پاسخ دهنده عزیز، این پرسشنامه جهت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی تهیه گردیده و هدف محقق از این مطالعه بررسی تاثیر بررسی عوامل موثر بر ترجیح و وفاداری به برند می باشد. بنابر این پاسخهای دقیق و با تامل شما، اینجانب را در انجام این تحقیق یاری خواهد نمود. بدیهی است پرسشنامه بدون نام بوده و پاسخهای شما تنها در راستای اهداف پژوهشی تحقیق حاضر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
"پیشاپیش از همکاری شما پاسخ دهنده گرامی کمال تشکر را داریم.
- متغیر هایی که در این پرسشنامه مورد سنجش قرار می گیرند به شرح زیر می باشند:
- پرسشنامه فارسی آگاهی برند
- پرسشنامه فارسی کیفیت درک شده
- پرسشنامه فارسی تاثیر برند
- پرسشنامه فارسی رضایت مصرف کنندگان
- پرسشنامه فارسی شدت توزیع برند
- پرسشنامه فارسی ترجیح برند
- پرسشنامه فارسی وفاداری به برند
دانلود:
دانلود پرسشنامه ترجیح برند و پرسشنامه وفاداری مشتریان به برند
امتیاز مورد نیاز
4
دوشنبه, 07 دی 1394 20:17
26.98 KB
16