اما فرایندهای زیر بنایی سرمایه گذاری در روابط مشتریان و عملکرد در اکثر مطالعات تجربی بوضوح تعیین نشده اند. در این حوزه چنین استنباط می شود که سرمایه گذاری در روابط مشتریان می تواند مبنایی را برای توسعه استراتژیها جهت ایجاد ارزش برای مشتریان فراهم آورد و این استراتژیها بنیان کسب مزیت رقابتی را تقویت می کنند که عملکرد مالی پایداری ماحصل آنست. از این منظر، درک کامل مفهوم وفاداری مشتریان نشان از نیاز به افزایش ارزش برای مشتریان دارد که در حفظ و افزایش مشتریان بعنوان شاخصهای عملکرد مالی عرضه کنندگان خدمات مالی در بخش خصوصی تجلی می یابند. مطالعات متعدد پیشین به بررسی حفظ مشتریان در بانکهای خصوصی پرداخته اند اما تقریباً سایر ابعاد را نادیده گرفته اند........
- فهرست مطالب پروپوزال بررسی رابطه ادراکات مشتریان با عملکرد مالی
1-1- بیان مسئله
2-1- پیشینه تحقیق
3-1- اهمیت و ضرورت تحقیق
4-1- اهداف تحقیق
5-1- فرضیه های تحقیق
6-1- چارچوب نظری تحقیق
7-1- مدل مفهومی تحقیق
8-1- متغیر های تحقیق
9-1- شیوۀ اندازه گیری متغیر ها
10-1- روش تحقیق
11-1- قلمرو تحقیق
1-11-1- قلمرو زمانی تحقیق
2-11-1- قلمرو مکانی تحقیق (جامعه آماری)
3-11-1- روش تعیین حجم نمونه
12-1 روش و ابزار گرد آوری اطلاعات
13-1 روش تجزیه و تحلیل داده ها
14-1 تعریف واژه ها و اصطلاحات
منابع و ماخذ
منابع فارسی
منابع لاتین




