جمعه, ۱۵ آذر ۱۳۹۸ Friday, 06 December 2019
«
  • مقالات لاتین
  • مقالات فارسی
  • کتاب فارسی
  • نمونه سوالات
  • پروپوزال
  • پایان نامه
  • پرسشنامه
  • پروژه
  • پاورپوینت
  • جزوه
  • متفرقه
  • ادبیات تحقیق
»
کتاب حسابدارى صنعتى مقدماتى رشتۀ حسابدارى بازرگانى گروه تحصىلى ادارى مالى زمىنۀ خدمات شاخۀ آموزش فنى وحرفه اى   فهرست مطالب فصل اولشناخت حسابدارى صنعتى (بهاى تمام شده) فصل دومطبقه بندى عوامل بهاى تمام شده  فصل سومکنترل مواد 
با توجه به اینکه کلیه ی آزمون های استخدامی آموزش و پرورش، تامین اجتماعی، شهرداری، بانکها، و... حاوی نمونه سوالات دروس عمومی هستند. در همین راستا، پایگاه اطلاعات علمی ایران برای آمادگی در آزمون های استخدامی اقدام به گرد آوری نمونه سوالات عمومی آزمون
تاریخچه  از هنگامی كه اتینه لنویر( مراجعه به تاریخچه اتومبیل ) اولین موتور احتراق داخلی را ساخت و تكمیل آن توسط چالز فرانكلین كترینگ، سیستم های مختلفی برای  ایجاد جرقه در اتاق احتراق ابداع شده ا ند و روز به روز كارایی این سیستم بالاتر رفته است.
مقدمه ای بر داده‌کاویدر دو دهه قبل توانايي های فنی بشر در برای توليد و جمع آوری داده‌ها به سرعت افزايش يافته است. عواملی نظير استفاده گسترده از بارکد برای توليدات تجاری، به خدمت گرفتن کامپيوتر در کسب و کار، علوم، خدمات دولتی و پيشرفت در وسائل جمع
مقدمه تابلو می تواند از یك یا چند صفحه از جنس عایق كه جاذب رطوبت و خود سوز نباشد (فیبر الكتریكی ) تشكیل شده یا تمام فلزی باشد. چنانچه تابلو در محلی كه افراد غیر متخصص در آن رفت و آمد می كنند نصب شده باشد نباید هیچ یك از قسمتهای برق دار آ‎ن در
رضایت زناشوئی  در ازدواجهای رضامند و موفق زوجین پیامهای روشنی را برای هم ارسال می‌كنند. به همدیگر اعتماد دارند و تفاوتهای همدیگر را به راحتی می‌پذیرند كه این ویژگی موجب خلاقیت آنان می‌گردد تا برای توسعه و برنامه ریزی هویت خودشان تلاش كنند. این

 

سلام ، اگر قبلا در (ISID) ثبت نام کردید با نام کاربری و کلمه عبوری که در اختیار دارید به حساب کاربری خود وارد شوید

ثبت نام

 
 

وبلاگ (ISID)

آموزش های زیادی در حال تدارک برای شما هستیم که میتوانید در وبلاگ ما مطالعه کنید

دسترسی سریع

  1. جدید ترین
  2. محبوب ترین
  3. تصادفی
  4. نظرات
  5. جستجو
ممنونم عالی بود
با سلام اون تعداد گویه (پرسش) است که به اشتباه تعداد صفحه درج شده بود.
من این پرسشنامه رو دانلود کردم و فقط4 صفحه است در صورتی که در توضیحات نوشته شده 50 صفحه!!!!
مهمان نظری را ارسال کرده است در : درباره پایگاه اطلاعات علمی ایران
واقعا عالی مرسی بابت سایت خوبتون
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت مالی و حسابداری
با سلام لطفا درخواست خود را از طریق منوی تماس با ما ارسال فرمایید.
سلام یه موضوع برای پایان نامه میخوام رشته حسابداری ارشد باتشکر
مهمان نظری را ارسال کرده است در : روش و ابزار گردآوری اطلاعات تحقیق
عالی بود. تشکر
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : پروپوزال بررسی تاثیر رفتار اخلاقی بر رضايت شغلی کارکنان
با سلام کاربر گرامی شما جهت دانلود از پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID) تنها به یک دقیقه زمان نیاز ...
با سلام خواهشمندم جهت خریداری مقاله زیر از این وبسایت راهنمایی فرمایید. پروپوزال بررسی تاثیر رفتار ا...
سلام خیلی ممنون با این می تونم خودم فصل سوم پایان نامه خودم رو بنویسم.
isid دانلود نمونه پایان نامه ارشد حسابداری دانلود نمونه پایان نامه حسابداری دانلود نمونه پایان نامه مدیریت دولتی دانلود نمونه پایان نامه مدیریت مالی دانلود نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری دانلود نمونه پروپوزال مدیریت دولتی دانلود پایان نامه ارشد حسابداری دانلود پایان نامه حسابداری دانلود پایان نامه مالی دانلود پایان نامه مدیریت دولتی دانلود پایان نامه مدیریت مالی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری روش تحقیق در پایان نامه فصل سوم پایان نامه مقاله بیس بازاریابی نمونه فصل سوم پایان نامه نمونه پایان نامه ارشد حسابداری نمونه پایان نامه حسابداری نمونه پایان نامه رشته حسابداری نمونه پایان نامه مالی نمونه پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مالی نمونه پایان نامه مدیریت دولتی نمونه پایان نامه مدیریت مالی نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی نمونه پرسشنامه نمونه پروپوزال نمونه پروپوزال ارشد حسابداری نمونه پروپوزال حسابداری نمونه پروپوزال مالی نمونه پروپوزال مدیریت نمونه پروپوزال مدیریت دولتی نمونه پروپوزال مدیریت مالی پایان نامه ارشد حسابداری پایان نامه ارشد مدیریت مالی پایان نامه حسابداری پایان نامه رشته حسابداری پایان نامه مالی پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مالی پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت مالی پایان نامه مدیریت دولتی پایان نامه مدیریت مالی پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی پایگاه اطلاعات علمی ایران پرسشنامه پرسشنامه بازاریابی پرسشنامه مدیریت بازاریابی پرسشنامه مدیریت دولتی پروپوزال پروپوزال آماده مدیریت دولتی پروپوزال ارشد مدیریت دولتی پروپوزال مالی پروپوزال مدیریت دولتی پروپوزال مدیریت مالی پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت دولتی پروژه برق

پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی

  • عنوان نمونه پایان نامه پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
  • بررسی رابطه تمایز اخلاقی شركت و فروش محصولات از دیدگاه مصرف كنندگان

 

  • چكیده:

در عصر حاضر، در شرایطی که شرکتها روزبه روز حجیم ترو بزرگتر میشوند بالتبع تاثیر عمده ای برساختار و نظام سود و بقاء میباشد،فراتر میروند ودر تحقق ارزشهای اخلاقی و اجتماعی نقش بسزایی خواهند داشت.مباحث عدالت،محیط زیست و حقوق انسانی ازجمله مباحثی هستند که توجه به ارزشهای اخلاقی را درکسب و کار توجیه میکنند.یکی ازابزارهای مهمی که دردنیای رقابتی امروزی میتوان برای بدست آوردن مزیت رقابتی جهت بالا بردن عملکرد بخش فروش شرکتها ازآن بهره جست ،ایجادتمایزاخلاقی درشرکتها میباشد.دراین پژوهش سعی شده رابطه تمایزاخلاقی شركت وفروش محصولات ازدیدگاه مصرف كنندگان بررسی شود.ازلحاظ هدف، این پژوهش ازنوع كاربردی بوده وباتوجه به روش جمع آوری داده ها، روش تحقیق توصیفی ودرمیان انواع روشهای توصیفی ازنوع تحقیق همبستگی می باشد.برای جمع آوری داده ها ازپرسشنامه استفاده گردید.روش نمونه گیری دراین پژوهش، روش دومرحله ای تصادفی طبقه بندی شده میباشد.مصرف كنندگان شعب انتخابی درفروشگاه های زنجیره ای ایران طیطو،به عنوان نمونه آماری انتخاب گردیدند.داده های جمع آوری شده بااستفاده از نرم افزار SPSS مورد تجزیه وتحلیل قرارگرفت.درنهایت، نتایج پژوهش نشان داد كه بین تمایزاخلاقی شركت و فروش محصولات رابطه معناداری وجوددارد.به عبارت دیگر، تمایزاخلاقی سبب افزایش انگیزه مصرف كنندگان، افزایش تمایل مشتری برای پرداخت هزینه بالاتروكسب مزیت رقابتی برای شركت گشته ودركل فروش شركت را ارتقاء می بخشد.

 

  • فهرست مطالب نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی

پیشگفتار
فصل اول : كلیات پژوهش
1 ـ 1 مقدمه
2 ـ 1 بیان مسأله و اهمیت موضوع
3 ـ 1 اهداف پژوهش
4 ـ 1 سؤالات پژوهش
1 ـ 4 ـ 1 سؤال اصلی
2 ـ 4 ـ 1 سؤالات فرعی
5 ـ 1 فرضیه های پژوهش
6 ـ 1 روش شناسی پژوهش
7 ـ 1 جامعه آماری و نحوه نمونه گیری
8 ـ 1 ابزار جمع آوری داده ها
9 ـ 1 مدل پژوهش
10 - 1 روش تحلیل داده ها
11 -1 متغیرهای پژوهش
12 ـ1 تعریف نظری و عملیاتی متغیرها
13 ـ 1 محدودیت های پژوهش
14 ـ1 ساختار پژوهش
فصل دوم : پیشینه نظری
1 ـ 2 ‌ مقدمه
2 ـ 2 پیشینه نظری
1 ـ 2 ـ 2 تمایز اخلاقی، اهمیت و نحوه سنجش آن
3 ـ 2 پیشینه تجربی
1 ـ 3 ـ 2 بررسی رابطه وجود تمایز اخلاقی شركت و انگیزه مصرف كننده
2 ـ 3 ـ 2 بررسی رابطه وجود تمایز اخلاقی شركت و تمایل مصرف كننده برای پرداخت هزینه بالاتر
3 ـ 3 ـ 2 بررسی رابطه وجود تمایز شركت و كسب مزیت رقابتی
4 ـ 3 ـ 2 بررسی رابطه وجود تمایز اخلاقی شركت و عملكرد بخش فروش
5 ـ 3 ـ 2 جایگاه موضوع در پژوهش های داخلی
6 ـ 3 ـ 2 خلاصه و جمع بندی
فصل سوم :‌ روش شناسی پژوهش
1 ـ 3 مقدمه
2 ـ 3 فرضیه های پژوهش
3 ـ 3 مدل پژوهش
4 ـ 3 جامعه آماری و نحوه نمونه گیری
5 ـ 3 ابزار جمع آوری داده ها
6 ـ 3 متغیرهای پژوهش
1 ـ 6 ـ 3 متغیرهای اندازه گیری شده
2 ـ 6 ـ 3 مقیاس و طیف متغیرها
3 ـ 6 ـ 3 طبقه بندی متغیرهای پژوهش
7 ـ 3 روش تجزیه و تحلیل داده ها
1 ـ 7 ـ‌ 3 آمار توصیفی یك متغیره
2 ـ 7 ـ 3 روش های آماری برای آزمون فرضیه ها
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها
1 ـ 4‌ مقدمه
2 ـ 4 نتایج حاصل از تحلیل توصیفی متغیرهای پژوهش (تك متغیره)
1 ـ‌ 2 ـ 4 جنسیت افراد حاضر در نمونه آماری
2 ـ‌ 2 ـ 4 سن افراد حاضر در نمونه آماری
3 ـ‌ 2 ـ 4 سطح تحصیلات افراد حاضر در نمونه آماری
4 ـ‌ 2 ـ 4 تمایز اخلاقی شركت
5 ـ‌ 2 ـ 4 فروش محصولات
3 ـ 4 آمار توصیفی دو متغیره
1 ـ‌ 3 ـ 4 بررسی انگیزه مصرف كننده بر اساس تمایز اخلاقی شركت
2 ـ‌ 3 ـ 4 بررسی افزایش تمایل مشتری برای پرداخت هزینه‌ بالاتر بر اساس تمایز اخلاقی
3 ـ‌ 3 ـ 4 بررسی ایجاد مزیت رقابتی بر اساس تمایز اخلاقی
4 ـ‌ 3 ـ 4‌ بررسی فروش محصولات بر اساس تمایز اخلاقی
4-4 بررسی ضریب همبستگی معنی ‌دار بین متغیر مستقل و وابسته
1-4-4 بررسی ضریب همبستگی معنی ‌دار بین تمایز اخلاقی شركت و انگیزه مصرف كننده
2-4-4 بررسی ضریب همبستگی معنی ‌دار بین تمایز اخلاقی شركت و تمایل مشتری برای پرداخت هزینه بالاتر
3-4-4 بررسی ضریب همبستگی معنی ‌دار بین تمایز اخلاقی شركت و مزیت رقابتی
4-4-4 بررسی ضریب همبستگی معنی ‌دار بین تمایز اخلاقی و فروش محصولات
5-4-4 ماتریس همبستگی
6-4-4 نتیجه‌گیری
5-4 آزمون فرضیه ها
1-5- 4 فرضیه اول
2-5-4 فرصیه دوم
3 ـ‌ 5ـ 4‌ فرضیه سوم
4 ـ‌ 5 ـ 4 فرضیه چهارم
6 ـ‌ 4 جمع بندی و نتیجه فصل
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات
1 ـ 5 مقدمه
2 ـ 5 مروری بر خطوط كلی پژوهش
3 ـ 5 یافته های مهم پژوهش
4 ـ 5 بحث و نتیجه گیری
5 ـ 5 محدودیت های پژوهش
6 ـ 5 پیشنهادات
7 -5 پیشنهاداتی برای پژوهش های آتی

  • منابع ومأخذ
  • ضمائم

 

دانلود:
docx.pngدانلود نمونه پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
امتیاز مورد نیازامتیاز مورد نیاز 15
تاريخ دوشنبه, 14 مرداد 1398 11:59
حجم فايل 709.71 KB
دانلود 0
جهت دانلود وارد حساب خود شويد.

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل: DOC
  • تعداد صفحات: 145

نویسنده

پایگاه اطلاعات علمی ایران

پایگاه اطلاعات علمی ایران کتابخانه شخصی و حامی پژوهشی شما است.

 

  •  ایمیل : Info(at)isid.ir
  •  شماره تماس: 23-73-479- 0912
  •  تلگرام: عضویت در کانال تلگرام
  •  آی دی یاهو: isid24
  •  سامانه پیامکی:
  •  ما پذیرای نظرات، پیشنهادات، درخواست ها و شکایات شما هستیم.

Iranian Scientific Information Database

www.isid.ir

نظرات (0)

هنوز دیدگاهی بیان نشده است

ارسال دیدگاه

پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

آموزش

  1. مقالات آموزشی
  2. اخبار سایت
« December 2019 »
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31