سه شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ Tuesday, 07 April 2020
«
  • مقالات لاتین
  • مقالات فارسی
  • کتاب فارسی
  • نمونه سوالات
  • پروپوزال
  • پایان نامه
  • پرسشنامه
  • پروژه
  • پاورپوینت
  • جزوه
  • متفرقه
  • ادبیات تحقیق
»
کتاب حسابدارى صنعتى مقدماتى رشتۀ حسابدارى بازرگانى گروه تحصىلى ادارى مالى زمىنۀ خدمات شاخۀ آموزش فنى وحرفه اى   فهرست مطالب فصل اولشناخت حسابدارى صنعتى (بهاى تمام شده) فصل دومطبقه بندى عوامل بهاى تمام شده  فصل سومکنترل مواد 
با توجه به اینکه کلیه ی آزمون های استخدامی آموزش و پرورش، تامین اجتماعی، شهرداری، بانکها، و... حاوی نمونه سوالات دروس عمومی هستند. در همین راستا، پایگاه اطلاعات علمی ایران برای آمادگی در آزمون های استخدامی اقدام به گرد آوری نمونه سوالات عمومی آزمون
تاریخچه  از هنگامی كه اتینه لنویر( مراجعه به تاریخچه اتومبیل ) اولین موتور احتراق داخلی را ساخت و تكمیل آن توسط چالز فرانكلین كترینگ، سیستم های مختلفی برای  ایجاد جرقه در اتاق احتراق ابداع شده ا ند و روز به روز كارایی این سیستم بالاتر رفته است.
مقدمه ای بر داده‌کاویدر دو دهه قبل توانايي های فنی بشر در برای توليد و جمع آوری داده‌ها به سرعت افزايش يافته است. عواملی نظير استفاده گسترده از بارکد برای توليدات تجاری، به خدمت گرفتن کامپيوتر در کسب و کار، علوم، خدمات دولتی و پيشرفت در وسائل جمع
مقدمه تابلو می تواند از یك یا چند صفحه از جنس عایق كه جاذب رطوبت و خود سوز نباشد (فیبر الكتریكی ) تشكیل شده یا تمام فلزی باشد. چنانچه تابلو در محلی كه افراد غیر متخصص در آن رفت و آمد می كنند نصب شده باشد نباید هیچ یك از قسمتهای برق دار آ‎ن در
1-2. مبانی نظری پژوهش در این قسمت مروری بر مبانی نظری یادگیری الکترونیکی و پذیرش یادگیری الکترونیکی خواهیم داشت. این فصل از بخشهای زیر تشکیل شده است: مروری بر یادگیری الکترونیکی، مدلهای پذیرش یادگیری الکترونیکی، آموزش سازمانی و در نهایت پیشینه تجربی

 

سلام ، اگر قبلا در (ISID) ثبت نام کردید با نام کاربری و کلمه عبوری که در اختیار دارید به حساب کاربری خود وارد شوید

ثبت نام

 
 

وبلاگ (ISID)

آموزش های زیادی در حال تدارک برای شما هستیم که میتوانید در وبلاگ ما مطالعه کنید

دسترسی سریع

  1. جدید ترین
  2. محبوب ترین
  3. تصادفی
  4. نظرات
  5. جستجو
مهمان نظری را ارسال کرده است در : پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حسابداری
سلام ممنون بخاطر مطالب مفیدتون عالی بود
مهمان نظری را ارسال کرده است در : ارسال درخواست به پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)
با عرض سلام و وقت بخیر بنده برای اجرای پایان نامه ام نیاز به این پرسشنامه و پکیج آموزشی را دارم لذا ...
ممنونم عالی بود
با سلام اون تعداد گویه (پرسش) است که به اشتباه تعداد صفحه درج شده بود.
من این پرسشنامه رو دانلود کردم و فقط4 صفحه است در صورتی که در توضیحات نوشته شده 50 صفحه!!!!
مهمان نظری را ارسال کرده است در : درباره پایگاه اطلاعات علمی ایران
واقعا عالی مرسی بابت سایت خوبتون
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت مالی و حسابداری
با سلام لطفا درخواست خود را از طریق منوی تماس با ما ارسال فرمایید.
سلام یه موضوع برای پایان نامه میخوام رشته حسابداری ارشد باتشکر
مهمان نظری را ارسال کرده است در : روش و ابزار گردآوری اطلاعات تحقیق
عالی بود. تشکر
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : پروپوزال بررسی تاثیر رفتار اخلاقی بر رضايت شغلی کارکنان
با سلام کاربر گرامی شما جهت دانلود از پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID) تنها به یک دقیقه زمان نیاز ...
isid دانلود نمونه پایان نامه ارشد حسابداری دانلود نمونه پایان نامه حسابداری دانلود نمونه پایان نامه مدیریت دولتی دانلود نمونه پایان نامه مدیریت مالی دانلود نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری دانلود پایان نامه حسابداری دانلود پایان نامه رشته حسابداری دانلود پایان نامه مالی دانلود پایان نامه مدیریت دولتی دانلود پایان نامه مدیریت مالی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری دانلود پروپوزال مدیریت دولتی روش تحقیق روش تحقیق در پایان نامه فصل سوم پایان نامه مقاله بیس بازاریابی نمونه فصل سوم پایان نامه نمونه پایان نامه ارشد حسابداری نمونه پایان نامه حسابداری نمونه پایان نامه رشته حسابداری نمونه پایان نامه مالی نمونه پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مالی نمونه پایان نامه مدیریت دولتی نمونه پایان نامه مدیریت مالی نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی نمونه پرسشنامه نمونه پروپوزال نمونه پروپوزال حسابداری نمونه پروپوزال مالی نمونه پروپوزال مدیریت نمونه پروپوزال مدیریت دولتی نمونه پروپوزال مدیریت مالی پایان نامه ارشد حسابداری پایان نامه ارشد مدیریت مالی پایان نامه حسابداری پایان نامه رشته حسابداری پایان نامه مالی پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مالی پایان نامه مدیریت دولتی پایان نامه مدیریت مالی پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی پایگاه اطلاعات علمی ایران پرسشنامه پرسشنامه بازاریابی پرسشنامه مدیریت بازاریابی پرسشنامه مدیریت دولتی پروپوزال پروپوزال آماده مدیریت دولتی پروپوزال ارشد مدیریت دولتی پروپوزال حسابداری پروپوزال روش تحقیق مدیریت دولتی پروپوزال مالی پروپوزال مدیریت دولتی پروپوزال مدیریت مالی پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت دولتی پروژه برق

پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت بازاریابی

  • عنوان پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت بازاریابی 
  • بررسی تاثیر رضایت و قابلیت استفاده از وب سایت بر وفاداری مشتریان و گفته های شفاهی مثبت

 

  • چکیده

این تحقیق می کوشد تا تاثیر رضایت و قابلیت استفاده از وب سایت را بر وفاداری و گفته های شفاهی مثبت مشتریان الکترونیکی بانک سامان مورد بررسی وکاوش قراردهد. داده های تحقیق با استفاده از نظرخواهی از384 نفراز مشتریان الکترونیکی بانک سامان گردآوری و برای بررسی و برآورد اثر رضایت و قابلیت استفاده از وب سایت بر وفاداری مشتریان و گفته های شفاهی مثبت از تحلیل رگرسیونی چند متغیره سلسله مراتبی (HMRA)بوسیله نرم افزار Lisrel استفاده شده است.یافته های حاصل از تحقیق نشان داد که قابلیت استفاده از وب سایت تاثیر مسقیمی بر رضایت مشتریان در کسب و کار بانکداری الکترونیک دارد و همچنین رضایت مشتریان موجب وفاداری آنها و وفاداری موجب گفته های شفاهی مثبت در کسب و کار بانکداری الکترونیک می شود. در نهایت رضایت مشتریان برگفته های شفاهی مثبت در کسب و کار بانکداری الکترونیک تاثیر مستقیم دارد.

 

  • فهرست مطالب پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت بازاریابی

 چکیده
فصل اول :کلیات تحقیق
1-1- مقدمه
1-2- بیان مسئله
1-3- پیشینه تحقیق
1-3-1 - داخل کشور
1-3-2 - خارج کشور
1-4- اهمیت و ضرورت تحقیق
1-5- اهداف تحقیق
1-5-1 - هدف اصلی
1-5-2 - اهداف فرعی(اختصاصی):
1-6- چارچوب نظری تحقیق
1-7- مدل مفهومی تحقیق
1-8- فرضیه تحقیق
1-8-1 - فرضیه اصلی
1-8-2 -فرضیه های فرعی
1-9- روش تحقیق
1-10- قلمرو مکانی تحقیق
1-11- قلمرو زمانی تحقیق
1-12- روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه
1-13- ابزار گردآوری داده ها
1-14- روش تجزیه و تحلیل داده ها
1-15- شرح واژه ها و اصطلاحات بکاررفته در تحقیق
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
2-1- مقدمه
2-2- بخش اول: مرور مطالعاتی ادبیات تحقیق
2-2-1 - رضایت مشتری
2-2-2 - مدلها و روشهای اندازه گیری رضایت مشتری
2-2-3 -تفاوت بین ارزش ادراکی و رضایت مشتری:
2-2-4 - رضایت کارکردی و رضایت روانی
2-2-5 - مزایای رضایت مشتری
2-2-6 -اندازه گیری رضایت مشتری
2-2-7 - روشهای اندازه گیری رضایت مشتری
2-3- وفاداری مشتری
2-3-1 - تاریخچه وفاداری
2-3-2 - تعاریف وفاداری مشتری
2-3-3 - انواع وفاداری
2-3-4 - معیارهای وفاداری
2-3-5 - سنجش میزان درجه وفاداری مشتری
2-3-6 - رویکردهای سنجش وفاداری
2-3-7 - مدل های وفاداری مشتریان
2-3-8 - طراحی برنامه وفاداری
2-3-9 - استراتژی های مورد استفاده برای حفظ وفاداری مشتری
2-3-10- سطوح وفاداری
2-3-11- وفاداری فرد به بانک
2- 4-گفته های شفاهی
2-4-1 - مدل دسترسی- تشخیص
2-4-2 - اهمیت گفته های شفاهی
2-4-3 - اهمیت گفته های شفاهی در حوزه خدمات
2-4-4 - مدیریت گفته های شفاهی
2-5- بانک وبانکداری
2-5-1 - تاریخچه بانکداری الکترونیک
2-6-بخش دوم: بیان عقاید ونظرات مربوط به موضوع تحقیق
فصل سوم: روش تحقیق و مراحل انجام تحقیق
3-1- مقدمه
3-2- روش تحقیق
3-3- متغیرهای تحقیق
3-4 -روش های جمع آوری اطلاعات
3-4-1 -بررسی ها و مطالعات کتابخانه ای
3-4-2 -پرسش نامه
3-5- روایی و پایایی پرسش نامه
3-5-1 - تعیین اعتبار (روایی) پرسش نامه
3-5-2 - تعیین پایایی (قابلیت اعتماد) پرسش نامه
3-6- جامعه و نمونه آماری
3-6-1 - جامعه آماری
3-6-2 - حجم نمونه آماری
3-7-روشهای نمونه گیری
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1- مقدمه
4- 2-آمار توصیفی
4-3- آزمون فرضیه های تحقیق
4-3-1 - آزمون فرضیه
4-3-2 -آزمون فرضیات فرعی
فصل پنجم: نتایج و پیشنهادات تحقیق
5-1- مقدمه
5-2- خلاصه
5-3- نتایج حاصل از فرضیه ها یا سوالات تحقیق
5-4- جمعبندی نتایج برای پیشنهادهای کاربردی - مدیریتی
5-5- محدودیت های تحقیق
5-6- پیشنهاد به محققان برای تحقیقات آینده

  • فهرست منابع
  • پیوستها
  • چکیده انگلیسی

 

دانلود:
docx.pngدانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت بازاریابی
امتیاز مورد نیازامتیاز مورد نیاز 15
تاريخ شنبه, 23 آذر 1398 23:21
حجم فايل 1.82 MB
دانلود 1
جهت دانلود وارد حساب خود شويد.

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل: DOC
  • تعداد صفحات: 170

نویسنده

پایگاه اطلاعات علمی ایران

پایگاه اطلاعات علمی ایران کتابخانه شخصی و حامی پژوهشی شما است.

 

  •  ایمیل : Info(at)isid.ir
  •  شماره تماس: 23-73-479- 0912
  •  تلگرام: عضویت در کانال تلگرام
  •  آی دی یاهو: isid24
  •  سامانه پیامکی:
  •  ما پذیرای نظرات، پیشنهادات، درخواست ها و شکایات شما هستیم.

Iranian Scientific Information Database

www.isid.ir

نظرات (0)

هنوز دیدگاهی بیان نشده است

ارسال دیدگاه

پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

آموزش

  1. مقالات آموزشی
  2. اخبار سایت
« April 2020 »
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30