از طرفی بازارهای محصولات در سطح ملی و جهانی به طور افزونی در حال رقابتی شدن است . به علاوه دوره عمر محصولات به دلیل تغییر مداوم فن آوری و نیازهای مشتریان در حال کوتاه شدن است . در چنین محیطی به طبع یک سازمان هیچ گونه حق انتخابی نخواهد داشت . سازمان باید نیازهای آینده مشتریان را پیش بینی کرده و سعی کند آنها را ترمیم نماید . ترمیم نیازهای موجود مشتریان به تنهایی کافی نیست . چرا که شرکت هایی در ارائه محصولات جدید موفق بوده اند که توانسته اند به نیازهای آینده مشتریان پی ببرند و به بازاریابی توجه بیشتری می کند.(ساعت چی ،محمود ،1381،شماره 29)
بازاریابان می کوشند نیازهای مصرف کنندگان را ارضا کنند ولی دلایلی که باعث شوند یک محصول خریداری شود بسیار متنوع است . تعیین و شناخت انگیزه های مصرف کننده مرحله مهمی برای کسب اطمینان از این نکته است که با ارائه یک محصول ، انگیزه های مربوط ارضا خواهد شد . (ساعت چی ،محمود،1381 ،شماره 29).....
- فهرست مطالب پروپوزال بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانکی
1-1 مقدمه
1-2- بیان مساله
1-3-پیشینه تحقیق
1-4-اهمیت و ضرورت تحقیق
1-5- اهداف تحقیق
1-6- چارچوب نظری تحقیق
1-7.سؤالات تحقیق
1-8- فرضیه های تحقیق و مدل مفهومی تحقیق
1-9- قلمرو تحقیق
1-10-روش تحقیق
1-11-جامعه آماری
1-11-1- حجم نمونه آماری
1-11-2- روش نمونه گیری
1-12- روش گردآوری داده ها
1-13- روش های آماری تجزیه و تحلیل اطلاعات
1-14- تعریف كلمات كلیدی
منابع و ماخذ