پاسخ دهنده گرامی
با سلام و آرزوی طراوت و مهر
تحقیق حاضر در نظر دارد تا رابطه ارزش درک شده و اعتماد مشتری به خدمات الکترونیک با وفاداری مشتریان بانک را مورد بررسی قرار دهد. خدمات الکترونیک بانک در این پرسشنامه شامل،دستگاه خودپرداز ( (ATM، دستگاه کارت خوان (POS)، اینترنت بانک، موبایل بانک، پیامک بانک و درگاه پرداخت اینترنتی بانک است.
لطفاً بهترین گزینه را که نشان دهنده وضعیت و رفتار واقعیست بدرستی و دقت انتخاب نمائید. پاسخهای صادقانه شما کمک شایانی به موفقیت این پژوهش خواهد کرد. پیشاپیش از همکاری شما برای پاسخ به سوالات این پرسشنامه سپاسگزاریم.
- متغیرهایی که در این پرسشنامه مورد سنجش قرار می گیرند به شرح زیر می باشند:
- پرسشنامه فارسی ارزش درک شده بانکی
- پرسشنامه فارسی اعتماد مشتری به خدمات الکترونیک بانکی
- پرسشنامه فارسی فاداری مشتریان بانک
دانلود:

دانلود پرسشنامه ارزش درک شده و اعتماد مشتری به خدمات الکترونیک بانکی و وفاداری مشتریان
امتیاز مورد نیاز

3

دوشنبه, 07 دی 1394 20:05

71.1 KB

43