شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۸ Saturday, 20 July 2019
«
  • مقالات لاتین
  • مقالات فارسی
  • کتاب فارسی
  • نمونه سوالات
  • پروپوزال
  • پایان نامه
  • پرسشنامه
  • پروژه
  • پاورپوینت
  • جزوه
  • متفرقه
  • ادبیات تحقیق
»
کتاب حسابدارى صنعتى مقدماتى رشتۀ حسابدارى بازرگانى گروه تحصىلى ادارى مالى زمىنۀ خدمات شاخۀ آموزش فنى وحرفه اى   فهرست مطالب فصل اولشناخت حسابدارى صنعتى (بهاى تمام شده) فصل دومطبقه بندى عوامل بهاى تمام شده  فصل سومکنترل مواد 
با توجه به اینکه کلیه ی آزمون های استخدامی آموزش و پرورش، تامین اجتماعی، شهرداری، بانکها، و... حاوی نمونه سوالات دروس عمومی هستند. در همین راستا، پایگاه اطلاعات علمی ایران برای آمادگی در آزمون های استخدامی اقدام به گرد آوری نمونه سوالات عمومی آزمون
تاریخچه  از هنگامی كه اتینه لنویر( مراجعه به تاریخچه اتومبیل ) اولین موتور احتراق داخلی را ساخت و تكمیل آن توسط چالز فرانكلین كترینگ، سیستم های مختلفی برای  ایجاد جرقه در اتاق احتراق ابداع شده ا ند و روز به روز كارایی این سیستم بالاتر رفته است.
مقدمه ای بر داده‌کاویدر دو دهه قبل توانايي های فنی بشر در برای توليد و جمع آوری داده‌ها به سرعت افزايش يافته است. عواملی نظير استفاده گسترده از بارکد برای توليدات تجاری، به خدمت گرفتن کامپيوتر در کسب و کار، علوم، خدمات دولتی و پيشرفت در وسائل جمع
مقدمه تابلو می تواند از یك یا چند صفحه از جنس عایق كه جاذب رطوبت و خود سوز نباشد (فیبر الكتریكی ) تشكیل شده یا تمام فلزی باشد. چنانچه تابلو در محلی كه افراد غیر متخصص در آن رفت و آمد می كنند نصب شده باشد نباید هیچ یك از قسمتهای برق دار آ‎ن در
اختلال های روانی پیش زمینه تاریخیماقبل تاریخ و ارواح شیطانیبرخی از نابهنجاری های روانی سالها پیش شناخته شده اند. شواهد برجای مانده از دوران پیش از تاریخ حاكی از آن است كه رفتارهای نابهنجار بیشتر به ارواح شیطانی نسبت داده می شد. شواهدی دال بر عملیات

 

سلام ، اگر قبلا در (ISID) ثبت نام کردید با نام کاربری و کلمه عبوری که در اختیار دارید به حساب کاربری خود وارد شوید

ثبت نام

 
 

وبلاگ (ISID)

آموزش های زیادی در حال تدارک برای شما هستیم که میتوانید در وبلاگ ما مطالعه کنید

دسترسی سریع

  1. جدید ترین
  2. محبوب ترین
  3. تصادفی
  4. نظرات
  5. جستجو
با سلام اون تعداد گویه (پرسش) است که به اشتباه تعداد صف
مهمان نظری را ارسال کرده است در : درباره پایگاه اطلاعات علمی ایران
واقعا عالی مرسی بابت سایت خوبتون
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت مالی و حسابداری
با سلام لطفا درخواست خود را از طریق منوی تماس با ما ارس
سلام یه موضوع برای پایان نامه میخوام رشته حسابداری ارش
مهمان نظری را ارسال کرده است در : روش و ابزار گردآوری اطلاعات تحقیق
عالی بود. تشکر
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : پروپوزال بررسی تاثیر رفتار اخلاقی بر رضايت شغلی کارکنان
با سلام کاربر گرامی شما جهت دانلود از پایگاه اطلاعات ع...
با سلام خواهشمندم جهت خریداری مقاله زیر از این وبسایت ر...
سلام خیلی ممنون با این می تونم خودم فصل سوم پایان نامه خ
مهمان نظری را ارسال کرده است در : نمونه پروپوزال ارشد مدیریت دولتی
خوب بود ممنون
isid دانلود نمونه پایان نامه حسابداری دانلود نمونه پایان نامه مدیریت دولتی دانلود نمونه پایان نامه مدیریت مالی دانلود نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری دانلود نمونه پروپوزال مدیریت دولتی دانلود پایان نامه حسابداری دانلود پایان نامه مالی دانلود پایان نامه مدیریت دولتی دانلود پایان نامه مدیریت مالی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری دانلود پروپوزال مدیریت دولتی روش تحقیق در پایان نامه فصل سوم پایان نامه مقاله بیس بازاریابی موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی نمونه فصل سوم پایان نامه نمونه پایان نامه ارشد حسابداری نمونه پایان نامه حسابداری نمونه پایان نامه مالی نمونه پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مالی نمونه پایان نامه مدیریت دولتی نمونه پایان نامه مدیریت مالی نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی نمونه پرسشنامه نمونه پروپوزال نمونه پروپوزال ارشد حسابداری نمونه پروپوزال حسابداری نمونه پروپوزال مالی نمونه پروپوزال مدیریت نمونه پروپوزال مدیریت دولتی نمونه پروپوزال مدیریت مالی پایان نامه ارشد حسابداری پایان نامه ارشد مدیریت مالی پایان نامه حسابداری پایان نامه رشته حسابداری پایان نامه مالی پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مالی پایان نامه مدیریت دولتی پایان نامه مدیریت مالی پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی پایگاه اطلاعات علمی ایران پرسشنامه پرسشنامه بازاریابی پرسشنامه مدیریت بازاریابی پرسشنامه مدیریت دولتی پروپوزال پروپوزال آماده مدیریت دولتی پروپوزال ارشد مدیریت دولتی پروپوزال حسابداری پروپوزال روش تحقیق مدیریت دولتی پروپوزال مالی پروپوزال مدیریت دولتی پروپوزال مدیریت مالی پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت دولتی پروژه برق

آمیخته بازاریابی در صنعت بانکداری

مقدمه

امروزه با توسعه مفهوم بازاریابی و رقابت سازمانهای تجاری از جمله بانک ها، به این مطلب پی برده اند که برای رسیدن به اهداف خود باید رضایت مشتریان را جلب نمایند . باید پذیرفت که بازارها محدودند و مشتری کمیاب است . امروزه سازمانهایی که خواهان موفقیت می باشند در جستجوی راهها و روشهایی هستند که بتوانند رهبری بازار را در کنترل خود در آورند . یکی از مهمترین عوامل رضایت مشتری گرایی در سازمان است. از این رو بانک ها برای جلب مشتری با یکدیگر به رقابت بر می خیزند. هیچ بانکی نمی تواند بدون مشتری به حیات خود ادامه دهد . بعضی از بانک ها در پی آن هستند تا با تشخیص نیاز مشتری و ارائه خدمات مختلف به بازار در این صحنه رقابت از دیگران پیشی بگیرند. اما کسانی در صحنه رقابت در آینده موفق خواهند بود که بتوانند سریع تراز دیگران به نیازها و خواسته های مردم توجه کنند و ساده ترین و آسان ترین به مردم پاسخ دهند. به عبارت دیگر در یک بازار رقابتی کسانی موفق خواهند بود شد که به دو ویژگی سرعت و سهولت در ارائه خدمات و برخورد مناسب کارکنان توجه داشته باشند . بانک هایی در صحنه رقابت آیند موفق هستند که برای ارائه خدمات به مشتریان برنامه های خاص بازاریابی داشته باشند.

 

  • فهرست مندرجات ادبیات تحقیق آمیخته بازاریابی در صنعت بانکداری

1. مقدمه
2. رضایت مشتری
3. اهمیت رضایت مشتری
4. رضایت مشتری و موفقیت سازمانی
5. اثربخشی سازمانی و رضایت مشتری
6. مفهوم اثر بخشی
7. تأكید ایجاد رابطه با مشتری و حفظ او
8. رابطه بین وفاداری مشتری و رضایت او
9. تأثیر رضایت و وفاداری مشتری
10. چالش تأمین رضایت مشتری و نقش كاركنان در آن
11. جلب مشتریان و حفظ آن
12. سودآوری مشتری
13. رضایت مشتری رمز بقای سازمان در بازار رقابت
14. جلب رضایت مشتریان
15. اهمیت مشتری
16. فرآیند جلب رضایت مشتریان
17. شناسایی انتظارات مشتریان
18. نیاز ، خواسته و باورهای مشتری
19. طراحی كالا و خدمت براساس نیازها و انتظارات
20. تولید و تحویل براساس طراحی انجام شده
21. مدیریت انتظارات مشتری
22. سنجش رضایت مشتری
23. چرخه بهبود مستمر رضایت مشتری
24. ضرورت مشتری و مشتری داری در بانك
25. رویكردهای نوین مشتری داری در بانكهای ایرانی
26. شناخت مشتریان عامل تقویت ارتباط
27. e-crm
28. خدمات خاص برای مشتریان خاص
29. ابزارهای فرآیند مشتری مداری در بانكداری نوین
30. استراتژی مشتری گرایی
31. مفهوم استراتژی مشتری گرایی
32. استراتژی مهم در جهت مشتری گرایی
33. ایجاد فرهنگ مشتری گرایی
34. توانمند شدن منابع انسانی
35. اداره مؤسسات خدماتی
36. ماهیت و طبقه بندی خدمات
37. تعریف خدمت
38. ویژگی های خدمت
39. خط مشی بازاریابی مؤسسات خدماتی
40. آمیخته بازاریابی خدمات
41. عوامل تشكیل دهنده آمیخته بازاریابی خدمات
42. محصول
43. قیمت
44. توزیع
45. ترفیع و بازارافزایی
46. كاركنان
47. دارایی ها امكانات فیزیكی
48. فرآیندها
49. شخصی سازی خدمت
50. بازاریابی خدمات بانكی
51. اركان بازاریابی خدمات بانكی
52. بازارشناسی
53. بازارسازی
54. بازارداری
55. جایگاه بازاریابی در خدمات بانكی
56. استراتژی محصول
57. مفهوم محصول
58. استراتژی های توسعه خدمات مالی
59. گسترده نمودن خدمات واقعی
60. استراتژی های قیمت
61. قیمت گذاری خدمات مالی
62. عواملی كه بر قیمت تأثیر می گذارند
63. استراتژی های مكان ( توزیع )
64. استراتژی های ترفیع
65. اجزای آمیخته ترفیع و بازارافزایی
66. تبلیغات و آگهی ها
67. پیشبرد فروش
68. رابطه عمومی
69. فروش شخصی
70. استراتژی مربوط به كاركنان
71. گزینش
72. آموزش
73. انگیزش
74. پرورش
75. سنجش
76. استراتژی های مربوط به امكانات فیزیكی
77. استراتژی های فرآیند
78. منابع

 

دانلود:
دانلود ادبیات تحقیق آمیخته بازاریابی در صنعت بانکداری
امتیاز مورد نیازامتیاز مورد نیاز 25
تاريخ 1394-10-19
حجم فايل 78.19 KB
دانلود 22
جهت دانلود وارد حساب خود شويد.

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل: DOC
  • تعداد صفحات: 85

نویسنده

پایگاه اطلاعات علمی ایران

پایگاه اطلاعات علمی ایران کتابخانه شخصی و حامی پژوهشی شما است. 

  •  ایمیل : Info(at)isid.ir
  •  شماره تماس: 23-73-479- 0912
  •  تلگرام: عضویت در کانال تلگرام
  •  آی دی یاهو: isid24
  •  سامانه پیامکی:
  •  ما پذیرای نظرات، پیشنهادات، درخواست ها و شکایات شما هستیم.

Iranian Scientific Information Database

www.isid.ir

نظرات (0)

هنوز دیدگاهی بیان نشده است

ارسال دیدگاه

پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

آموزش

  1. مقالات آموزشی
  2. اخبار سایت
« July 2019 »
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31