ورود به پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)

نام کاربری *
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار

عضویت در پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)

توجه: ممکن است لینک فعال سازی ارسال شده در پوشه اسپم باشد
نام *
نام کاربری *
رمز عبور *
تایید رمز عبور *
پست الکترونیک بدون www*
تایید پست الکترونیک بدون www*
کد امنیتی *
چهارشنبه, ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ Wednesday, 21 February 2018
«
  • مقالات لاتین
  • مقالات فارسی
  • کتاب فارسی
  • نمونه سوالات
  • پروپوزال
  • پایان نامه
  • پرسشنامه
  • پروژه
  • پاورپوینت
  • جزوه
  • متفرقه
  • ادبیات تحقیق
»
کتاب حسابدارى صنعتى مقدماتى رشتۀ حسابدارى بازرگانى گروه تحصىلى ادارى مالى زمىنۀ خدمات شاخۀ آموزش فنى وحرفه اى   فهرست مطالب فصل اولشناخت حسابدارى صنعتى (بهاى تمام شده) فصل دومطبقه بندى عوامل بهاى تمام شده  فصل سومکنترل مواد 
با توجه به اینکه کلیه ی آزمون های استخدامی آموزش و پرورش، تامین اجتماعی، شهرداری، بانکها، و... حاوی نمونه سوالات دروس عمومی هستند. در همین راستا، پایگاه اطلاعات علمی ایران برای آمادگی در آزمون های استخدامی اقدام به گرد آوری نمونه سوالات عمومی آزمون
مقدمه ای بر پردازش تصویردر هر سیستمی و با هر عملکردی برای تصمیم گیری به داده های ورودی احتیاج داریم. این ورودی ها میتوانند از یک سنسور صوتی, سنسور فاصله سنج , سنسور مادون قرمز , میکروفن و با تصاویر ارسالی از یه دوربین باشد.امروزه پردازش تصویر بهترین
مقدمه ای بر داده‌کاویدر دو دهه قبل توانايي های فنی بشر در برای توليد و جمع آوری داده‌ها به سرعت افزايش يافته است. عواملی نظير استفاده گسترده از بارکد برای توليدات تجاری، به خدمت گرفتن کامپيوتر در کسب و کار، علوم، خدمات دولتی و پيشرفت در وسائل جمع
مراحل سیم کشی: سیم‌كشی ساختمان چندین مرحله دارد كه ذیلا به آن‌ها اشاره خواهیم كرد1. مشاهده ساختمان و تهیه نقشه شماتیک2. خرطوم گذاری3. تهیه نقشه فنی4. تهیه نقشه (شمای) حقیقی5. سیم‌كشی6. نصب لوازم7. آزمایش و رفع عیوب احتمالی به مسیر بسته‌ای كه

 

سلام ، اگر قبلا در آی اس آی دی ثبت نام کردید با نام کاربری و کلمه عبوری که در اختیار دارید به حساب کاربری خود وارد شوید

ثبت نام

 
 

وبلاگ (ISID)

آموزش های زیادی در حال تدارک برای شما هستیم که میتوانید در وبلاگ ما مطالعه کنید

دسترسی سریع

  1. جدید ترین
  2. محبوب ترین
  3. تصادفی
  4. نظرات
  5. جستجو
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت مالی و حسابداری
با سلام لطفا درخواست خود را از طریق منوی تماس با ما ارس
سلام یه موضوع برای پایان نامه میخوام رشته حسابداری ارش
مهمان نظری را ارسال کرده است در : روش و ابزار گردآوری اطلاعات تحقیق
عالی بود. تشکر
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : پروپوزال بررسی تاثیر رفتار اخلاقی بر رضايت شغلی کارکنان
با سلام کاربر گرامی شما جهت دانلود از پایگاه اطلاعات ع...
با سلام خواهشمندم جهت خریداری مقاله زیر از این وبسایت ر...
سلام خیلی ممنون با این می تونم خودم فصل سوم پایان نامه خ
مهمان نظری را ارسال کرده است در : نمونه پروپوزال ارشد مدیریت دولتی
خوب بود ممنون
با سلام و خسته نباشید. من این پرسشنامه رو خریدم حیلی ام ...
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : پرسشنامه سنجش نحوه ی گذران اوقات فراغت دانشجویان
با سلام 1- پرسشنامه های استاندارد روایی و پایایی دارند. ...
بهنام نظری را ارسال کرده است در : پرسشنامه سنجش نحوه ی گذران اوقات فراغت دانشجویان
سلام آیا این پرسشنامه روایی و پایایی دارد؟
isid دانلود نمونه پایان نامه حسابداری دانلود نمونه پایان نامه مدیریت دولتی دانلود نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری دانلود پایان نامه ارشد حسابداری دانلود پایان نامه حسابداری دانلود پایان نامه مالی دانلود پایان نامه مدیریت دولتی دانلود پایان نامه مدیریت مالی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری روش تحقیق روش تحقیق در پایان نامه فصل سوم پایان نامه مقاله بیس بازاریابی موضوع پایان نامه بازاریابی موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی نمونه پایان نامه ارشد حسابداری نمونه پایان نامه حسابداری نمونه پایان نامه مالی نمونه پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مالی نمونه پایان نامه مدیریت دولتی نمونه پایان نامه مدیریت مالی نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی نمونه پرسشنامه نمونه پروپوزال نمونه پروپوزال ارشد حسابداری نمونه پروپوزال حسابداری نمونه پروپوزال مالی نمونه پروپوزال مدیریت نمونه پروپوزال مدیریت بازاریابی نمونه پروپوزال مدیریت دولتی نمونه پروپوزال مدیریت مالی پایان نامه ارشد حسابداری پایان نامه ارشد مدیریت مالی پایان نامه حسابداری پایان نامه رشته حسابداری پایان نامه مالی پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مالی پایان نامه مدیریت دولتی پایان نامه مدیریت مالی پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی پایگاه اطلاعات علمی ایران پرسشنامه پرسشنامه بازاریابی پرسشنامه تعهد سازمانی پرسشنامه مدیریت پرسشنامه مدیریت بازاریابی پرسشنامه مدیریت دولتی پروپوزال پروپوزال ارشد مدیریت دولتی پروپوزال حسابداری پروپوزال حسابداری روش تحقیق پروپوزال مالی پروپوزال مدیریت دولتی پروپوزال مدیریت مالی پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت دولتی پروژه برق

پروپوزال بررسی رابطه ادراکات مشتریان با عملکرد مالی

شنبه, 30 دی 1396 21:08 بازدید 115 بار
پایگاه اطلاعات علمی ایران

1-1- بیان مسئله
امروزه سازمانهایی که خواهان موفقیت می باشند در جستجوی راهها و روشهایی هستند که بتوانند رهبری بازار را در کنترل خود در آورند. یکی از مهمترین عوامل رضایت مشتری گرایی در سازمان است. از این رو بانک ها برای جلب مشتری با یکدیگر به رقابت بر می خیزند. هیچ بانکی نمی تواند بدون مشتری به حیات خود ادامه دهد. بعضی از بانک ها در پی آن هستند تا با تشخیص نیاز مشتری و ارائه خدمات مختلف به بازار در این صحنه رقابت از دیگران پیشی بگیرند. اما کسانی در صحنه رقابت در آینده موفق خواهند بود که بتوانند سریع تراز دیگران به نیازها و خواسته های مردم توجه کنند و ساده ترین و آسان ترین به مردم پاسخ دهند. بر همین اساس همواره بانک های خصوصی تلاش می کنند در ارائه خدمات جدید بانكی پیشرو باشند (چراغی ،1388،10) و این موضوع باعث شده است تا تعدادی از بانك‌های دولتی به پیروی از آنها، اقدام به ایجاد خدمات مشابه بنمایند. کیفیت خدمات و مدیریت روابط با مشتریان در این بانکها می تواند تاثیرات مهمی را بر عملکرد مالی بانک بر جای بگذارد.

اما فرایندهای زیر بنایی سرمایه گذاری در روابط مشتریان و عملکرد در اکثر مطالعات تجربی بوضوح تعیین نشده اند. در این حوزه چنین استنباط می شود که سرمایه گذاری در روابط مشتریان می تواند مبنایی را برای توسعه استراتژیها جهت ایجاد ارزش برای مشتریان فراهم آورد و این استراتژیها بنیان کسب مزیت رقابتی را تقویت می کنند که عملکرد مالی پایداری ماحصل آنست. از این منظر، درک کامل مفهوم وفاداری مشتریان نشان از نیاز به افزایش ارزش برای مشتریان دارد که در حفظ و افزایش مشتریان بعنوان شاخصهای عملکرد مالی عرضه کنندگان خدمات مالی در بخش خصوصی تجلی می یابند. مطالعات متعدد پیشین به بررسی حفظ مشتریان در بانکهای خصوصی پرداخته اند اما تقریباً سایر ابعاد را نادیده گرفته اند........
 

  • فهرست مطالب پروپوزال بررسی رابطه ادراکات مشتریان با عملکرد مالی

1-1- بیان مسئله
2-1- پیشینه تحقیق
3-1- اهمیت و ضرورت تحقیق
4-1- اهداف تحقیق
5-1- فرضیه های تحقیق
6-1- چارچوب نظری تحقیق
7-1- مدل مفهومی تحقیق
8-1- متغیر های تحقیق
9-1- شیوۀ اندازه گیری متغیر ها
10-1- روش تحقیق
11-1- قلمرو تحقیق
1-11-1- قلمرو زمانی تحقیق
2-11-1- قلمرو مکانی تحقیق (جامعه آماری)
3-11-1- روش تعیین حجم نمونه
12-1 روش و ابزار گرد آوری اطلاعات
13-1 روش تجزیه و تحلیل داده ها
14-1 تعریف واژه ها و اصطلاحات
منابع و ماخذ
منابع فارسی
منابع لاتین

 

دانلود:
دانلود پروپوزال بررسی رابطه ادراکات مشتریان با عملکرد مالی
امتیاز مورد نیازامتیاز مورد نیاز 15
تاريخ 1396-10-30
حجم فايل 62.89 KB
دانلود 1
جهت دانلود وارد حساب خود شويد.

اطلاعات تکمیلی

  • فرمت فایل: DOC
  • تعداد صفحات: 22

بیوگرافی نویسنده

پایگاه اطلاعات علمی ایران

پایگاه اطلاعات علمی ایران کتابخانه شخصی و حامی پژوهشی شما است. 

  •  ایمیل : Info(at)isid.ir
  •  شماره تماس: 23-73-479- 0912
  •  تلگرام: عضویت در کانال تلگرام
  •  آی دی یاهو: isid24
  •  سامانه پیامکی:
  •  ما پذیرای نظرات، پیشنهادات، درخواست ها و شکایات شما هستیم.

Iranian Scientific Information Database

www.isid.ir

نظرات (0)

هنوز دیدگاهی بیان نشده است

ارسال دیدگاه

می توانید ثبت نام کنید یا وارد شوید
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
  1. مقالات آموزشی
  2. اخبار سایت
« February 2018 »
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

تضمین بهترین قیمت

خرید با قیمت منصفانه

دانلود آنی

دانلود آنی پس از پرداخت

برگشت وجه

ضمانت برگشت وجه

پرداخت آنلاین

با کارت های عضو شتاب

تماس با ما
1000 کاراکتر باقی مانده