نمونه پایان نامه حسابداری دانلود نمونه پایان نامه مدیریت دولتی دانلود نمونه پایان نامه مدیریت مالی دانلود نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری دانلود پایان نامه حسابداری دانلود پایان نامه رشته حسابداری دانلود پایان نامه مالی دانلود پایان نامه مدیریت دولتی دانلود پایان نامه مدیریت مالی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری دانلود پروپوزال مدیریت دولتی روش تحقیق در پایان نامه فصل سوم پایان نامه نمونه فصل سوم پایان نامه نمونه پایان نامه ارشد حسابداری نمونه پایان نامه حسابداری نمونه پایان نامه رشته حسابداری نمونه پایان نامه مالی نمونه پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مالی نمونه پایان نامه مدیریت دولتی نمونه پایان نامه مدیریت مالی نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی نمونه پرسشنامه نمونه پروپوزال نمونه پروپوزال ارشد حسابداری نمونه پروپوزال حسابداری نمونه پروپوزال مالی نمونه پروپوزال مدیریت نمونه پروپوزال مدیریت دولتی نمونه پروپوزال مدیریت مالی پایان نامه ارشد حسابداری پایان نامه ارشد مدیریت مالی پایان نامه حسابداری پایان نامه رشته حسابداری پایان نامه روانشناسی پایان نامه مالی پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مالی پایان نامه مدیریت دولتی پایان نامه مدیریت مالی پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی پایگاه اطلاعات علمی ایران پرسشنامه پرسشنامه بازاریابی پرسشنامه مدیریت بازاریابی پرسشنامه مدیریت دولتی پروپوزال پروپوزال آماده مدیریت دولتی پروپوزال ارشد مدیریت دولتی پروپوزال حسابداری پروپوزال مالی پروپوزال مدیریت دولتی پروپوزال مدیریت مالی پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت دولتی پروژه برق

پایان نامه کارشناسی ارشد بررسی تاثیر هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و جعلی

چکیده
امروزه برند و نام تجاری یكی از مهم ترین مباحث بازاریابی است كه پیش روی تمامی شركت ها قرار دارد. برند، جزء جدانشدنی راهبرد بازاریابی شركت است و به طور روزافزونی به عنوان تنها دارایی مهم و منبع تمایز مورد توجه قرار می گیرد. بدین ترتیب برندهای قوی، ارائه دهنده ی سود بیشتر همراه با ریسك كمتر به سهامداران هستند. از طرفی تقلید از برند یک استراتژی بازاریابی سودآور بر پایه ی استفاده از شباهت ها (بسته بندی، طراحی، نام برند، تبلیغات و غیره) به منظور تسهیل پذیرش برند به وسیله ی مصرف کننده است. برندهای جعلی با تقلید از هویت برندهای اصلی، قصد ایجاد تصویر ذهنی مثبت و ارزش درک شده مثبت از محصول توسط مشتریان را دارند، تا از این طریق بتوانند کالاهای خود را به فروش برسانند. لذا هدف این پژوهش اندازه گیری میزان تأثیرگذاری هویت برند بر قصد خرید برندهای اصلی و جعلی و همچنین موفقیت برندهای جعلی در تقلید عناصر برندهای اصلی با توجه به نگرش دانشجویان دانشگاه مازندران است. روش انجام پژوهش، توصیفی و از نوع همبستگی است. جامعه آماری این پژوهش دانشجویان دانشگاه مازندارن است. از نمونه گیری طبقه ای متناسب برای نمونه گیری استفاده شد. حجم نمونه 389 نفر تعیین شد. در این پژوهش از پرسشنامه برای سنجش متغیرهای هویت برند، تصویر برند، ارزش درک شده و قصدخرید استفاده شده است.

نتایج تحلیل عاملی تاییدی حاکی از داشتن روایی سازه پرسشنامه است. پایایی کل پرسشنامه با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ در دو برند اصلی و جعلی به ترتیب 95/0 و 94/0 تعیین شد. داده ها با استفاده از نرم افزارSPSS20 و AMOS18 مورد آزمون قرار گرفت. فرضیه های پژوهش با استفاده از آزمون های مدل سازی معادلات ساختاری و آزمون ویلکاکسون، مورد بررسی قرار گرفت. یافته های پژوهش حاکی از آن است که هویت برند، اثر معناداری بر تصویر برند و ارزش درک شده در دو برند اصلی و جعلی دارد. همچنین تصویر برند و ارزش درک شده اثر معناداری بر قصد خرید در دو برند داشته است. در نهایت مدل پژوهش مورد تایید قرار گرفت. همچنین آزمون ویلکاکسون، نشان داد که مصرف کنندگان هویت، تصویر برند و ارزش درک شده ی برند اصلی را در مقایسه با برند جعلی مثبت تر ارزیابی می کنند.

 

  • فهرست مطالب پایان نامه بازاریابی بررسی تاثیر هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و جعلی

فصل اول
1-1-مقدمه
1-2- ضرورت و اهمیت انجام تحقیق
1-3-بیان مسئله
1-4-قلمرو تحقیق
1-4-1- قلمرو موضوعی تحقیق
1-4-2- قلمرو مکانی تحقیق
1-4-3- قلمرو زمانی تحقیق
1-5-اهداف تحقیق
1-6- سؤال تحقیق
1-6-1– سؤال اصلی
1-6-2- سؤال های فرعی
1-7- فرضیه های تحقیق
1-8- تعریف واژه های کلیدی
1-8-1- تعریف مفهومی واژه ها
1-9- خلاصه فصل
فصل دوم
2-1- مقدمه
2-2- قصد خرید
2-3- هویت برند
2-3-1- کلیات
2-3-2- تاریخچه برند
2-3-3- از عصر تولیدگرایی به عصر برندمحوری
2-3-4- اهمیت برند
2-3-5- تعریف برند
2-3-6- فرآیند ایجاد برند
2-3-7- وجوه برند
2-3-7-1- برند دستاورد مجموعه ای از رفتارهاست
2-3-7-2- برند تنها در ذهن ماست
2-3-8- ساختار برند
2-3-8-1- ساختار مشهود
2-3-8-1- ساختار نامشهود
2-3-9- مفهوم هویت برند
2-3-10- دیدگاه های مختلف درباره ی هویت برند
2-3-11- ابعاد هویت
2-3-12- منشور هویت
2-3-12-1- پیکر
2-3-12-2- شخصیت
2-3-12-3- فرهنگ
2-3-12-4-رابطه
2-3-12-5- بازتابش
2-3-12-6- خودانگاره
2-3-13- منابع هویت برند
2-3-13-1- کلیات
2-3-13-2- معیارهای انتخاب عناصر برند
2-3-13-3- نام برند
2-3-13-4- URL
2-3-13-5- لوگو و نماد
2-3-13-6- کاراکترها
2-3-13-7- شعار
2-3-13-8- طنین
2-3-13-9- بسته بندی
2-4- تصویر برند
2-5- تعریف کیفیت ادراک شده
2-5-1- مفهوم ارزش از دیدگاه های متفاوت
2-5-1-1- مفهوم ارزش درک شده مشتری
2-5-1-2- مؤلفه های ارزش از دید مشتری
2-5-1-3- چارچوب وسیله-نتیجه
2-5-1-4- چارچوب مؤلفه های ارزش
2-4-1-5- چارچوب نسبت هزینه- منفعت
2-4-1-6- ابعاد كلیدی ارزش
2-6- برند جعلی
2-5-1- انواع تقلید از برند
2-6- ملاحظات حقوقی در بحث برندسازی
2-6-1- مبحث علائم تجاری در حوزه ی نام ها
2-6-2- مباحث علائم تجاری در حوزه بسته بندی
2-7- تحقیقات مشابه داخلی و خارجی
2-7-1- مطالعات انجام شده در داخل کشور
2-7-2- مطالعات انجام شده در خارج کشور
2-8- جمع بندی پیشینه تجربی
2-8-1- جمع بندی پیشینه های تجربی داخلی
2-8-2- جمع بندی پیشینه های تجربی خارجی
9-2- خلاصه فصل
فصل سوم
3-1- مقدمه
3-2- الگوی مفهومی تحقیق و فرضیه ها
3-3- روش تحقیق
3-4- جامعه آماری
3-5- حجم نمونه و روش نمونه‌گیری
3-6- روش گردآوری داده‌‌ها
3-6-1- مطالعات کتابخانه ای و اینترنتی
3-6-2- پرسشنامه
3-6-2-1- شرح پرسشنامه
3-7- انتخاب برند
3-8- روایی ابزار پژوهش
3-9- پایایی ابزار پژوهش (قابلیت اعتماد)
3-10- ابزارها و روش های تجزیه و تحلیل داده ها
3-11- خلاصه فصل
فصل چهارم
4-1- مقدمه
4-2- ویژگی های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان و جامعه آماری
4-2-1- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت
4-2-2- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سن
4-2-3- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب وضعیت تأهل
4-3- تحلیل استنباطی داده ها
4-3-1 – مدل های اندازه گیری
4-3-1-1- مدل اندازه گیری نام برند
4-3-1-2- مدل اندازه گیری لوگو و نماد
4-3-1-3- مدل اندازه گیری کاراکتر
4-3-1-4- مدل اندازهگیری شعار و طنین
4-3-1-5- مدل اندازه گیری بسته بندی
4-3-1-6- مدل اندازه گیری تصویر برند134
4-3-1-7- مدل اندازه گیری ارزش درک شده
4-3-1-8- مدل اندازه گیری قصد خرید
4-3-2- آزمون همبستگی بین متغیرهای پژوهش
4-3-3- آزمون فرضیات تحقیق
4-3-3-1- آزمون الگوی مفهومی پژوهش با استفاده از مدل یابی معادلات ساختاری
4-3-3-1-5- نتیجه آزمون مدل نهایی
4-3-3-2- آزمون ویلکاکسون
4-4- خلاصه فصل
فصل پنجم
5-1- مقدمه
5-2- مرور مختصر بر روند پژوهش
5-3- یافته ها
5-3-1- بررسی یافته‌های پژوهش با توجه به آزمون مدل معادلات ساختاری
5-3-2- بررسی یافته‌های پژوهش با توجه به آزمون ویلکاکسون
5-4- بحث و نتیجه گیری
5-5- پیشنهادات کاربردی
5-6- محدودیت های پژوهش
5-7- پیشنهادات برای پژوهش های آتی

  • فهرست منابع و مأخذ
  • منابع فارسی
  • منابع خارجی
  • ضمائم و پیوست ها
  • پیوست1) پرسشنامه پژوهش

 

دانلود:
دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد بررسی تاثیر هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و جعلی
امتیاز مورد نیازامتیاز مورد نیاز 15
تاريخ 1398-04-22
حجم فايل 1.7 MB
دانلود 0
جهت دانلود وارد حساب خود شويد.

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل: DOC
  • تعداد صفحات: 180

نویسنده

پایگاه اطلاعات علمی ایران

پایگاه اطلاعات علمی ایران کتابخانه شخصی و حامی پژوهشی شما است. 

  •  ایمیل : Info(at)isid.ir
  •  شماره تماس: 23-73-479- 0912
  •  تلگرام: عضویت در کانال تلگرام
  •  آی دی یاهو: isid24
  •  سامانه پیامکی:
  •  ما پذیرای نظرات، پیشنهادات، درخواست ها و شکایات شما هستیم.

Iranian Scientific Information Database

www.isid.ir

نظرات (0)

هنوز دیدگاهی بیان نشده است

ارسال دیدگاه

پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

آموزش

  1. مقالات آموزشی
  2. اخبار سایت
« October 2019 »
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31