دوشنبه, ۰۳ آذر ۱۳۹۹ Monday, 23 November 2020
«
  • مقالات لاتین
  • مقالات فارسی
  • کتاب فارسی
  • نمونه سوالات
  • پروپوزال
  • پایان نامه
  • پرسشنامه
  • پروژه
  • پاورپوینت
  • جزوه
  • متفرقه
  • ادبیات تحقیق
»
کتاب حسابدارى صنعتى مقدماتى رشتۀ حسابدارى بازرگانى گروه تحصىلى ادارى مالى زمىنۀ خدمات شاخۀ آموزش فنى وحرفه اى   فهرست مطالب فصل اولشناخت حسابدارى صنعتى (بهاى تمام شده) فصل دومطبقه بندى عوامل بهاى تمام شده  فصل سومکنترل مواد 
با توجه به اینکه کلیه ی آزمون های استخدامی آموزش و پرورش، تامین اجتماعی، شهرداری، بانکها، و... حاوی نمونه سوالات دروس عمومی هستند. در همین راستا، پایگاه اطلاعات علمی ایران برای آمادگی در آزمون های استخدامی اقدام به گرد آوری نمونه سوالات عمومی آزمون
تاریخچه  از هنگامی كه اتینه لنویر( مراجعه به تاریخچه اتومبیل ) اولین موتور احتراق داخلی را ساخت و تكمیل آن توسط چالز فرانكلین كترینگ، سیستم های مختلفی برای  ایجاد جرقه در اتاق احتراق ابداع شده ا ند و روز به روز كارایی این سیستم بالاتر رفته است.
مقدمه ای بر داده‌کاویدر دو دهه قبل توانايي های فنی بشر در برای توليد و جمع آوری داده‌ها به سرعت افزايش يافته است. عواملی نظير استفاده گسترده از بارکد برای توليدات تجاری، به خدمت گرفتن کامپيوتر در کسب و کار، علوم، خدمات دولتی و پيشرفت در وسائل جمع
مقدمه تابلو می تواند از یك یا چند صفحه از جنس عایق كه جاذب رطوبت و خود سوز نباشد (فیبر الكتریكی ) تشكیل شده یا تمام فلزی باشد. چنانچه تابلو در محلی كه افراد غیر متخصص در آن رفت و آمد می كنند نصب شده باشد نباید هیچ یك از قسمتهای برق دار آ‎ن در
 مبانی نظری: 2-1-1 ادبیات نظری مربوط به مسئولیت اجتماعی در اواسط قرن بیستم، عنوان) CSr مسئولیت اجتماعی شركت ها(، توسط متفكرین و متخصصین مدیریت كسب وكار، مانند پیتر دراكر، در آمریكا مطرح شده و در بسیاری از محافل علمی، سیاسی و اقتصادی كشورهای پیشرفته

 

سلام ، اگر قبلا در (ISID) ثبت نام کردید با نام کاربری و کلمه عبوری که در اختیار دارید به حساب کاربری خود وارد شوید

ثبت نام

 
 

وبلاگ (ISID)

آموزش های زیادی در حال تدارک برای شما هستیم که میتوانید در وبلاگ ما مطالعه کنید

دسترسی سریع

  1. جدید ترین
  2. محبوب ترین
  3. تصادفی
  4. نظرات
  5. جستجو
وحید نظری را ارسال کرده است در : ارسال درخواست به پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)
باسلام و احترام. برای انجام پایان نامه به پرسشنامه ای در زمینه سنجش نگرش والدین نسبت به فرزندان احتی...
مهمان نظری را ارسال کرده است در : پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حسابداری
سلام ممنون بخاطر مطالب مفیدتون عالی بود
مهمان نظری را ارسال کرده است در : ارسال درخواست به پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)
با عرض سلام و وقت بخیر بنده برای اجرای پایان نامه ام نیاز به این پرسشنامه و پکیج آموزشی را دارم لذا ...
ممنونم عالی بود
با سلام اون تعداد گویه (پرسش) است که به اشتباه تعداد صفحه درج شده بود.
من این پرسشنامه رو دانلود کردم و فقط4 صفحه است در صورتی که در توضیحات نوشته شده 50 صفحه!!!!
مهمان نظری را ارسال کرده است در : درباره پایگاه اطلاعات علمی ایران
واقعا عالی مرسی بابت سایت خوبتون
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت مالی و حسابداری
با سلام لطفا درخواست خود را از طریق منوی تماس با ما ارسال فرمایید.
سلام یه موضوع برای پایان نامه میخوام رشته حسابداری ارشد باتشکر
مهمان نظری را ارسال کرده است در : روش و ابزار گردآوری اطلاعات تحقیق
عالی بود. تشکر
isid دانلود نمونه پایان نامه ارشد حسابداری دانلود نمونه پایان نامه حسابداری دانلود نمونه پایان نامه مدیریت دولتی دانلود نمونه پایان نامه مدیریت مالی دانلود نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری دانلود نمونه پروپوزال مدیریت دولتی دانلود پایان نامه ارشد حسابداری دانلود پایان نامه حسابداری دانلود پایان نامه مالی دانلود پایان نامه مدیریت دولتی دانلود پایان نامه مدیریت مالی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری روش تحقیق در پایان نامه فصل سوم پایان نامه موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی نمونه فصل سوم پایان نامه نمونه پایان نامه ارشد حسابداری نمونه پایان نامه حسابداری نمونه پایان نامه رشته حسابداری نمونه پایان نامه مالی نمونه پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مالی نمونه پایان نامه مدیریت دولتی نمونه پایان نامه مدیریت مالی نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی نمونه پرسشنامه نمونه پروپوزال نمونه پروپوزال حسابداری نمونه پروپوزال مالی نمونه پروپوزال مدیریت دولتی نمونه پروپوزال مدیریت مالی پایان نامه ارشد حسابداری پایان نامه ارشد مدیریت مالی پایان نامه بازاریابی پایان نامه حسابداری پایان نامه رشته حسابداری پایان نامه مالی پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مالی پایان نامه مدیریت دولتی پایان نامه مدیریت مالی پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی پایگاه اطلاعات علمی ایران پرسشنامه پرسشنامه بازاریابی پرسشنامه تعهد سازمانی پرسشنامه مدیریت بازاریابی پرسشنامه مدیریت دولتی پروپوزال پروپوزال آماده مدیریت دولتی پروپوزال ارشد مدیریت دولتی پروپوزال حسابداری پروپوزال روش تحقیق مدیریت دولتی پروپوزال مالی پروپوزال مدیریت دولتی پروپوزال مدیریت مالی پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت دولتی پروژه برق

پایان نامه بازاریابی

  • عنوان پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت بازاریابی
  • بررسی تاثیر تقویت روابط مصرف کننده با نام تجاری (برند) در صفحات اجتماعی رستوران ها

 

چکیده
ایجاد و حفظ وفاداری به برند یکی از زمینه های اصلی تحقیقات بازاریابان است که بازاریابان از ابزارهای متعددی برای حفظ وفاداری به برند مشتریان استفاده می کنند. شبکه های اجتماعی یکی از ابزارهای جدیدی است که برای حفظ وفاداری به برند مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد.هدف اصلی این پژوهش بررسی تاثیر تقویت روابط مصرف کننده با نام تجاری (برند) در صفحات اجتماعی رستوران های (لوشاتر، البرز،رستوران گردان برج میلاد) شهر تهران می باشد.پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردی و ازنظر شیوه گردآوری اطلاعات تحقیق توصیفی می‌باشد.جامعه آماری در این تحقیق كلية مشتریان رستوران های (لوشاتر، البرز،رستوران گردان برج میلاد)، لذا نمونه آماری این مطالعه شامل 384 نفر می‌باشد که به روش تصادفی ساده انتخاب شده‌اند. داده‌های این پژوهش با استفاده از پرسشنامه جمع آوری گردیده است، پایایی پرسشنامه به روش محاسبه ضریب آلفای کرونباخ و روایی محتوایی آن با تکنیک تحلیل عاملی تاییدی مورد ارزیابی قرار گرفته است، همچنین برای تجزیه و تحلیل داده‌ها از مدل معادلات ساختاری استفاده شده است. نتایج نشان داد که متغیرهای فواید اجتماعی،فواید پولی بر مشارکت فعال مصرف کنندگان در صفحات اجتماعی تاثیر مثبت،مستقیم و معناداری دارد، ولی فواید عملکردی و فواید لذت باورانه بر مشارکت فعال تاثیر غیر معناداری دارد، همچنین نتایج نشان داد که مشارکت فعال و اعتماد به نام تجاری بر تعهد به نام تجاری تاثیر ساختاری مثبت،مستقیم ومعناداری دارد،همچنین مشارکت فعال بر اعتماد به نام تجاری تاثیر مثبت،مستقیم و معناداری دارد.

 

  • فهرست مطالب پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت بازاریابی

فصل اول کلیات تحقیق
1-1مقدمه
1-2بیان مسئله پژوهش
1-3 اهمیت وضرورت پژوهش
1-4 اهداف تحقیق
1-4-1 اهداف اصلی
1-4-2 اهداف فرعی
1-5 چارچوب نظری تحقیق
1-6 مدل تحقیق
1-7 فرضیات پژوهش
1 – 8 قلمرو تحقیق
1-8-1 قلمرو موضوعی تحقیق
1-8-2 قلمرو مکانی تحقیق
1-8-3 قلمرو زمانی تحقیق
1-9 روش تحقیق
1-9-1 روش و ابزار جمع آوری اطلاعات:
1-10 جامعه آماری
1-11تعاریف اصطلاحات و متغیر های تحقیق
فصل دوم: ادبیات نظری تحقیق
مقدمه
2-1بخش اول: نظریه ها
2-1- 1نام و نشان تجاری
2-1-2تعریف ارزش نام و نشان تجاری
2-1-2-1 گسترش دامنه محصول
2-1-2-2 گسترش دادن دامنه نام و نشان تجاری
2-1-2-3 نام و نشان چند گانه تجاری
2-1-2-4 نام‏ها و نشان‏های تجاری جدید
2-1-3 سنجش اندازه‏های نام تجاری
2-1-3-1 تمرکز فکری و نام تجاری
2-1-3-2 اندازه‏های متمرکز بر نام تجاری
2-1-4 ساختن نام تجاری
2-1-5 قدرت نام‏های تجاری تخصصی
2-1-6 تبدیل نام‏های تجاری به نمادها
2-1-7 فواید ارزش نام ونشان تجاری
2-1-8 ابعاد ارزش برند
2-1-8-1 کیفیت ادراک شده
2-1-8-2 وفاداری برند
2-1-8-3 آگاهی برند
2-1-8-4 ارتباطات برند(تداعی برند)
2-1-9 روابط میان ابعاد ارزش برند
2-1-10 روابط میان فعالیت های بازاریابی و ابعاد ارزش برند
2-1-10-1 مخارج تبلیغاتی
2-1-10-2 نگرش نسبت به تبلیغات
2-1-10-3 ترفیعات فروش
2-1-10-4 ترفیعات قیمتی
2-1-11 صفحات اجتماعی به عنوان جوامع نام تجاری آنلاین
2-1-11-1 مشارکت فعال
2-1-11-2فواید مشارکت
2-1-11-3 فواید کاربردی
2-1-11-4 فواید اجتماعی
2-1-11-5 فواید لذت باورانه
2-1-11- 6مزایای پول
2-1-11-7 تاثیر منافع در مشارکت فعال
2-1-11-8 تعهد به نام تجاری در میان اعضای جامعه آنلاین
2-1-11-9 اعتماد به نام تجاری در میان اعضای جامعه آنلاین
2-1-12 مدل مفهومی تحقیق
2-2 بخش دوم: پیشینه پژوهش
2-2-1 پیشینه داخلی
2-2-2پیشینه خارجی:
2-3بخش سوم: معرفی قلمرو مکانی تحقیق
2-3-1 معرفی رستوران لوشاتو
2-3-2 معرفی رستوران البرز
2-3-3 معرفی رستوران گردان برج میلاد تهران
فصل سوم :روش شناسی تحقیق
3-1- مقدمه
3-2- جهت گيري پژوهش :
3-3- متغيرهاي پژوهش
3-4- جامعه و نمونه آماري
3-5- روش نمونه گيري
3-6- حجم نمونه
3-7- ابزارهاي جمع آوري داده‌ها
3-7-1- انواع ابزارها
3-8- مراحل طراحي پرسشنامه
3-8-1- محتواي پرسشنامه
3-8-2- مقياس اندازه گيري پرسشنامه
3-9- روايي و پايايي پرسشنامه
3-9-2- تعيين روايي (اعتبار) پرسشنامه
3-9-1- تعيين پايايي (قابليت اعتماد) پرسشنامه
3-10- روش تجزیه و تحلیل دادهها
3-10-1- آمار توصیفی:
3-10-2-آمار استنباطی:
3-10-2-1- مدل یابی معادلات ساختاری
فصل چهارم :تجزیه و تحلیل داده ها
4-1مقدمه
4-2-آمار توصیفی مربوط به نمونه تحقیق
4-3-آزمون نرمال بودن متغیرها
4-3-1- نتایج آزمون نرمال بودن (كولموگروف – اسميرنوف) متغییرهای تحقیق
4-4- مدل اندازه گیری
4-4-1- نتایج تحلیل عاملی مربوط به متغییر فواید عملکردی
4-4-2- نتایج تحلیل عاملی مربوط به متغییر فواید اجتماعی
4-4-3- نتایج تحلیل عاملی مربوط به متغییر فواید لذت باورانه
4-4-4- نتایج تحلیل عاملی مربوط به متغییرهای فواید پولی
4-4-5- نتایج تحلیل عاملی مربوط به متغییر مشارکت فعال
4-4-6- نتایج تحلیل عاملی مربوط به متغییر اعتماد به نام تجاری
4-4-7- نتایج تحلیل عاملی مربوط به متغییرتعهد به نام تجاری
4-5- ارزیابی بخش ساختاری
4-5-1 بررسی ضرایب استاندار و ضرایب معنادار متغیرهای تحقیق
4-5-2 برازش مدل تحقیق
4-6-آزمون فرضیات
4-6-1 فرضیه اول :
4-6-2 فرضیه دوم :
4-6-3 فرضیه سوم :
4-6-4فرضیه چهارم :
4-6-5فرضیه پنجم :
4-6-6فرضیه ششم:
4-6-7 فرضیه هفتم :
4-7-خلاصه
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1- مقدمه
5-2- يافته‌هاي پژوهش و تحليل نتايج
5-2-1- نتایج آمار توصیفی
5-2-2- نتایج آمار استنباطی
5-2-2-1- يافته‌هاي پژوهش و تحليل نتايج فرضيه اول
5-2-2-2- يافته‌هاي پژوهش و تحليل نتايج فرضيه دوم
5-2-2-3- يافته‌هاي پژوهش و تحليل نتايج فرضيه سوم
5-2-2-4- يافته‌هاي پژوهش و تحليل نتايج فرضيه چهارم
5-2-2-5- يافته‌هاي پژوهش و تحليل نتايج فرضيه پنجم
5-2-2-6- يافته‌هاي پژوهش و تحليل نتايج فرضيه ششم
5-2-2-7- يافته‌هاي پژوهش و تحليل نتايج فرضيه هفتم
5-3- پیشنهادات کاربردی براساس فرضیه ها
5-3-1- يپیشنهاد کاربری پژوهش براساس فرضيه اول
5-3-2- يپیشنهاد کاربری پژوهش براساس فرضيه دوم
5-3-3- يافته‌هاي پژوهش و تحليل نتايج فرضيه سوم
5-3-4- يپیشنهاد کاربری پژوهش براساس فرضیه چهارم
5-3-5- يپیشنهاد کاربری پژوهش براساس فرضیه پنجم
5-3-6- يپیشنهاد کاربری پژوهش براساس فرضیه ششم
5-4-7- يپیشنهاد کاربری پژوهش براساس فرضیه هفتم
5-5 تحلیل مقایسه ای
5-6- پيشنهادهاي آتي پژوهشي
5-7- مشكلات و محدوديت‌ها حين اجراي تحقيق
منابع

 

دانلود:
دانلود پایان نامه بازاریابی
امتیاز مورد نیازامتیاز مورد نیاز 15
تاريخسه شنبه, 06 آبان 1399 22:55
حجم فايل 464.94 KB
دانلود 0
جهت دانلود وارد حساب خود شويد.

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل: PDF
  • تعداد صفحات: 135

نویسنده

پایگاه اطلاعات علمی ایران

پایگاه اطلاعات علمی ایران کتابخانه شخصی و حامی پژوهشی شما است.

 

  •  ایمیل : Info(at)isid.ir
  •  شماره تماس: 23-73-479- 0912
  •  تلگرام: عضویت در کانال تلگرام
  •  آی دی یاهو: isid24
  •  سامانه پیامکی:
  •  ما پذیرای نظرات، پیشنهادات، درخواست ها و شکایات شما هستیم.

Iranian Scientific Information Database

www.isid.ir

نظرات (0)

هنوز دیدگاهی بیان نشده است

ارسال دیدگاه

پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

آموزش

  1. مقالات آموزشی
  2. اخبار سایت
« November 2020 »
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30