پاسخ دهنده گرامی، پرسشنامه حاضر جهت تحقيق دانشجويی برای اخذ درجه کارشناسی ارشد بوده و به بررسی عوامل موثر بر رضایت و بازگشت مشتریان خرید اینترنتی شرکت ایرانخودرو میپردازد. این پرسشنامه به منظور جمعآوری نظر مشتریان خرید اینترنتی خودرو در جهت ارائه راهکارهایی برای بهبود و افزایش رضایت مشتریان و ارائه سرویسهای بهتر به آنها ارائه شده است.
لازم به ذکر است که کلیه اطلاعاتی که از طریق این پرسشنامه جمعآوری میشود، کاملا محرمانه میباشد و نتایج به صورت فردی ارائه نخواهد شد بلکه میانگین کل نظریات در تحقیق بکار میرود.
قبلاً از توجه شما و وقتی که جهت تکمیل این پرسشنامه میگذارید، كمال تشكر را دارم.
دانلود:
![docx-28](https://www.isid.ir/images/jdownloads/fileimages/flat_1/docx.png)
دانلود پرسشنامه رضایت مشتریان و بازگشت مشتریان خرید اینترنتی ایران خودرو
امتیاز مورد نیاز
![امتیاز مورد نیاز امتیاز مورد نیاز-28](https://www.isid.ir/images/jdownloads/miniimages/currency.png)
3
![تاريخ تاريخ-28](https://www.isid.ir/images/jdownloads/miniimages/date.png)
دوشنبه, 07 دی 1394 18:56
![حجم فايل حجم فايل-28](https://www.isid.ir/images/jdownloads/miniimages/stuff.png)
14.01 KB
![دانلود ها دانلود-28](https://www.isid.ir/images/jdownloads/miniimages/download.png)
5