پاسخ دهنده عزیز، این پرسشنامه جهت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی تهیه گردیده و هدف محقق از این مطالعه : بررسی تاثیر ارتباطات برند و کیفیت خدمات بر ایجاد وفاداری به برند از طریق اعتماد به برند می باشد. بنابر این پاسخهای دقیق و با تامل شما، اینجانب را در انجام این تحقیق یاری خواهد نمود. بدیهی است پرسشنامه بدون نام بوده و پاسخهای شما تنها در راستای اهداف پژوهشی تحقیق حاضر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
"پیشاپیش از همکاری شما پاسخ دهنده گرامی کمال تشکر را داریم."
- متغیرهایی که در این پرسشنامه مورد سنجش قرار می گیرند به شرح زیر می باشند:
- پرسشنامه فارسی ارتباطات برند
- پرسشنامه فارسی کیفیت درک شده
- پرسشنامه فارسی اعتماد به برند
- پرسشنامه فارسی رضایت مصرف کنندگان
- پرسشنامه فارسی وفاداری به برند
- پرسشنامه فارسی تجربه برند
دانلود:

دانلود پرسشنامه ارتباطات برند، کیفیت خدمات، وفاداری به برند و پرسشنامه اعتماد به برند
امتیاز مورد نیاز

4

دوشنبه, 07 دی 1394 20:31

31.37 KB

14